abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139417839
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:07 schreef Scarface88 het volgende:
Ik snap de ophef trouwens niet. Het is algemeen bekend dat deze spelers 0,0 binding met de club hebben en na afloop van een training of wedstrijd het liefst meteen weer naar de kapper gaan om te freshen en shoppen voor een nieuwe Louis Vuitton tas.
Maar om het allemaal maar te slikken vind ik ook weer zoiets.
pi_139417847
quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:06 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Moest er een beetje door overgeven. Teringlijers dat het zijn.
Als ik Memphis weer zie lopen met zijn schijthond zal ik het zeggen tegen hem. Behalve als hij shirtloos is.
Overigens moest ik hier om lachen:

quote:
show-off, lach 's 'n x jonguh, ge verdient geld als water en hoeft je nooit meer ergens (financieel) zorgen over te maken, kunt alle chickies krijge die ge wilt , speelt over een paar maanden bij een Europese topclub, hebt 'n prachtige hond en 1000en fans dus lach 's wa meer, is nog gezond òk!!
pi_139417861
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:09 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Als ik Memphis weer zie lopen met zijn schijthond zal ik het zeggen tegen hem. Behalve als hij shirtloos is.

[ afbeelding ]

[..]

#swag
pi_139417877
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:09 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

#swag
pi_139417887
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:09 schreef friekin_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

ja doe maar ff al heeft ie er vast schijt aan.
pi_139417897
quote:
Zo slecht spelen en dan nog zo arrogant uit de doppen kijken. Gio had je gistermiddag in de pocket
pi_139417905
Hihi lol op feestboek.
pi_139417980
Wat vinden jullie van Klich als aanvulling op de huidige selectie?

En van Dost (als dat al mogelijk is)?

Ik verwacht overigens veel van Ritzmaier..
  woensdag 30 april 2014 @ 19:12:27 #209
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_139422216
quote:
Sanders en Faber wijzen spelers op ongeïnteresseerde houding tegens Phoxy Dag

Tiny Sanders en Ernest Faber hebben naar aanleiding van diverse klachten over de ongeïnteresseerde houding van een aantal spelers tijdens Phoxy Dag de selectie toegesproken. Een van de klachten verscheen in het Eindhovens Dagblad met een open brief. Ook PSV kreeg een aantal klachten. De leiding van PSV benadrukte de verantwoording van de spelers richting de veelal jonge fans.
Voor wat het waard is, want ze geven er toch geen zak om, maar vooruit.
pi_139423864
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:13 schreef Ciscus het volgende:

Dost zou een regelrechte ramp zijn. Die mag weer in zijn wit-rode pyjamaatje onder zijn ajax dekbed kruipen.

Klich, leuk spelertje. Maar weet niet of hij het PSV niveau kan halen.

Probeer je verwachtingen betreft Ritzmaier nog maar wat te temperen. Op het middenveld een leuk spelertje, vernaaid op de LB, maar geef 'm de tijd. Anders kan het natuurlijk ook alleen maar tegenvallen.

Maargoed, met deze 3 namen in de basis komend seizoen positioneer je PSV iniedergeval definitief als middenmoter. Al zijn we daar sowieso al aardig op naar weg.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_139432374
quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Dost zou een regelrechte ramp zijn. Die mag weer in zijn wit-rode pyjamaatje onder zijn ajax dekbed kruipen.

Klich, leuk spelertje. Maar weet niet of hij het PSV niveau kan halen.

Probeer je verwachtingen betreft Ritzmaier nog maar wat te temperen. Op het middenveld een leuk spelertje, vernaaid op de LB, maar geef 'm de tijd. Anders kan het natuurlijk ook alleen maar tegenvallen.

Maargoed, met deze 3 namen in de basis komend seizoen positioneer je PSV iniedergeval definitief als middenmoter. Al zijn we daar sowieso al aardig op naar weg.
Ik vind Dost een rare, enge gozer. Aan de andere kant kan hij met Depay en Narsingh op de flanken genoeg scoren.

Klich is het soort spelers waar PSV op moet gokken. Ik vind hem redelijk goed qua techniek, loopvermogen en werklust. Dat vooral.
  woensdag 30 april 2014 @ 22:31:43 #212
11102 knep
Mountainfreak
pi_139433789
Snap die heisa om die ongeïnteresseerde, nonchalante teringbende helemaal. Ook ik ben de binding met de club kwijt aan het raken (of al kwijtgeraakt). Wat mij betreft knikkeren ze die hele bling bling bende eruit (op een paar uitzonderingen na) en selecteren ze spelers voortaan met een psycholoog.
pi_139455679

Kan de voice over niet normaal doen?
  donderdag 1 mei 2014 @ 19:30:58 #214
79837 Lemming22
pi_139461030
quote:
Brenet en Tamata naar verwachting de backs zaterdag tegen NAC

Ernest Faber zal zaterdag naar verwachting tegen NAC starten met Joshua Brenet en Abel Tamata als de backs. Brenet moet de geschorste Arias gaan vervangen, Abel Tamata zal weer als linksback starten vanwege de blessure van Willems.
Werk aan de winkel voor Zoet dus. Slechtste backs van Nederland. Incluis Jupiler League.
pi_139462742
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 19:30 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Werk aan de winkel voor Zoet dus. Slechtste backs van Nederland. Incluis Jupiler League.
Achja. Volgend seizoen kunnen ze Ritzmaier weer verkrachten op linksback. Tegen NAC moet je met deze opstelling ook gewoon er overheen walsen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_139462958
Wordt overigens weer niet uitgezonden.

quote:
Ook tijdens de laatste speelronde zendt Fox Sports weer een schakelprogramma uit met flitsen van alle wedstrijden. PSV - NAC, beslissend voor de vierde plaats en daarmee ontlopen van de play-offs, zal door Fox Sports worden uitgezonden op kanaal 5. Dat betekent dat deze niet overal verkrijgbaar is. Het schakelprogramma is op het eerste kanaal, Ajax - NEC op kanaal 3.
pi_139464711
quote:
Al 6 jaar geen kampioen, tijd voor een volledig nieuw bestuur komend seizoen!

De verschillende fan groeperingen van PSV, hebben zaterdag 7 december 2013 een krachtig signaal afgegeven: we hebben een rood - wit hart en zullen ons team steunen tot de laatste snik, ondanks de zorgen en de frustraties over het sportieve verval van onze club in de eerste seizoenhelft. Van voetbalhoofstad van Nederland zijn we afgedaald naar een onwaardig niveau. Wij vonden toen, en vinden nu nog steeds, dat het proces moet stoppen en daarom richtten we ons toen met een groot spandoek tot de directie: WAKE UP !! Het is 5 voor twaalf.
Op het spandoek bevonden zich naast de “wake up call” tekst de portretten van de PSV-directeuren Brands en Sanders in twee bommen. De bommen betekenden dat als er de tweede helft van de competitie niets veranderden we willen dat de heren Brands en Sanders de club aan het eind van het verloren seizoen gaan verlaten. Korte tijd later werd bekend dat Sanders zijn contract niet wilde verlengen dus is zijn “bom” niet meer van toepassing.

Nu de tweede seizoenhelft bijna ten einde is gekomen zijn wij gezamenlijk tot de conclusie gekomen dat er niets is veranderd t.o.v. voorgaande seizoenen.
De beleidsbepalers zijn doorgegaan met het voeren van wanbeleid. Daar waar iedereen zag dat er versterkingen moesten komen tijdens de winterstop, werd er slechtst één speler gehuurd. De doelstellingen van PSV en Marcel Brands ten spijt zijn we er qua spel niet op vooruit gegaan. Zowel kwalitatief als mentaal gezien zijn er weinig tot geen verbeteringen te bespeuren bij de jonge spelers. Marcel Brands heeft de afgelopen 4 jaar met zijn visie kunnen zorg gedragen voor 4 van de 5 doelstellingen die hem opgelegd werden. Een positieve transferbalans, dure en langlopende contracten saneren, verjongen en doorstroming van eigen jeugd, transferwaarde creëren én het samenstellen van een winnend elftal dat om de prijzen speelt.
De belangrijkste doelstelling, dat broodnodige winnende elftal samenstellen, wat er voor zorgt dat PSV in een positief seizoen tot de laatste dag om de prijzen kan spelen, krijgt Marcel Brands keer op keer niet voor elkaar. De duizenden seizoenkaarthouders kopen tenslotte geen seizoenkaart omdat het technisch kader van de club in de persoon van Marcel Brands, een positieve transferbalans kan overleggen.
PSV slaat in 4 jaar tijd onder de huidige directie verschillende nieuwe wegen in, maar welke weg er daadwerkelijk gekozen wordt, blijft iedere keer een raadsel. Vrijwel ieder nieuw gekozen beleid gaat alsnog gepaard met fikse uitgaven aan transfers en tegelijkertijd een verjonging van de selectie, waardoor deze keer op keer, voornamelijk kwalitatief, karakterologisch en mentaal niet in balans is.
Het topsportklimaat is bij PSV al jaren volledig verdwenen. Ieder seizoen verschuilt de directie zich achter excuses zoals nu weer de fitheid van de spelers. Het moeten presteren en het moeten spelen om de hoogste plaatsten is geen must meer maar een leuke bijkomstigheid. De topsportcultuur van willen winnen is al seizoenen op rij verdwenen. Al seizoenen op rij roepen spelers na afloop van wedstrijden in koor: ‘Er had meer ingezeten’; ‘We waren niet scherp genoeg’, ‘We zijn te laks’, ‘We hebben er niet hard genoeg voor gestreden’, ‘Dit mag niet meer gebeuren’. Het behalen van de 4e plaats is voor sommige spelers een reden om te spreken van ‘een toch nog geslaagd seizoen’. Het niet opstellen van de sterkste spelers in de Europa League van vorig seizoen, getuigt niet van topsportklimaat.
Ook het aanstellen van Guus Hiddink als adviseur, midden in het seizoen, toont het gebrekkige topsportklimaat. Het toont aan dat de technische staf niet opgewassen is om bij een club te werken waar de fans het gewend zijn om aan het eind van een seizoen iets te vieren. De technische staf schiet dus ook duidelijk te kort.
Ook constateren de diverse fan groeperingen dat de Raad van Commissarissen (RVC) niet goed functioneert. Er wordt te veel naar het financiële aspect gekeken in plaats van naar sportieve prestaties. Daarin zijn zij dus te kort gekomen en daarom constateren wij dat er te weinig voetbalkennis bij de RVC zit. Het aanstellen van de Toon Gerbrands roept ook vraagtekens op. Niet alleen gezien de niet aanwezige binding met PSV, maar Gerbrands heeft ook niet in de Nederlandse voetbaltop gewerkt. Toch verdiend Gerbrands het voordeel van de twijfel, maar zullen we kritisch naar zijn werkwijze kijken.
Dat er veel spelers de club moeten gaan verlaten mag ook wel duidelijk zijn. Kwalitatief gezien kunnen er maar weinig het benodigde niveau om bij PSV te mogen voetballen aan. De onverschilligheid en desinteresse die ze regelmatig uitstralen zijn een regelrechte schande te noemen, met als dieptepunt hoe het merendeel van de spelers zich presenteerden tijdens de jaarlijkse Phoxy Clubdag van 23 april jl..
Er is een persoon met een sterke persoonlijkheid op trainingscomplex De Herdgang nodig die de vaak te verwende voetballers met beide benen op de grond houdt. Ook zal de opvolger van Marcel Brands de nieuwkomers bij de club duidelijk moeten maken dat er van spelers meer wordt verlangt dan een paar trainingen en wedstrijden. Neem dit op in het contract!

Weg topsportcultuur waar je je moet verantwoorden voor het mislopen van een Titel. Weg cultuur waarin we onze spelers kunnen zien etaleren in de Champions League. Weg cultuur waarin er een eenheid is op het veld, op de tribunes, op De Herdgang en in heel Eindhoven en omstreken. En niemand die ingrijpt. Dat is de cultuur bij PSV van vandaag……………….en we laten het allemaal maar gebeuren. Tot nu!
Al 6 jaar geen kampioen, tijd voor een volledig nieuw bestuur komend seizoen!

Wij, de diverse fan groeperingen, zijn eensgezind tot de conclusie gekomen dat er op korte termijn geen signalen of aanknopingspunten zijn die duiden op verbeteringen in beleid en prestaties.
De diverse fan groeperingen zeggen daarom eensgezind het vertrouwen op in het gehele technische kader van PSV, zowel technisch manager Brands als de technische staf onder leiding van Phillip Cocu.

Dat betekent in onze visie dat:

-Marcel Brands moet vertrekken
-De technische staf, in de persoon van Phillip Cocu zal een stapje terug moeten doen en daardoor zal er een toptrainer moeten worden aangetrokken. Cocu kan dan verder als assistent om meer ervaring op te doen.
-Naast ‘voetbalman’ Hans van Breukelen, zal er in de RVC een tweede ‘voetbal’ commissaris moeten komen met voetbalkennis om zodoende een goede balans in de RVC te krijgen. Van de voetbalvisie van Hans van Breukelen is weinig tot niets merkbaar geweest
-Eindverantwoordelijke van de RVC, president commissaris Swinkels, zou er goed aan doen om zelfkritisch naar het gevoerde beleid te kijken en zichzelf af te vragen waarom hij de juiste man zou zijn om voetbalclub PSV naar een hoger plan te tillen.

De Fan groeperingen: EHV Hools, EJK, PSV Ultras, Vak T en U, EFC youth, Lighttown Madness, Oostfront, Stadionbar De Aftrap en PSV Fans United
http://www.psvfansunited.(...)komend-seizoen-.html
  donderdag 1 mei 2014 @ 21:03:07 #218
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_139464835
:D! En wie zou die toptrainer dan moeten zijn bij PSV?
pi_139464892
elk jaar een nieuw beleid _O_
  donderdag 1 mei 2014 @ 21:04:59 #220
79837 Lemming22
pi_139464917
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 20:13 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Achja. Volgend seizoen kunnen ze Ritzmaier weer verkrachten op linksback. Tegen NAC moet je met deze opstelling ook gewoon er overheen walsen.
Tsja, het is wel duidelijk dat er komend seizoen sowieso twee backs bij moeten komen. Eén om de concurrentie aan te gaan met Willems en één back-up op rechts. Maar Brands zit denk ik toch liever achter Ziyech aan. Of desnoods Altidore.

Ik lees overigens net dat de maat blijkbaar nu vol is bij o.a. PFU. Cocu moet een stap terugdoen, Brands eruit en een voetbalman in de RvC. Ik ben benieuwd hoe het pluche erop gaat reageren.

Edit, spuit 11.
pi_139465134
quote:
Zo hey. Ik denk dat Brands nu wel zit te zweten na dit bericht.
pi_139465475
quote:
_O-

Laat die Cocu toch gewon zitten joh.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 mei 2014 @ 21:16:58 #223
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_139465533
Tja, er zit al een voetbalman in de RVC, ik denk dat je meer hebt aan meer voetbalverstand in de organisatie.

Brands eruit...... tja, daar zijn heel veel voorstanders van.

Cocu eruit...... tja.... ik denk dat een beter samengestelde staf beter was geweest
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 1 mei 2014 @ 21:19:30 #224
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_139465668
Zo eerst een tumor en nu nog even een schop in z'n rug van z'n 'trouwe' supporters. Lekker hoor Phillip
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 1 mei 2014 @ 21:25:39 #225
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_139465932
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:13 schreef Ciscus het volgende:

Kan er niets van.
Kan er niets van.
Kan er niets van.

Tot zover mijn analyse van deze drie spelers.
  donderdag 1 mei 2014 @ 21:25:43 #226
79837 Lemming22
pi_139465939
quote:
14s.gif Op donderdag 1 mei 2014 21:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

_O-

Laat die Cocu toch gewon zitten joh.
Eens, die zogenaamde ervaren trainer hadden we een paar seizoenen geleden met Rutten. Daarvoor Stevens. Werkte ook niet. De invloed van de trainer wordt weer eens schromelijk overschat. De spelersgroep is gewoon compleet uit balans. Zowel qua kwaliteiten als karakters. Daar mag Brands wat mij betreft verantwoordelijk voor gehouden worden. Ik zie hem graag vertrekken. Dat voetbalverstand in de RvC, ach. Dat lijkt me ook niet echt zo'n enorme invloed hebben.
pi_139465968
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 21:19 schreef Dven het volgende:
Zo eerst een tumor en nu nog even een schop in z'n rug van z'n 'trouwe' supporters. Lekker hoor Phillip
pi_139466061
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 21:19 schreef Dven het volgende:
Wat heeft dat er mee te maken? Dus als iemand iets ernstigs is overkomen moet je een miljoenenorganisatie vanwege empathische redenen daar door laten leiden?

Overigens mag Cocu wat mij betreft best nog een jaar zitten tot het evaluatiemoment.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 mei 2014 @ 21:28:19 #229
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_139466097
Dost _O- er komt nu al nauwelijks een voorzet, dan moet je een man hebben die je alle ballen op zijn kruin moeten leggen _O-
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 1 mei 2014 @ 21:30:42 #230
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_139466253
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 21:27 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Wat heeft dat er mee te maken? Dus als iemand iets ernstigs is overkomen moet je een miljoenenorganisatie vanwege empathische redenen daar door laten leiden?

Overigens mag Cocu wat mij betreft best nog een jaar zitten tot het evaluatiemoment.
Miljoenenorganisatie? Ik dacht dat psv een gemoedelijke voetbalclub was :{

Overigens hoort een manager überhaupt geen organisatie te leiden dus die vergelijking gaat sowieso al mank.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 mei 2014 @ 21:31:45 #231
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_139466329
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 21:27 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Toontje gaat die miljoenenorganisatie leiden
DeLuna vindt me dik ;(
pi_139466393
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 21:30 schreef Dven het volgende:

[..]

Miljoenenorganisatie? Ik dacht dat psv een gemoedelijke voetbalclub was :{

Overigens hoort een manager überhaupt geen organisatie te leiden dus die vergelijking gaat sowieso al mank.
Dat dacht je fout. Die gemoedelijkheid is er al jaren niet meer.

Waar had ik het over een manager? Het ging om wat de supporters willen.
pi_139466555
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 21:31 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Toontje gaat die miljoenenorganisatie leiden
Met een lekker blokje kaas bij de nieuwjaarsborrel.
  Redactie Sport donderdag 1 mei 2014 @ 21:38:24 #234
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139466722
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 21:25 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Eens, die zogenaamde ervaren trainer hadden we een paar seizoenen geleden met Rutten. Daarvoor Stevens. Werkte ook niet. De invloed van de trainer wordt weer eens schromelijk overschat. De spelersgroep is gewoon compleet uit balans. Zowel qua kwaliteiten als karakters. Daar mag Brands wat mij betreft verantwoordelijk voor gehouden worden. Ik zie hem graag vertrekken. Dat voetbalverstand in de RvC, ach. Dat lijkt me ook niet echt zo'n enorme invloed hebben.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_139466833
Co adriaanse als trainer aub
Nothing to see here, carry on
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 mei 2014 @ 21:40:51 #236
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_139466847
RVC moet gewoon breed qua inhoud zijn. Mensen van de grote bedrijven, lokale bedrijven, mensen met goede financiële kennis, wat voetbalkennis. Die moeten kaders schetsen en meer ook niet. Dus of daar nou 1 of 4 voetbalmensen inzitten maakt niet zoveel uit.
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 mei 2014 @ 21:43:11 #237
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_139466965
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 21:40 schreef RijstNatie het volgende:
kijk eens Studio Voetbal zou ik zeggen _O-
DeLuna vindt me dik ;(
pi_139467016
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 21:40 schreef RijstNatie het volgende:
  donderdag 1 mei 2014 @ 22:16:29 #239
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_139468773
quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:31 schreef knep het volgende:
Snap die heisa om die ongeïnteresseerde, nonchalante teringbende helemaal. Ook ik ben de binding met de club kwijt aan het raken (of al kwijtgeraakt). Wat mij betreft knikkeren ze die hele bling bling bende eruit (op een paar uitzonderingen na) en selecteren ze spelers voortaan met een psycholoog.
Een echte verrassing mag deze vertoning dan ook niet genoemd worden. De spelers waren het hele seizoen al ongeïnteresseerd en nonchalant.
Het selecteren van spelers met een psycholoog lijkt me een uitstekende stap.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 mei 2014 @ 22:43:14 #240
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_139470279
De brief had trouwens wel op spelling nagekeken mogen worden. Als ik er zelfs spelfouten uit kan halen :')

quote:
Het aanstellen van de Toon Gerbrands roept ook vraagtekens op. Niet alleen gezien de niet aanwezige binding met PSV, maar Gerbrands heeft ook niet in de Nederlandse voetbaltop gewerkt. Toch verdiend Gerbrands het voordeel van de twijfel, maar zullen we kritisch naar zijn werkwijze kijken.
wat is dit...... AZ behoorde gewoon jaren tot de top van Nederland. Met een relatief bescheiden budget. Bovendien iemand uit de topsport.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_139471839
Je zou Gerbrands maar zijn, teken je een contract, krijg je gelijk al met de supporters te maken die je 'kritisch gaan bekijken'. Haha, de tering zeg. 4 jaar getekend toch?

Supporters mogen best een mening hebben, en die ook kenbaar maken en goed ook. Maar dit is je club kapot maken man, als ik het zo lees blijft er gewoon helemaal niets over, geen trainer, geen TD, RVC deugt niets van, spelers kan de helft van weg. Je houd een paar B spelers over en een paar ongemotiveerde Marokkanen.

Maar ja, aan de andere kant; als ik zo naar PSV kijk, dan moet er ook wel weer wat gebeuren :').
  donderdag 1 mei 2014 @ 23:22:13 #242
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_139472356
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 23:13 schreef Scrummie het volgende:
Je zou Gerbrands maar zijn, teken je een contract, krijg je gelijk al met de supporters te maken die je 'kritisch gaan bekijken'. Haha, de tering zeg. 4 jaar getekend toch?

Supporters mogen best een mening hebben, en die ook kenbaar maken en goed ook. Maar dit is je club kapot maken man, als ik het zo lees blijft er gewoon helemaal niets over, geen trainer, geen TD, RVC deugt niets van, spelers kan de helft van weg. Je houd een paar B spelers over en een paar ongemotiveerde Marokkanen.

Maar ja, aan de andere kant; als ik zo naar PSV kijk, dan moet er ook wel weer wat gebeuren :').
En het gaat nog zó lang duren voor het eindelijk weer een beetje op de rails is. Droefenis.
Dit, dus.
pi_139472896
quote:
14s.gif Op donderdag 1 mei 2014 23:22 schreef Buitendam het volgende:

[..]

En het gaat nog zó lang duren voor het eindelijk weer een beetje op de rails is. Droefenis.
Terecht ook wel, PSV was/is gewoon aan de beurt. Ging te lang goed.
  donderdag 1 mei 2014 @ 23:35:14 #244
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_139473006
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 23:33 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Dat begrijp ik niet helemaal.
Dit, dus.
pi_139473835
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 23:33 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Onzin.
pi_139475455
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:04 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Klinkt als arrogante mannetjes.
Het is gewoon iets van deze tijd.. profvoetballers hebben vaak geen zin in dat soort dingen. In het eerste boekje van Marcel van Roosmalen ging het ook over zo'n dag voor jonge fans.. niet 1 speler had er zin in, ook Theo Janssen niet. Die gasten willen wel de leuke dingen van hun vak, maar beseffen niet dat er ook iets tegenover staat.. De spelers die wel leuk meedoen met die kleintjes verdienen wel respect, die snappen het.
pi_139475818
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 20:18 schreef Scarface88 het volgende:
Wordt overigens weer niet uitgezonden.

[..]

:{ -O-
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 01:02:14 #248
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_139476221
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 21:03 schreef Heeinz het volgende:
:D! En wie zou die toptrainer dan moeten zijn bij PSV?
Mourinho!

Maar goed, die "brief" zit echt vol met clichés en opportunistisch gelul. Lekker makkelijk scoren, veel roepen weinig inhoud. Als je opeens van trainer etc. gaat veranderen ga je niet opeens goed voetballen.
pi_139476279
Ik heb mij de afgelopen jaren verkneukeld aan de rotzooi in Rotterdam, maar dit gaat nog veel erger worden.
pi_139476851
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 01:04 schreef Devv het volgende:
Ik heb mij de afgelopen jaren verkneukeld aan de rotzooi in Rotterdam, maar dit gaat nog veel erger worden.
Nee hoor, psv staat er financieel beter voor en heeft daarnaast behoorlijk wat kapitaal op het veld staan. Dat helemaal tov Feyenoord destijds.

Het moet nu wel onderhand eens goed in elkaar vallen. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')