twitter:srslymortaxx twitterde op vrijdag 18-04-2014 om 23:33:23Bij deze is Zaktabak uit de SC-lijst verwijderd reageer retweet
Mooie balans dus helder en lui voor mijn gevoel. Kan ik er wat aan doen dat jij niet denkt zoals ik.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je argumentatie met de zon en insuline vallen onder de noemer helder?
Dan is het pasen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:35 schreef Rezania het volgende:
En nu bier, verdere discussies mogen maandag.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar Rodawa mag ook in de lijst.
En die andere homo stiekem ook wel
Mooi weer en laten drogen aan de zonquote:
word ie uit zijn eigen lijstje gekicktquote:
Niet zo huilen.quote:
quote:
Het is gewoon kul argumentatie, dat weet jezelf net zo goed als ik. De mogelijk gevolgen van GMO's zijn nooit goed onderzocht omdat er een te groot commercieel belang bij zit. Gelukkig voor ons zullen GMO's toch nooit een echte voet aan de grond krijgen in de landbouw. Bacteriën weet ik niks van, daar kun jij een beter oordeel over maken dan ik.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mooie balans dus helder en lui voor mijn gevoel. Kan ik er wat aan doen dat jij niet denkt zoals ik.
Oh ja, iets met God en Jezus hè. Dinsdag dan.quote:
denk je ik heb twitter ofzoquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volg me. Ik ga er ooit een over jou plaatsen
Ik huil niet, ik zeg alleen dat het niet zo verstandig van mij was en dus niet voor herhaling vatbaarquote:
quote:
ben je een beetje verdrietig?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:38 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik huil niet, ik zeg alleen dat het niet zo verstandig van mij was en dus niet voor herhaling vatbaar
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:39 schreef Zaktabak het volgende:
Ik vind hier eigenlijk iedereen even lief....
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
twitter:srslymortaxx twitterde op vrijdag 18-04-2014 om 23:33:23Bij deze is Zaktabak uit de SC-lijst verwijderd reageer retweet
Waarom was het niet verstandig?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:38 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik huil niet, ik zeg alleen dat het niet zo verstandig van mij was en dus niet voor herhaling vatbaar
Nee joh. Topshowquote:
Ik ben het met je eens dat er niet genoeg onderzoek is gedaan naar genetische gemodificeerde gewassen is gedaan, maar ik zie er zeker een toekomst in. Tijd zal het leren.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is gewoon kul argumentatie, dat weet jezelf net zo goed als ik. De mogelijk gevolgen van GMO's zijn nooit goed onderzocht omdat er een te groot commercieel belang bij zit. Gelukkig voor ons zullen GMO's toch nooit een echte voet aan de grond krijgen in de landbouw. Bacteriën weet ik niks van, daar kun jij een beter oordeel over maken dan ik.
quote:
quote:
Wan lofquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lieve SC hier, soort hippieparadijs van maken.
Met gratis bier, tieten en (bitter)ballen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dit moet wel een beetje jullie natte droom zijn geloof ik heh?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
omdat ik hem gewoon niet ben jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |