abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143069831
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 21:16 schreef berthoogst het volgende:
Ze zouden graag een maatschappij hebben gezien waar kinderen wél het recht hebben om seks te hebben met wie zij maar willen (en als ze dat willen dus óók met pedo's, als het kind dat zou willen).
Hier gaan mijn haren dus echt recht van overeind staan! :{

Het recht??? Kinderen willen geen seks met pedo's. Dat is gewoon ultieme bullshit!

Of gaan we nu al de kinderen aanhalen die een keer verliefd zijn op de meester? Hebben ze daarmee volgens jou al interesse in seks met een volwassene?

Kinderen weten nauwelijks wat seks inhoudt. Wil zwijgen dat ze eraan toe zijn om zelf seksueel actief te zijn.

Het enige recht waar meneer Martijn het over heeft is het recht van een pedoseksueel om een kind te misbruiken onder het mom van zogenaamde wederzijdse behoefte. Die behoefte zijn er niet en dat is gewoon feitelijke biologie.

quote:
In hun ogen zou er dan geen schade ontstaan omdat niemand er een probleem van maakt.
Maar die samenleving graag willen hebben is iets anders dan "andere plannen dan een maagdelijk bestaan hebben". Dat suggereert dat ze seks willen hebben bínnen de huidige maatschappij óndanks de maatschappelijke afkeur en de wetgeving, en da's (tenminste voor Marthijn en Norbert) gewoon een no-no.

Dus ik vind eigenlijk dat je het hier wat te gepeperd stelt. Maar ook ik had kritiek op dat "Marthijn als voorbeeld"-citaat, en had daar ook al op gereageerd.
Tuurlijk. Het echte probleem ligt bij de zeurende ouders. Hoe durven ze, hun kinderen behoeden tegen de grijpgrage handen van vieze oude mannen? Het kind wil oh zo graag, maar het mag niet. En dan beweren die ouders maar dat hun kind er schade van ondervindt. Waarom zou een kind er schade van ondervinden om verkracht te worden door een boomstam van een penis? Het is toch heerlijk als je nog niet volgroeide vagina/anus openscheurt :')

De reden die ze opgeven waarom ze het niet in de praktijk zouden willen brengen, en waar ik overigens geen bal van geloof, vind ik dus maar een slappe. Deze mensen willen duidelijk niet inzien dat ''hun'' een probleem hebben, en niemand anders. Het ligt niet aan de huidige maatschappij, maar aan hun geestesziekte. Dat ze zich er dus maar op concentreren daar vanaf te komen in plaats van het te proberen goed te praten.
pi_143074078
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:42 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Het recht??? Kinderen willen geen seks met pedo's. Dat is gewoon ultieme bullshit!

Of gaan we nu al de kinderen aanhalen die een keer verliefd zijn op de meester? Hebben ze daarmee volgens jou al interesse in seks met een volwassene?

Kinderen weten nauwelijks wat seks inhoudt. Wil zwijgen dat ze eraan toe zijn om zelf seksueel actief te zijn.

Het enige recht waar meneer Martijn het over heeft is het recht van een pedoseksueel om een kind te misbruiken onder het mom van zogenaamde wederzijdse behoefte. Die behoefte zijn er niet en dat is gewoon feitelijke biologie.

[..]

Tuurlijk. Het echte probleem ligt bij de zeurende ouders. Hoe durven ze, hun kinderen behoeden tegen de grijpgrage handen van vieze oude mannen? Het kind wil oh zo graag, maar het mag niet. En dan beweren die ouders maar dat hun kind er schade van ondervindt. Waarom zou een kind er schade van ondervinden om verkracht te worden door een boomstam van een penis? Het is toch heerlijk als je nog niet volgroeide vagina/anus openscheurt :')

De reden die ze opgeven waarom ze het niet in de praktijk zouden willen brengen, en waar ik overigens geen bal van geloof, vind ik dus maar een slappe. Deze mensen willen duidelijk niet inzien dat ''hun'' zij een probleem hebben, en niemand anders. Het ligt niet aan de huidige maatschappij, maar aan hun geestesziekte. Dat ze zich er dus maar op concentreren daar vanaf te komen in plaats van het te proberen goed te praten.
Taalcorrectie van mij. Of bedoel je die aanhalingstekens inderdaad ironisch?

Je bent wel erg fanatiek en plaatst wel erg veel ongefundeerde stellingen en veronderstellingen. Kun je een en ander ook onderbouwen anders dan met ultieme bullshit?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_143074201
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 00:25 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Taalcorrectie van mij. Of bedoel je die aanhalingstekens inderdaad ironisch?

Je bent wel erg fanatiek en plaatst wel erg veel ongefundeerde stellingen en veronderstellingen. Kun je een en ander ook onderbouwen anders dan met ultieme bullshit?
Wie de onderbouwing niet ziet wil de onderbouwing ook niet zien.
pi_143075983
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 00:29 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Wie de onderbouwing niet ziet wil de onderbouwing ook niet zien.
En nu zou jij eens in de spiegel moeten kijken.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 01:40:26 #185
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_143076014
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 11:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Slechte zaak dit. Er wordt dus een vereniging verboden slechts omwille van een mening die niet welgevallig is. Want hoewel kleuterseks willen legalisering een perverse kutmening is zou je die in een land met vrijheid van meningsuiting moeten mogen uiten in verenigingsverband.

Gaan we naar een gedachtenpolitie die ons even gaat voorschrijven wat we in Nederland moeten denken en vinden?
Is dat dan al niet zo?
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_143076050
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:40 schreef RhytmicalRemedy het volgende:

[..]

Is dat dan al niet zo?
Als dat proberen te stoppen niet de dood waard is...
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 06:43:58 #187
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_143078434
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:42 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Hé, dat ik hun standpunt verwoord zoals zij dat zien betekent niet dat ik geen bullshit verkondig. Als hun standpunt bullshit is en ik verwoord hun standpunt, dan zeg ik dus bullshit. Don't shoot the messenger.

Op die manier gesteld is het inderdaad bullshit, maar de praktijk ligt veel genuanceerder. Natuurlijk is het niet zo dat een kind zomaar vanuit het niets "verlangt naar seks" met een pedo. Maar het experimenteren dat jongens met leeftijdsgenoten doen, kunnen ze (wat die jongens betreft) soms net zo lief doen met een ouder iemand, als ze daar toevallig mee bevriend zijn en ze merken dat die daar open voor staat. Ik weet niet of je dat seks moet noemen, en het is een vorm van 'seks' waarvan ik vind dat de volwassene daar niet echt een plaats in heeft, maar het komt wel voor. Naast experimenteren heb je ook de algehele behoefte aan intimiteit, en de grens van het seksuele is er bij het kind nog niet zo strict. Het gaat over in stoeien, het gaat over in knuffelen. Komt erop neer dat sommige kinderen op een bepaald moment bijna alle intimiteit en aandacht wel op prijs stellen. Kind wordt geknuffeld, voelt zich geliefd, maakt 'm geen donder uit verder - hij vindt het heerlijk. Als kind ervaart het die grens niet, en het voelt allemaal fijn. Enorm krom is dat het bij de volwassene wel een enorm verschil is, en dat die het totaal anders ervaart, maar in essentie voelt het kind zich geliefd (zolang-ie maar niets "moet doen" ofzo). Problemen ontstaan soms als het kind ouder word en wél zijn eigen seksualiteit gaat ontwikkelen en ontdekken, en wellicht anders gaat denken over "wat er toen gebeurde".
Bij jonge homo-kinderen ligt het nóg weer wat gevoeliger; seksuele ervaringen hebben voor hen vaak wel een grote rol al vroeg in de ontwikkeling.

In het boek van Ted van Lieshout, "Mijn Meneer", schrijft hij over de vriendschap die hij als jonge (homo-)jongen had met een oudere man. Hij voelde zich bijzonder speciaal en geliefd, en vond ook de fysieke aandacht heel fijn, totdat de man - ik zeg het maar even zoals het er staat - in zijn gezicht klaar komt. Daar schrikt hij van, en hij wordt er boos van, zoiets doe je niet als vriend. Later blijkt de man ook nog een tweede jongen te zien.

Wel mooi aan hoe Ted het beschreven heeft, is dat het een genuanceerde weergave biedt van hoe dit soort contacten door het kind ervaren kunnen worden. Met zowel de positieve dingen, als de negatieve stukken.

Waar hij achteraf gezien de grootste moeite mee had was níet het misbruik dat er plaats vond; maar dat de Meneer nog steeds bestond, maar de jonge Ted niet meer. Er was iemand die ongelofelijk veel van hem hield, zomaar, zonder dat hij er echt iets voor hoefde te doen; dat heeft hij later nooit meer teruggevonden. Relaties zijn altijd geven en nemen.

quote:
Nee. Meestal niet.

quote:
Daar zou ik op willen aanvullen dat kinderen wel degelijk een seksuele ontwikkeling doormaken, maar op een totaal ander niveau dan de reeds uitontwikkelde volwassene. Seksueel actief zijn betekent nog niet dat een volwassene zich daarin moet gaan mengen.

quote:
Het enige recht waar meneer Martijn het over heeft is het recht van een pedoseksueel om een kind te misbruiken onder het mom van zogenaamde wederzijdse behoefte.
Dat wil je misschien graag zo zien, dat maakt de karikatuur van de pedofiel compleet, maar dit is pertinent onwaar. Dat is níet wat die pedofielen willen. De grootste beschuldiging die je wellicht terecht naar hun hoofd kunt slingeren is dat hun hoofd scheef staat van de cognitieve dissonantie omdat ze denken dat het kind zoiets ook echt kan willen. Want dat denken ze écht. Zodra je gaat zeggen dat ze dat niet écht denken, maar dat ze eigenlijk gewoon een kind tegen hun wil willen misbruiken, zit je jezelf voor de gek te houden. Dat wíllen ze dus absoluut níet. Ze geloven dat kinderen soms open staan voor seksuele contacten - zelfs met volwassenen, en ze geloven dat als die contacten aan bepaalde voorwaarden voldoen (vrijwilligheid, blablabla), er ook geen schade zou optreden als de maatschappij er niet zo'n heisa over maakte.

quote:
Die behoefte zijn er niet en dat is gewoon feitelijke biologie.
Vind ik een dooddoener, want dat is niet de vorm die dat soort contacten in de praktijk aanneemt.

quote:
Tuurlijk. Het echte probleem ligt bij de zeurende ouders. Hoe durven ze, hun kinderen behoeden tegen de grijpgrage handen van vieze oude mannen? Het kind wil oh zo graag, maar het mag niet. En dan beweren die ouders maar dat hun kind er schade van ondervindt.
De gedachte is dat de maatschappij zich laat drijven door een irrationele angst voor seks bij kinderen. Daar zit overigens tot op zekere hoogte wel wat in, veel mensen weten niet wat ze aan moeten met hun kind wanneer die seksueel begint te ontwikkelen. En het is een feit dat hysterisch reageren op "relatief mild misbruik" de schade kan vergroten (of omgekeerd, dat rustig reageren de schade beperkt kan houden). Dat is gewoon een feit en dat is ook wat ouders van slachtoffers van seksueel kindermisbruik te horen krijgen. Niet altijd even makkelijk.

Totaal alles maar accepteren is natuurlijk een enorme brug verder... En dat is niet alleen ongeloofwaardig, maar ook niet wenselijk.

quote:
Waarom zou een kind er schade van ondervinden om verkracht te worden door een boomstam van een penis? Het is toch heerlijk als je nog niet volgroeide vagina/anus openscheurt :')
Wederom, niet de vorm van seksueel contact zoals pedofielen dat zien. Weet je zelf ook.

quote:
De reden die ze opgeven waarom ze het niet in de praktijk zouden willen brengen, en waar ik overigens geen bal van geloof, vind ik dus maar een slappe. Deze mensen willen duidelijk niet inzien dat ''hun'' een probleem hebben, en niemand anders. Het ligt niet aan de huidige maatschappij, maar aan hun geestesziekte. Dat ze zich er dus maar op concentreren daar vanaf te komen in plaats van het te proberen goed te praten.
Tsja, behalve dan dat de aantrekking zelf niet weg te nemen is. Ja, castratie en zelfmoord, maar is dat nódig? Echt niet bij iedereen. Ik voel me toppie, nog nooit een kind verkracht of misbruikt, en het gaat prima zo.
pi_143079194
quote:

[..]

Waarom zou een kind er schade van ondervinden om verkracht te worden door een boomstam van een penis? Het is toch heerlijk als je nog niet volgroeide vagina/anus openscheurt :')
Nieuwe uitlaatklep gevonden voor je seksuele frustratie? :*
pi_143080814
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 08:15 schreef berthoogst het volgende:
Waar hij achteraf gezien de grootste moeite mee had was níet het misbruik dat er plaats vond; maar dat de Meneer nog steeds bestond, maar de jonge Ted niet meer. Er was iemand die ongelofelijk veel van hem hield, zomaar, zonder dat hij er echt iets voor hoefde te doen; dat heeft hij later nooit meer teruggevonden. Relaties zijn altijd geven en nemen.
Dat is ook de enige reden dat een kind eventueel ''vrijwillig'' mee zou gaan in dat alles. Geliefd willen worden maar niet in de gaten hebben dat zo'n man helemaal niets om je geeft maar je alleen maar gebruikt.

Ik wilde toen ik klein was ook graag ''geliefd'' worden door een volwassen man. En als ik misschien zulke aandacht had gekregen van een man die ik leuk vond was het met mij misschien ook die kant op gegaan. Echter was ik er dan nu wel beschadigd uitgekomen.

quote:
De gedachte is dat de maatschappij zich laat drijven door een irrationele angst voor seks bij kinderen. Daar zit overigens tot op zekere hoogte wel wat in, veel mensen weten niet wat ze aan moeten met hun kind wanneer die seksueel begint te ontwikkelen. En het is een feit dat hysterisch reageren op "relatief mild misbruik" de schade kan vergroten (of omgekeerd, dat rustig reageren de schade beperkt kan houden). Dat is gewoon een feit en dat is ook wat ouders van slachtoffers van seksueel kindermisbruik te horen krijgen. Niet altijd even makkelijk.
Het zal best dat de reactie van de ouders kan bijdragen aan een grotere of mildere trauma ontwikkeling. Maar dat misbruik hoort gewoon niet plaats te vinden. Er is ook niets irrationeel aan de angst dat iemand aan je kind komt.

quote:
Wederom, niet de vorm van seksueel contact zoals pedofielen dat zien. Weet je zelf ook.
Nee, dat weet ik niet nee. Ik ben namelijk geen pedofiel, dus ik weet ook niet hoe een pedofiel dat beredeneerd. Ik kan slechts een inschatting maken op basis van de mens zoals ik hem ken. En mijn ervaring leert me dat mensen hun daadwerkelijk intenties vaak verpakken in een rooskleurige jas.

quote:
Tsja, behalve dan dat de aantrekking zelf niet weg te nemen is. Ja, castratie en zelfmoord, maar is dat nódig? Echt niet bij iedereen. Ik voel me toppie, nog nooit een kind verkracht of misbruikt, en het gaat prima zo.
Maar waarvoor heb jij je ballen nodig dan als je er toch niets mee mag doen? Als die lust verdwijnt ben je zelf toch ook van een hele last af? Of zit ergens in je achterhoofd toch de gedachte ''misschien ooit''?
pi_143080849
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:16 schreef tijnhet het volgende:

[..]

Nieuwe uitlaatklep gevonden voor je seksuele frustratie? :*
:?
pi_143082430
quote:
Ik had het idee dat die uitspatting meer een uitlaatklep voor je was dan een inhoudelijk punt. :P
pi_143082637
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:40 schreef tijnhet het volgende:

[..]

Ik had het idee dat die uitspatting meer een uitlaatklep voor je was dan een inhoudelijk punt. :P
Een duidelijk standpunt aannemen zie jij gelijk als een uitspatting?
pi_143082865
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:49 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Een duidelijk standpunt aannemen zie jij gelijk als een uitspatting?
Nou sorry hoor, maar het uiteen scheuren van aarsen in de schoenen van je gesprekspartner schuiven vind ik niet echt een "duidelijk standpunt". Dat zie ik eerder als een hopeloze uitspatting ja. :')
pi_143083364
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:57 schreef tijnhet het volgende:

[..]

Nou sorry hoor, maar het uiteen scheuren van aarsen in de schoenen van je gesprekspartner schuiven vind ik niet echt een "duidelijk standpunt". Dat zie ik eerder als een hopeloze uitspatting ja. :')
Dat is gewoon een reëel ding. Die openingen zijn niet gemaakt voor zulke grote voorwerpen.
pi_143093931
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:44 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

Dat is ook de enige reden dat een kind eventueel ''vrijwillig'' mee zou gaan in dat alles. Geliefd willen worden maar niet in de gaten hebben dat zo'n man helemaal niets om je geeft maar je alleen maar gebruikt.
Ook dat is een stereotype. Geloof wat je wilt, maar verreweg de meeste pedofielen voelen méér voor kinderen dan alleen seksuele gevoelens. Ik zou me door het vuur gooien voor sommige jongens die ik ken. Seks kan ook gevolg zijn van bijvoorbeeld hopeloze en blindmakende verliefdheid. Het is te kort door de bocht om te zeggen dat de pedofiel het kind "alleen maar gebruikt en niets om hem geeft".

quote:
Ik wilde toen ik klein was ook graag ''geliefd'' worden door een volwassen man. En als ik misschien zulke aandacht had gekregen van een man die ik leuk vond was het met mij misschien ook die kant op gegaan. Echter was ik er dan nu wel beschadigd uitgekomen.
Of niet. Hangt er vanaf hoe dat ging. Ik heb in mijn vriendengroep meerdere homo's zitten die als kind (nouja, als puber) ervaringen hadden met oudere personen, en daarvan zijn er 0 die daar spijt van hadden. Allemaal uitgegroeid tot positieve, zelfverzekerde leuke gasten.

quote:
Het zal best dat de reactie van de ouders kan bijdragen aan een grotere of mildere trauma ontwikkeling. Maar dat misbruik hoort gewoon niet plaats te vinden.
Eens

quote:
Nee, dat weet ik niet nee. Ik ben namelijk geen pedofiel, dus ik weet ook niet hoe een pedofiel dat beredeneerd.
Als je serieus gelooft dat pedofielen vagina's en anussen open willen scheuren, heb je er een bijzonder kortzichtig beeld van. Maar het is ook moeilijk om je in die materie te verdiepen zonder over je nek te gaan, en dan lees je dingen die je ook helemaal niet wil lezen of geloven. Het zal allemaal wel wat ze zeggen, het zijn wel pedofielen after all. Maar dan heb je wel een groot blok voor je kop.

Pedofiele pedoseksuelen neuken vrijwel allemaal niet. Omdat dat pijn doet, op z'n minst.
Maar ik wil eigenlijk niet in details treden, denk ook niet dat iemand daar blij van wordt. Maar voor het soort 'misbruik' (ontucht) dat Martijn bespreekbaar wilde maken geldt dat als het kind iets niet wil, het ook niet gebeurt. Wil het kind niets, gebeurt er niets.

quote:
Maar waarvoor heb jij je ballen nodig dan als je er toch niets mee mag doen? Als die lust verdwijnt ben je zelf toch ook van een hele last af? Of zit ergens in je achterhoofd toch de gedachte ''misschien ooit''?
Ik vind het nogal ingrijpend en onnodig. Fappen en fantaseren is heerlijk, en in bijzijn van jongens heb ik geen moeite om me te gedragen, en word ik ook niet lastig gevallen door 'foute' gedachtes. Ook zijn er dingen die ik gewoon niet weet. (Hoe) verandert mijn karakter, word ik een mietje? Kan ik nog wel genieten van jongens als ik gecastreerd zou zijn? Verdwijnt er kleur uit mijn leven?
Castratie zie ik echt als laatste redmiddel als ik echt out of control zou zijn, en dat met (gedrags)therapie niet zou kunnen oplossen. Er is nu nog niet eens een probleem, dat ermee opgelost zou worden.

Verreweg de belangrijkste reden om het niet te willen doen is dat ik mezelf ooit nog wel iets zie hebben met een lieve vrouw. Iemand waarmee ik een gezin zou kunnen hebben. Hoewel ik fysiek niet op vrouwen val, kan ik wel verliefd worden op mannen, vrouwen, wat dan ook eigenlijk. Het is een type persoon waar ik heel erg van kan houden. En seks/intimiteit is ook mogelijk vanuit een soort 'samen-zijn', dat hoeft niet altijd lust-gedreven te zijn. Zoals die man in de docu "Een man weet niet wat hij mist".
http://www.vpro.nl/lees/nieuws/2013/07/een-man.html
pi_143100193
De annotaties die ik heb gelezen over deze uitspraak zijn het doorgaans niet eens met de beslissing van de Hoge Raad, daar zij menen dat er nu onduidelijkheid bestaat over wanneer aan de eisen van rechterlijke ontbinding is voldaan.

Aanvankelijk werd in een Hells Angels-arrest gesteld dat er sprake moest zijn van een daadwerkelijke aantasting van beginselen van het rechtsstelsel. Bij vergaderen lijkt me daar geen sprake van te zijn.

Nu wordt aangenomen dat in het geval waar het de bescherming van kinderen betreft die aantasting een aantal stappen eerder plaats vindt. Maar duidelijk is dat dus niet, omdat er nu kennelijk een nieuwe uitleg is gegeven aan de betekenis van een daadwerkelijke aantasting.

Benieuwd wat het EHRM er van zegt.
pi_143101816
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:37 schreef berthoogst het volgende:

[..]

Ook dat is een stereotype. Geloof wat je wilt, maar verreweg de meeste pedofielen voelen méér voor kinderen dan alleen seksuele gevoelens. Ik zou me door het vuur gooien voor sommige jongens die ik ken. Seks kan ook gevolg zijn van bijvoorbeeld hopeloze en blindmakende verliefdheid. Het is te kort door de bocht om te zeggen dat de pedofiel het kind "alleen maar gebruikt en niets om hem geeft".
Als je echt om iemand geeft, hoe kan het dan dat die zogenaamde liefde ineens verdwijnt wanneer iemand een bepaalde leeftijdsgrens is gepasseerd?

Dan houd je dus niet van diegene om hem, maar om zijn levensfase.

quote:
Of niet. Hangt er vanaf hoe dat ging. Ik heb in mijn vriendengroep meerdere homo's zitten die als kind (nouja, als puber) ervaringen hadden met oudere personen, en daarvan zijn er 0 die daar spijt van hadden. Allemaal uitgegroeid tot positieve, zelfverzekerde leuke gasten.
Als kind of als puber? Iemand van 11 of iemand van 16 zijn voor mij een wereld van verschil.

quote:
Als je serieus gelooft dat pedofielen vagina's en anussen open willen scheuren, heb je er een bijzonder kortzichtig beeld van. Maar het is ook moeilijk om je in die materie te verdiepen zonder over je nek te gaan, en dan lees je dingen die je ook helemaal niet wil lezen of geloven. Het zal allemaal wel wat ze zeggen, het zijn wel pedofielen after all. Maar dan heb je wel een groot blok voor je kop.
Marc Dutroux heeft anders zijn slachtoffers verkracht daar in die kelder. Dus vandaar ook dat ik dan zulke dingen denk.

quote:
Ik vind het nogal ingrijpend en onnodig. Fappen en fantaseren is heerlijk, en in bijzijn van jongens heb ik geen moeite om me te gedragen, en word ik ook niet lastig gevallen door 'foute' gedachtes. Ook zijn er dingen die ik gewoon niet weet. (Hoe) verandert mijn karakter, word ik een mietje? Kan ik nog wel genieten van jongens als ik gecastreerd zou zijn? Verdwijnt er kleur uit mijn leven?
Castratie zie ik echt als laatste redmiddel als ik echt out of control zou zijn, en dat met (gedrags)therapie niet zou kunnen oplossen. Er is nu nog niet eens een probleem, dat ermee opgelost zou worden.
Zeker weten doe ik het natuurlijk niet, maar puur zoals je op me overkomt heb ik in jou dan weer meer vertrouwen dan in b.v. Demon_from_heaven moet ik zeggen.

Ik weet niet of ik dit wel moet zeggen, maar ik stel me je niet voor als een kwaadaardig wezen.
pi_143104024
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:20 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

Als je echt om iemand geeft, hoe kan het dan dat die zogenaamde liefde ineens verdwijnt wanneer iemand een bepaalde leeftijdsgrens is gepasseerd?
Enkele jongens zijn ook alweer die aantrekkelijke fase ontgroeid. Maar nog steeds geef ik om ze.
Ik wil hier niet heiliger dan de paus klinken, de aantrekking is zeker niet meer wat het geweest is. Maar het was prachtig om ze te zien opgroeien en het is mooi om te zien hoe ze geworden zijn. En ik mag ze nog graag zien, al is dat in de praktijk een stuk minder. Ook omdat zij gewoon veel meer een eigen leven hebben natuurlijk.

quote:
Als kind of als puber? Iemand van 11 of iemand van 16 zijn voor mij een wereld van verschil.
Pubers, ik verbeterde mijzelf. Uit het hoofd gezegd 13 en tweemaal 14 jaar dat ze een ervaring met een oudere persoon hadden gehad. (drie gasten dus)

quote:
Marc Dutroux heeft anders zijn slachtoffers verkracht daar in die kelder. Dus vandaar ook dat ik dan zulke dingen denk.
Die viel volgens mij niet eens op kinderen, dus was in die zin niet eens pedofiel, volgens de psychiaters die hem hebben onderzocht. Het was macht en sadisme waar hij op kickte. Hij had dan ook zowel meisjes als vrouwen vermoord.
De media heeft dat toen wel overal "pedofiel" genoemd.

Maar al zou hij wel op kinderen vallen, wat hij doet is niet typisch voor wat een pedofiel voelt of wil.

quote:
Ik weet niet of ik dit wel moet zeggen, maar ik stel me je niet voor als een kwaadaardig wezen.
Kwaadaardig ben ik ook niet. Ook niet de ideaalpedo, die houdt zich immers verre van kinderen (volgens veel mensen). Dat doe ik niet, veel te leuk om mee om te gaan, geeft veel voldoening om daar iets voor en mee te kunnen doen. En sommige van die kinderen zien er ook nog leuk uit. Ik vertel hen of hun ouders dan (meestal!) ook niet over mijn gevoelens, om mijn leven zeker te blijven. Dus wat dat betreft zitten er ook dingen in mijn leven die misschien niet zo mooi en zuiver zijn als het misschien zou kunnen. Ik heb ook m'n ballen nog.

Als het zou kunnen zou ik open zijn over mijn gevoelens, maar zoals de wereld nu is zouden ik, de jongens en hun ouders daar alleen maar last van hebben. Dus doe ik dat maar niet.
pi_143104912
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:03 schreef berthoogst het volgende:
Kwaadaardig ben ik ook niet. Ook niet de ideaalpedo, die houdt zich immers verre van kinderen (volgens veel mensen). Dat doe ik niet, veel te leuk om mee om te gaan, geeft veel voldoening om daar iets voor en mee te kunnen doen. En sommige van die kinderen zien er ook nog leuk uit. Ik vertel hen of hun ouders dan (meestal!) ook niet over mijn gevoelens, om mijn leven zeker te blijven. Dus wat dat betreft zitten er ook dingen in mijn leven die misschien niet zo mooi en zuiver zijn als het misschien zou kunnen. Ik heb ook m'n ballen nog.

Als het zou kunnen zou ik open zijn over mijn gevoelens, maar zoals de wereld nu is zouden ik, de jongens en hun ouders daar alleen maar last van hebben. Dus doe ik dat maar niet.
Maar even voor de duidelijkheid; heb je ooit aan een kind gezeten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')