Van De Kuip naar De Bak.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:28 schreef eight het volgende:
[..]
Lijkt meer op een gevangenis. Alleen het prikkeldraad ontbreekt nog
Heeft Sluis gister gemeld in dat interview met Rijnmond.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:30 schreef Typisch het volgende:
Waar halen ze trouwens vandaan dat ''Feyenoord over het spelersbudget van Ajax heen gaat'?
Nou, het RDK plan was de eerste keren (ook na diverse aanpassingen in eerste instantie) gewoon pure bagger hé. Laten we eerlijk zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat wat Gudde en van Merwijk deden bij RDK? Dus dan was dat toch oneerlijk. Oneerlijke mensen dus. Die blijven zitten waar ze zitten, ondanks dat hun plannetje al meerdere malen is afgeschoten.
Ik vind wel dat er best eea op en aan te merken is op de argumentatie van Van sluis. Ook zijn uitgangspunten zijn soms discutabel of roepen vragen op.quote:Die eerlijke weg is al bewandeld tomaat, door de Trojka. Dat die eerlijke weg niet de weg is van Gudde en van Merwijk laat dat artikel vandaag van mattie Marcel in de Telegraaf alleen maar meer zien.
Ik kan me wel voorstellen dat deelnemende partijen zich niet zomaar laten wegsturen, en hun plannen eindeloos blijven aanpassen als ze zelf van mening zijn dat ze een goed plan in handen hebben waar bovendien een hoop tijd en geld in zit.quote:En vind je het niet frappant dat het nu weer allemaal geregeld is, geen gemeente nodig is, etc, terwijl HNS een mega garantiestelling vroeg, SuperKuip een bescheiden, en nu helemaal niets nodig is? Dat is toch raar? Geld overigens ook voor RDK.
Mee eens. Ik snap die enorme tegenstellingen eigenlijk niet zo goed, aangezien we allemaal het beste voor Feyenoord willen volgens mij.quote:Ik word gewoon kots en kots misselijk van alle gezanik, niemand die doet wat ie zegt dat ie doet, iedereen lult maar langs elkaar heen, iedereen zit elkaar op te stoken tegen elkaar en ondertussen kom je geen steek verder, juist omdat men elkaar alleen maar in de weg loopt.
Jij en ik ja. Degene die erover gaan (of Ard, Pakasi, Versnick, en nog een aantal)... Vind je het raar dat ik daar mijn twijfels bij heb?quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Mee eens. Ik snap die enorme tegenstellingen eigenlijk niet zo goed, aangezien we allemaal het beste voor Feyenoord willen volgens mij.
Van sluis zegt dat.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:30 schreef Typisch het volgende:
Waar halen ze trouwens vandaan dat ''Feyenoord over het spelersbudget van Ajax heen gaat'?
En had hij het over alle plannen of over een bepaald plan? Ik volg het allemaal niet zo, geen zin in eigenlijk, maar dit klonk wel interessant.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Van sluis zegt dat.
Maar niemand weet nog waar dat op is gebaseerd.
Ik wil het best geloven hoor. Maar het wordt tijd dat iedereen inzage krijgt in de diverse businesscases. Dat was bij HNS tenslotte ook het geval.
Volgens mij ging dat over beide plannen die nog een optie zijn. Of waren. Want VW kwam vandaag weer even een mes in de rug van de club steken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
En had hij het over alle plannen of over een bepaald plan? Ik volg het allemaal niet zo, geen zin in eigenlijk, maar dit klonk wel interessant.
Tuurlijk kan dat. Is ook al eens aangekaart namelijk, geloof door de groene amsterdammer. Werd toen weg gezet als 'fantasie' verhaaltje. Er word zooooo'n vies spelletje gespeeld, ik heb alleen geen bewijs. Als er een compleet nieuw stadion komt, zal Feyenoord er best wat van mee krijgen. Het grote geld zien we alleen nooit weer terug, dat staat wel zo'n beetje vast, ondanks alle mooie praatjes van een VW.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:39 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou het zo kunnen zijn dat bij dat hele dure plan van HNS Gudde & Co daarvoor kozen omdat er een dubbele agenda was? Steekpenningen, corruptie of iets dergelijks.. het is niet aardig om dit te denken, maar bij zo'n groot vastgoedproject spelen vaak zoveel belangen mee.. ik vind het gewoon verdacht dat het nu opeens wel allemaal veel goedkoper kan.
Hij sprak in algemene bewoordingen over beide plannen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
En had hij het over alle plannen of over een bepaald plan? Ik volg het allemaal niet zo, geen zin in eigenlijk, maar dit klonk wel interessant.
Nou ja, fantasieverhaaltje, er zijn simpelweg geen bewijzen voor. Dus dan moeten mensen oppassen met dergelijke zware beschuldigingen vind ik.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. Is ook al eens aangekaart namelijk, geloof door de groene amsterdammer. Werd toen weg gezet als 'fantasie' verhaaltje. Er word zooooo'n vies spelletje gespeeld, ik heb alleen geen bewijs. Als er een compleet nieuw stadion komt, zal Feyenoord er best wat van mee krijgen. Het grote geld zien we alleen nooit weer terug, dat staat wel zo'n beetje vast, ondanks alle mooie praatjes van een VW.
Dus als jij in een mooier stadion zit ben jij bereid om meer geld voor entree te betalen? Wat een onzin man. Je komt toch voor de wedstrijd.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat vind ik er niet hoogwaardig uitzien, en op het eerste gezicht zou dat geen stadion zijn waarvoor ik een hogere prijs dan nu bereid zou zijn te betalen om te mogen betreden.
En de warme kroket natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:04 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dus als jij in een mooier stadion zit ben jij bereid om meer geld voor entree te betalen? Wat een onzin man. Je komt toch voor de wedstrijd.
Goed artikel.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:57 schreef Cara het volgende:
http://levenmetfeyenoord.(...)k-en-volker-wessels/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2014 18:53:41 ]
quote:Ronald Koeman is dit seizoen geschrokken van zijn eigen ploeg. De trainer van Feyenoord vroeg na de nederlaag tegen Ajax hoeveel punten zijn team achterstond op FC Twente. Een groot aantal spelers wist dat niet te beantwoorden.
"Alles begint met je eigen verantwoordelijkheid en weten waar je mee bezig bent", zo vertelde de trainer van Feyenoord aan Voetbal International. "Erwin Mulder, ik neem hem even als voorbeeld, wist niet hoeveel punten wij achter stonden op FC Twente. Dat gold overigens voor meer spelers."
"Hoe kun je iets bereiken als je niet weet wat de situatie is?", vervolgde Koeman enigszins verbaasd zijn relaas. "Ik heb toen iedere week een vel papier opgehangen met de top vijf in de Eredivisie. In ieder geval hebben we de scherpte op tijd teruggevonden."
Ik denk dat dat wel bij meer voetballers en clubs het geval isquote:
Slechte zaak.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel bij meer voetballers en clubs het geval is.
Te triest voor woorden, je bent met een goed betaalde baan bezig.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel bij meer voetballers en clubs het geval is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |