Ik vind het wel wat voor je. Of een dikke javaanse met goede malt.quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:21 schreef Gridlok het volgende:
" Drugs hier daar snuive spuite hoo hardcore, alcohol topping np, #yoloswagodactyl "
Vrijdag avond, en het zit allemaal thuis.
Ik sta gewoon in de hoek van de plaatselijke kroeg hoor.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:21 schreef Gridlok het volgende:
" Drugs hier daar snuive spuite hoo hardcore, alcohol topping np, #yoloswagodactyl "
Gedaanquote:
Niet gewoon drugs gebruiken op je zolderkamerquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:21 schreef Gridlok het volgende:
Sigaren in overvloed.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat voor je. Of een dikke javaanse met goede malt.
if srs x100 sadness applies.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik sta gewoon in de hoek van de plaatselijke kroeg hoor.
Wat een baasquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:21 schreef Gridlok het volgende:
Vond het tijd voor een mooie kat.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:22 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ben je psychotisch ofzo, je lijkt wel een wijf met die ongekamde haren
quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:24 schreef Gridlok het volgende:
dese heft op KPD gesetuh xDdd!
[ afbeelding ]
quote:
watquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:24 schreef Gridlok het volgende:
lil-bub-famed-internet-cat-with-dwarfism-gets-a-backstory-in-a-new-book.
pics van chloro met bril zouden niet misstaanquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:25 schreef Mortaxx het volgende:
Waar is chloor met Pics van grid en mortie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:
Nee.quote:
Meh, overrated.quote:
Deze man weetquote:
Meh, overrated.quote:
Deze.quote:
Dat mis ik dus.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:33 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Deze foto's herinneren mij eraan dat ik empathie heb
Ik heb die LPquote:
ikr, alsof ik m'n eigen muziek ga afzetten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:35 schreef Modus het volgende:
Gewoon weer 8 miljard duizend YT linkjes posten waar niemand op klikt.
Heb overal op geklikt, de reclamemuziek klonk steeds het beste.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:35 schreef Modus het volgende:
Volg jij mij ofsooquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:35 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Lekker met washandjes bij de wasbak staan klungelen vieze hippie hihihihi
Waarom zou je er niet op klikken?quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:35 schreef Modus het volgende:
niks beter te doen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:36 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik loop je de hele dag te sherlocken
oh, 'k dacht dat ik speciaal wasquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:38 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Jawel, moet ook nog andere users sherlocken
Deze boi weet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:38 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Sex PistolsDie zijn pas overrated
Dit denken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:36 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Enkel zwakke mannen hebben stijl. Zonder gevoel geen stijl.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:38 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Sex PistolsDie zijn pas overrated
Ben benieuwd waar de speurtocht je brengt,quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:39 schreef voederbietel het volgende:
Overigens ben ik iets op het spoor. Je zult al dan niet weten dat ik iedere dag de Houtribdijk over cross en sinds twee weken verschijnt er iedere dag een met pis (mag ik aannemen aan de kleur) gevuld cola flesje op de vluchtstrook. Hoewel de exacte positie steeds wat varieert is er wel een duidelijke patroon zichtbaar.
Wie doet nou zo iets?Iedere dag in de auto een flesje vol pissen en die het raam uit gooien
.
Natuurlijk welquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:39 schreef voederbietel het volgende:
Sowieso was er zonder de Sex Pistols nooit geen punk muziek geweest. Genoeg reden tot lof zou ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |