abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139041579
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:28 schreef eight het volgende:

[..]

Lijkt meer op een gevangenis. Alleen het prikkeldraad ontbreekt nog ;(
Van De Kuip naar De Bak.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_139041591
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:28 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

In Mordor wel. :P
_O-
pi_139041615
Waar halen ze trouwens vandaan dat ''Feyenoord over het spelersbudget van Ajax heen gaat'?
pi_139041623
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:30 schreef Typisch het volgende:
Waar halen ze trouwens vandaan dat ''Feyenoord over het spelersbudget van Ajax heen gaat'?
Heeft Sluis gister gemeld in dat interview met Rijnmond.
pi_139041628
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Je bedoelt dat wat Gudde en van Merwijk deden bij RDK? Dus dan was dat toch oneerlijk. Oneerlijke mensen dus. Die blijven zitten waar ze zitten, ondanks dat hun plannetje al meerdere malen is afgeschoten.
Nou, het RDK plan was de eerste keren (ook na diverse aanpassingen in eerste instantie) gewoon pure bagger hé. Laten we eerlijk zijn.

Daarnaast toonden de second opinions destijds het gelijk van beide heren aan.

quote:
Die eerlijke weg is al bewandeld tomaat, door de Trojka. Dat die eerlijke weg niet de weg is van Gudde en van Merwijk laat dat artikel vandaag van mattie Marcel in de Telegraaf alleen maar meer zien.
Ik vind wel dat er best eea op en aan te merken is op de argumentatie van Van sluis. Ook zijn uitgangspunten zijn soms discutabel of roepen vragen op.

Hier kritisch op zijn lijkt me dan ook alleen maar toe te juichen.

quote:
En vind je het niet frappant dat het nu weer allemaal geregeld is, geen gemeente nodig is, etc, terwijl HNS een mega garantiestelling vroeg, SuperKuip een bescheiden, en nu helemaal niets nodig is? Dat is toch raar? Geld overigens ook voor RDK.
Ik kan me wel voorstellen dat deelnemende partijen zich niet zomaar laten wegsturen, en hun plannen eindeloos blijven aanpassen als ze zelf van mening zijn dat ze een goed plan in handen hebben waar bovendien een hoop tijd en geld in zit.

quote:
Ik word gewoon kots en kots misselijk van alle gezanik, niemand die doet wat ie zegt dat ie doet, iedereen lult maar langs elkaar heen, iedereen zit elkaar op te stoken tegen elkaar en ondertussen kom je geen steek verder, juist omdat men elkaar alleen maar in de weg loopt.
Mee eens. Ik snap die enorme tegenstellingen eigenlijk niet zo goed, aangezien we allemaal het beste voor Feyenoord willen volgens mij.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_139041660
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:31 schreef Tomatenboer het volgende:

Mee eens. Ik snap die enorme tegenstellingen eigenlijk niet zo goed, aangezien we allemaal het beste voor Feyenoord willen volgens mij.
Jij en ik ja. Degene die erover gaan (of Ard, Pakasi, Versnick, en nog een aantal)... Vind je het raar dat ik daar mijn twijfels bij heb?

Man man, wat zie ik een amateurisme bij mensen die het wel even zouden regelen. Gudde en van Merwijk voorop. En dat moet dan onze club naar een nieuw of vernieuwd stadion leiden. Koekoek. Die weten hun eigen lul nog niet in hun vrouw te leiden, laat staan onze club.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2014 13:34:10 ]
pi_139041696
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:30 schreef Typisch het volgende:
Van sluis zegt dat.

Maar niemand weet nog waar dat op is gebaseerd.

Ik wil het best geloven hoor. Maar het wordt tijd dat iedereen inzage krijgt in de diverse businesscases. Dat was bij HNS tenslotte ook het geval.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_139041726
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:35 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Van sluis zegt dat.

Maar niemand weet nog waar dat op is gebaseerd.

Ik wil het best geloven hoor. Maar het wordt tijd dat iedereen inzage krijgt in de diverse businesscases. Dat was bij HNS tenslotte ook het geval.
En had hij het over alle plannen of over een bepaald plan? Ik volg het allemaal niet zo, geen zin in eigenlijk, maar dit klonk wel interessant.
pi_139041760
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:36 schreef Typisch het volgende:

[..]

En had hij het over alle plannen of over een bepaald plan? Ik volg het allemaal niet zo, geen zin in eigenlijk, maar dit klonk wel interessant.
Volgens mij ging dat over beide plannen die nog een optie zijn. Of waren. Want VW kwam vandaag weer even een mes in de rug van de club steken.
pi_139041788
Zou het zo kunnen zijn dat bij dat hele dure plan van HNS Gudde & Co daarvoor kozen omdat er een dubbele agenda was? Steekpenningen, corruptie of iets dergelijks.. het is niet aardig om dit te denken, maar bij zo'n groot vastgoedproject spelen vaak zoveel belangen mee.. ik vind het gewoon verdacht dat het nu opeens wel allemaal veel goedkoper kan.
pi_139041865
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:39 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou het zo kunnen zijn dat bij dat hele dure plan van HNS Gudde & Co daarvoor kozen omdat er een dubbele agenda was? Steekpenningen, corruptie of iets dergelijks.. het is niet aardig om dit te denken, maar bij zo'n groot vastgoedproject spelen vaak zoveel belangen mee.. ik vind het gewoon verdacht dat het nu opeens wel allemaal veel goedkoper kan.
Tuurlijk kan dat. Is ook al eens aangekaart namelijk, geloof door de groene amsterdammer. Werd toen weg gezet als 'fantasie' verhaaltje. Er word zooooo'n vies spelletje gespeeld, ik heb alleen geen bewijs. Als er een compleet nieuw stadion komt, zal Feyenoord er best wat van mee krijgen. Het grote geld zien we alleen nooit weer terug, dat staat wel zo'n beetje vast, ondanks alle mooie praatjes van een VW.
pi_139042081
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:36 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hij sprak in algemene bewoordingen over beide plannen.

Maar beide plannen worden - zover ik begrepen heb - as we speak nog doorgerekend. Dus uitkomsten kunnen nog verschillen. De uitspraken van Van sluis kunnen dus voorbarig zijn, wat ik niet hoop, maar wel vrees. Want als Feyenoord daadwerkelijk dergelijke financiële vooruitgang kan boeken met beide renovatievarianten voor die investering, dan hoop ik natuurlijk dat dat het wordt.

Maar het zal geen geheim zijn dat ik daar altijd mijn vraagtekens bij heb gezet. :)
pi_139042141
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:43 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat. Is ook al eens aangekaart namelijk, geloof door de groene amsterdammer. Werd toen weg gezet als 'fantasie' verhaaltje. Er word zooooo'n vies spelletje gespeeld, ik heb alleen geen bewijs. Als er een compleet nieuw stadion komt, zal Feyenoord er best wat van mee krijgen. Het grote geld zien we alleen nooit weer terug, dat staat wel zo'n beetje vast, ondanks alle mooie praatjes van een VW.
Nou ja, fantasieverhaaltje, er zijn simpelweg geen bewijzen voor. Dus dan moeten mensen oppassen met dergelijke zware beschuldigingen vind ik.

Temeer omdat ik achter Gudde niet iemand zie die door en door corrupt is, en hij - zo zie ik hem toch - mede verantwoordelijk is voor het voorkomen van een faillissement van Feyenoord. Ookal heeft hij de uitstraling van een invalide naaktslak met cholera.

Verder zal dat hele VW me aan mijn reet roesten hoor. Mocht dat VW-plan alsnog als beste uit de doorrekeningen komen dan laten ze datzelfde plan wat mij betreft door BAM of Besix uitvoeren, al kunnen de kosten dan uiteraard afwijken van de indicatie die VW opgeeft.
  zaterdag 19 april 2014 @ 13:55:58 #164
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_139042157
Uiteindelijk blijft het een vreemd verhaal, als ik nu de cijfers op een rijtje zet inclusief alle eisen (dak, parkeerplaatsen, trainingscomplex) die gesteld worden komt er geen enkel plan onder de 250 miljoen euro en zou VolkertWessel dan wel de duurste zijn met 306 miljoen, maar tegelijkertijd de enige die stelt het zonder gemeentelijke steun te kunnen realiseren en betreft het dan volledig nieuwbouw op dezelfde plek.

Dan vraag ik me af of BAM met 275 miljoen en Red De Kuip met 252 miljoen euro echt zoveel betere opties zijn en onder de streep de club écht meer helpen.
pi_139042322
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 10:56 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat vind ik er niet hoogwaardig uitzien, en op het eerste gezicht zou dat geen stadion zijn waarvoor ik een hogere prijs dan nu bereid zou zijn te betalen om te mogen betreden.
Dus als jij in een mooier stadion zit ben jij bereid om meer geld voor entree te betalen? Wat een onzin man. Je komt toch voor de wedstrijd.
  zaterdag 19 april 2014 @ 14:17:40 #166
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_139042524
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:04 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Dus als jij in een mooier stadion zit ben jij bereid om meer geld voor entree te betalen? Wat een onzin man. Je komt toch voor de wedstrijd.
En de warme kroket natuurlijk. B-)

Overigens werd er nu toch gesproken over een deelname van de gemeente in de vorm van een lening a 75 (?) miljoen of een aandelenpakket a 35 miljoen euro? Kan aan mij liggen, maar buiten de worst case scenario's om kost dat de gemeente toch veel meer dan een garantstelling? _O-
En dan moeten ze ook nog aankloppen voor de infrastructuur lijkt me. Dan zit je volgens mij ook nog met het pachtrecht van de grond van het stadion waarvoor je met de gemeente wederom om tafel moet.

Kan nog een langdradig gedoe worden allemaal en ergens is het ook wel onhandig dat een Rotterdams politiek kopstuk zich zo duidelijk uitgesproken heeft voor renovatie, ben dan ook benieuwd of VW nog met meer informatie naar buiten komt over de gemeentelijke steun en verdere punten in hun plannen want dan zijn ze wel niet meegenomen, ik kan me toch niet voorstellen dat het geen 'issue' wordt in Rotterdam als blijkt dat dát plan toch veel beter is voor de Rotterdammer én voor de club.
pi_139043369
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_139045595
Het moet toch niet zo lastig zijn om alle punten die belangrijk zijn op een rij te zetten in een tabel en vervolgens per plan op een schaal van 1 tot 5 die punten te beoordelen en dat vervolgens te publiceren. Dan krijg je een prima overzicht.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_139048066
quote:
Goed artikel.

Dit zaakje stinkt. Het is een wanhoopspoging die simpelweg te mooi is om waar te zijn.
Als het mogelijk was geweest om de gehele financiering (zelfs zonder gemeentegeld) rond te krijgen dan waren ze hier allang mee voor de dag gekomen en hadden ze de opdracht binnengesleept.

Maar op het moment dat VW niet meer in de race is toveren ze plotseling deze game changer uit de hoge hoed. Als Feijenoord hiervoor kiest dan zie ik in de toekomst het ene na het andere lijk uit de kast komen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_139048508
Twee stukjes mbt het (nieuwe)stadion
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2014 18:53:41 ]
pi_139048705
quote:
Ronald Koeman is dit seizoen geschrokken van zijn eigen ploeg. De trainer van Feyenoord vroeg na de nederlaag tegen Ajax hoeveel punten zijn team achterstond op FC Twente. Een groot aantal spelers wist dat niet te beantwoorden.

"Alles begint met je eigen verantwoordelijkheid en weten waar je mee bezig bent", zo vertelde de trainer van Feyenoord aan Voetbal International. "Erwin Mulder, ik neem hem even als voorbeeld, wist niet hoeveel punten wij achter stonden op FC Twente. Dat gold overigens voor meer spelers."

"Hoe kun je iets bereiken als je niet weet wat de situatie is?", vervolgde Koeman enigszins verbaasd zijn relaas. "Ik heb toen iedere week een vel papier opgehangen met de top vijf in de Eredivisie. In ieder geval hebben we de scherpte op tijd teruggevonden."
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_139048771
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 19:00 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel bij meer voetballers en clubs het geval is :') .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_139048823
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 19:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Slechte zaak.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_139048911
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 19:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Te triest voor woorden, je bent met een goed betaalde baan bezig.
pi_139048920
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 19:06 schreef H.FR het volgende:

[..]

Slechte zaak.
Tja, het is wel wat vreemd van zulke duurbetaalde krachten. Dan ben je niet echt 'bezig' met je vak en je club lijkt me.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')