De NSDAP had nu ook vast een website gehad, waar wil je heen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:12 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Scientology heeft ook een mooi site, toch is het een sekte.
Fastchat. Gaat hier allemaal te snel voor slowchat.quote:
pep voor de echtenquote:
Oh hey, en ik maar anders denken, bedankt voor deze openbaring, xoxoquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:13 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Fastchat. Gaat hier allemaal te snel voor slowchat.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh hey, en ik maar anders denken, bedankt voor deze openbaring, xoxo
Dat dat mini maatschappijtje gewoon vieze sekte is met Dutroux aan het hoofd en Teeven en Opstelten als juridische bloedzuigers.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De NSDAP had nu ook vast een website gehad, waar wil je heen?
Hoe kom je daar nou weer bij dan?quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:14 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Dat dat mini maatschappijtje gewoon vieze sekte is met Dutroux aan het hoofd en Teeven en Opstelten als juridische bloedzuigers.
Demminkquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:14 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Dat dat mini maatschappijtje gewoon vieze sekte is met Dutroux aan het hoofd en Teeven en Opstelten als juridische bloedzuigers.
Dat injecteer je.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:15 schreef Gridlok het volgende:
Tevens, voor diegene die graag zooi in hun neus stouwen, probeer krokodil
Dat spuit je.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:15 schreef Gridlok het volgende:
oudquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:15 schreef Gridlok het volgende:
quote:
quote:
Wikileaks en ken mensen van de Piratenpartij. Ook ben ik paar mensen op Tor tegengekomen die uit handen moeten blijven van die club.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij dan?
U kan iets aanbevelen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:13 schreef Zaktabak het volgende:
Oja, pijpje roken > vloeitje (jonko) roken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |