Heb ook een hele goede ervaring met GU. Smaken prima, leveren prima energie. Heb ze nu nog niet nodig, maar over een hele tijd ga ik toch weer GU bestellenquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:34 schreef SEMTEX het volgende:
En fuck, wat zijn Gu Gels lekker (smaken allemaal als vloeibare toffee)
Anima Sana in Corpore Sanoquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:25 schreef mosselmossel het volgende:
helemaal niet gek hoor, dat een snookeraar ook hardloopt. Veel denksporters doen het ook. Gezond van lichaam, gezond van geest.
En bovendien. O'Sullivan zou zichzelf niet eens bijhouden aan tafel als hij niet zou hardlopen.
Nice! Je gaat voor een PR?quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:56 schreef Devv het volgende:
Zou iemand deze er even bij kunnen zetten. Dat is een mooie uitloopafstand na de midweekse 10km.
31 mei 2014 - The Color Run (Amsterdam)
• Devv - 5km
Nee, ik denk dat ik hier een beetje ga uitlopen. De woensdag ervoor ga ik al pieken. Ik wil pas weer voor een PR op de 5km gaan na de Dam tot Damloop.quote:
Gewoon iets overbelast of is misschien blessure? Hoop dat ie het maandag gewoon liefjes doetquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah knie spartelt wat tegen. Vandaag geen last maar ook heel rustig gelopen. Maandag weer eens kijken of ik een serieus rondje kan lopen.
Dat zijn volgens mij de eerste VFF die ik mooi vindquote:
Tweede paar. Ik had de Spyridon LS al en nu heb ik er een paar KSO bij. Voor 35 euro wilde stipstreep die wel hebben.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:37 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Had je daar nou al een paar van, of is dit je eerste paar VFF's?
Beetje overbelast denk ik. Niet gek als je 7KM met verkrampte benen rent nadat je er al 35 op had zitten (en 650 in de 4 maanden daarvoor)quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gewoon iets overbelast of is misschien blessure? Hoop dat ie het maandag gewoon liefjes doet
18 Mei in Leiden een stukje lopen? dan houden we hetzelfde tempo aan van 6 min/ km.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:05 schreef streamnl het volgende:
@Swets
je zei dat ik vrij gemakkelijk de Asselronde liep en dat klopt ook wel. Maar toen ik net naar huis reed bedacht ik me dat vandaag ook heel erg relax ging. De Asselronde liep ik samen met TWC en we hebben zowat de hele route zitten praten. Ik vond die tijd ook erg snel voorbij was. Het was gezellig en je denk dan niet zoveel na over de pijntjes. En net weer. Voordat ik het wist had ik 23km gelopen.
Ik denk dat dat de reden is dat Asselronde zo goed ging. Ik moet gewoon iemand hebben waarmee ik kan buurten
Nee, totaal niet gek. Lief voor zijn dan maar en hopen dat je wel zo her en der wat rondjes kan blijven makenquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Beetje overbelast denk ik. Niet gek als je 7KM met verkrampte benen rent nadat je er al 35 op had zitten (en 650 in de 4 maanden daarvoor)
Goeie deal idd! En goede motivatie om weer vaker te gaan rennenquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Tweede paar. Ik had de Spyridon LS al en nu heb ik er een paar KSO bij. Voor 35 euro wilde stipstreep die wel hebben.
Geen idee, ik heb nog niet gevijfvingerd op asfalt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:25 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Net een gorilla zo.
Loopt dat nou een beetje op asfalt?
Morgenochtendquote:Op zaterdag 19 april 2014 18:25 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Goeie deal idd! En goede motivatie om weer vaker te gaan rennen
Nice! Welke zijn het?quote:
Als dat de P.IJ. is die ik denk, zeg dan maar tegen haar dat het goed gaat met mijn schouderquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:07 schreef Murmeli het volgende:
Ojee de VFF mafia is er weer![]()
Misschien moet ik mijn vriendinnetje P.IJ uit IJ er ff bij halen :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |