Dit.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:14 schreef Zaktabak het volgende:
Maar de bazen roken gewoon uit een waterpijp
Dat snuif je nietquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:15 schreef Gridlok het volgende:
Tevens, voor diegene die graag zooi in hun neus stouwen, probeer krokodil
Wat?quote:
Ok.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:16 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Wikileaks en ken mensen van de Piratenpartij. Ook ben ik paar mensen op Tor tegengekomen die uit handen moeten blijven van die club.
Aanvoer van kleine jongetjes die voor het seksuele genot zorgen onder de vrouwelijke bevolking. Mannen zijn strikt heteroseksueel en hebben totaal geen gevoelens voor minderjarigen bij die sekte.quote:
ziekquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:16 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Aanvoer van kleine jongetjes die voor het seksuele genot zorgen onder de vrouwelijke bevolking. Mannen zijn strikt heteroseksueel en hebben totaal geen gevoelens voor minderjarigen bij die sekte.
Ik vind dat niet lijken. Met een bong en een aansteker obsessief proberen waterdamp op te zuigen.quote:
Ik wil je wel beloven dat iedereen hier krokodil kent. Derhalve is niet echt grappig.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:16 schreef Gridlok het volgende:
Zeg dat het een aanradertje is voor mensen die into chemie zijn.
yolo tog ahahaquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:17 schreef Gridlok het volgende:
Maar eerlijk gezegd boeit het me geen flikker dat mensen hard drugs gebruiken, ruimt zichzelf mooi op.
Wow, spijt me, wist niet dat ik je gevoelens raakte, neefje eraan verloren?quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik wil je wel beloven dat iedereen hier krokodil kent. Derhalve is niet echt grappig.
Oh, oké.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik vind dat niet lijken. Met een bong en een aansteker obsessief proberen waterdamp op te zuigen.
De gewone pijp natuurlijk wenfer, vervaardigd uit briar.quote:
dat niet doenquote:
quote:
Ik heb (nog) geen pijp.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De gewone pijp natuurlijk wenfer, vervaardigd uit briar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |