quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:19 schreef RRuben het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Scissor Sisters - Laura
geen probleemquote:
Dit moet wel Rika Zarai zijn, die had er een grote hit mee eind jaren 60quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:54 schreef Onnoman het volgende:
die super koning die dit nummer weet te vinden (artiestnaam) is echt mijn aller grootste held..
zojuist van casette naar mp3 naar youtube gezetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"Yerushalaim Shel Zahav" Best version ever!!!
zie trouwens deze oproep: MUZ / Help, ik zoek...#284
ter info.. heb bijna alle artiesten via itunes en youtube beluisterd
Weet je meer over het nummer dat je zoekt? Het zou ook nog kunnen dat je gewoon een andere versie van het nummer hebt gehoord. Blue Monday is nogal een klassieker. Het is verschillende keren opnieuw geremixt, onder meer in 1988 en in 1995.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:19 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek een nummer wat erg bij mij door het hoofd gaat, maar niet helemaal kan benoemen.
Het doet me erg denken aan dit nummer (vanaf ongeveer 2:00)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
New Order - Blue Monday
Zijn er toevallig nummers die hier sterk op lijken of hier aan verwant zijn?
Koning Voetbal - Willy Schootemeyerquote:Op zondag 20 april 2014 11:57 schreef vluggejapie99 het volgende:
Hoe heet het vrij bekende riedeltje dat hier gespeeld wordt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voetbal International - Henk de Haan heeft nog een verrassing
Bedankt!!quote:Op zondag 20 april 2014 14:12 schreef IMEddy het volgende:
[..]
Koning Voetbal - Willy Schootemeyerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Koenig Voetbal Mars
Better van The Delta Riggsquote:Op zondag 20 april 2014 21:57 schreef 2cv het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)-months-pregnant_fun
Wie weet de titel en uitvoerende artiest van het eerste liedje in die video ?
Bedankt !quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 15:04 schreef tinoz het volgende:
Ik weet niet precies of die tekst klopt , het kan ook zijn " all the power and ( the ) glory" ofzo
Volgens mij komt de tekst voor in een happy hardcore nummer ?
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit nummer is geïnspireerd op de volgende vier nummers:quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:19 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek een nummer wat erg bij mij door het hoofd gaat, maar niet helemaal kan benoemen.
Het doet me erg denken aan dit nummer (vanaf ongeveer 2:00)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
New Order - Blue Monday
Ik heb altijd direct dit nummer in mijn hoofd:quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:19 schreef hello_moto1992 het volgende:
ik accepteer de cookies.
New Order - Blue Monday
Thanks maar het is m nietquote:Op maandag 21 april 2014 20:45 schreef RRuben het volgende:
[..]denk dat dit hem is.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
DJ Hixxy - Power And The GlorySPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 april 2014 00:50 schreef tinoz het volgende:
Kan alleen nog een stukje tekst herinneren van een liedje , weet verder niets meer , er komt een tekst invoor , iets als "for all the power and the glory" ??
zegt iemand dat wat ? ik kan er maar niet op komen en ik zit er nu al best lang over te piekeren !
Jup !! Dat is m !!! Kei bedankt !quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:35 schreef Sequencial het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Music Instructor - Hymn
quote:
Mooi Wark wellicht?quote:Op maandag 21 april 2014 22:24 schreef -niemand- het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van een band, Een kameraad had een cd ervan gevonden maar is die nu kwijt geworden
Het is boerenrock en een nummer heette john deere, en een ander iets met tieten en kont
Mijn google kunsten zijn helaas niet goed genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop