Er zijn niet meer keuzes.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:23 schreef Montagui het volgende:
[..]
Als minste van 2 kwaden....
Daarbij wordt het eventuele tegenstanders ook wel onmogelijk gemaakt:
[..]
Ik stem ook niet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:12 schreef Montagui het volgende:
[..]
Als je dan ballen hebt stem je niet.
Dan heb je ballen.....maar we dwalen af...quote:
Nogal, weet ook niet goed waar je opmerking op sloeg maar goed....quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:16 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dan heb je ballen.....maar we dwalen af...
Waarschijnlijk met hulp van Iran en Rusland. Misschien gaat ook China investeren. Syrië ligt eenmaal op een strategische plek. Er zijn al plannen om een gasleiding te maken door Iran,Syrië en Irak waardoor Iran gas zou kunnen exporteren naar Europa. Ik denk dat vooral Iran een grote rol gaat spelen. Syrië kan een doorvoerhaven worden voor producten uit Iran naar Europa. Misschien is dit ook de reden dat Iran Syrië zoveel heeft geholpen tot nu toe.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:08 schreef badschaap het volgende:
Ik vraag me vooral af hoe het kamp van assad zich gaat ontwikkelen nadat ze de oorlog hebben gewonnen.....
Ze gaan de oorlog niet winnen, en de gaspijpleidingen worden opgeblazen door de rebellen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:08 schreef badschaap het volgende:
Ik vraag me vooral af hoe het kamp van assad zich gaat ontwikkelen nadat ze de oorlog hebben gewonnen.....
De 'je' sloeg ook niet op jouw, maar algemeen op 'de syriër'.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nogal, weet ook niet goed waar je opmerking op sloeg maar goed....
ze ZIJN aan het winnen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:27 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ze gaan de oorlog niet winnen, en de gaspijpleidingen worden opgeblazen door de rebellen.
Krachtige explosie eist levens in Syrië
Een krachtige explosie van een autobom heeft in de Syrische stad Homs zeker veertien slachtoffers gemaakt. Dat meldde de Syrische staatstelevisie vrijdag. Ook raakten zeker vijftig mensen gewond. De aanslag werd gepleegd in de buurt van een moskee, waar gelovigen juist naar buiten liepen.
Dat is tijdelijk.quote:
herpositionering van wat?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:44 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat is tijdelijk.
De herpositionering is gaande.
Het zou me niet verbazen als binnen nu en een maand of 6 een gerichte aanval op Assad zelf plaats gaat vinden.
Wat grappig zeg.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:49 schreef badschaap het volgende:
Ik vraag me af hoe de isis president als ze winnen zijn eerste toespraak zal zijn.
wss iets van dit: 'Allah akbar, allah akbar Allah Akbarr!!!
Allah akbarr....'![]()
Nee, 'de isis en consorten' krijgen geen steun meer en de fsa laat die bende met rust en concentreert zich alleen op Assad. Assad heeft dat spelletje eerder gespeelt, en nu is het de beurt aan fsa (waarbij ik met fsa bedoel de oppositie groepering die geen sharia-Syrie wil). Laat Assad zich maar bemoeien met dat zootje extremisten.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:48 schreef badschaap het volgende:
[..]
herpositionering van wat?
De isis die de fsa aan het uitmoorden is en vice versa?
zolang die haatbaarden dat blijven doen is er misschien 1% kans dat ze winnen.
Isis zal nooit en te nimmer winnen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:49 schreef badschaap het volgende:
Ik vraag me af hoe de isis president als ze winnen zijn eerste toespraak zal zijn.
wss iets van dit: 'Allah akbar, allah akbar Allah Akbarr!!!
Allah akbarr....'![]()
zolang de ISIS en consorten de fsa blijven moorden is het easy time voor assad hequote:Op vrijdag 18 april 2014 23:54 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nee, 'de isis en consorten' krijgen geen steun meer en de fsa laat die bende met rust en concentreert zich alleen op Assad. Assad heeft dat spelletje eerder gespeelt, en nu is het de beurt aan fsa (waarbij ik met fsa bedoel de oppositie groepering die geen sharia-Syrie wil). Laat Assad zich maar bemoeien met dat zootje extremisten.
Rara.....hoe zou het komen dat ISIS en consorten eerder FSA aanvalt dan Assad?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:55 schreef badschaap het volgende:
[..]
zolang de ISIS en consorten de fsa blijven moorden is het easy time voor assad he
omdat ze echt stommer zijn dan het achtereinde van een varken?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:57 schreef Montagui het volgende:
[..]
Rara.....hoe zou het komen dat ISIS en consorten eerder FSA aanvalt dan Assad?
Dan zouden ze nu toch uitgeroeid moeten zijn aangezien ze door iedereen worden aangevallen, van het Iraakse leger tot aan het Syrische leger tot aan Nusra, Islamic Front, FSA etc.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:58 schreef badschaap het volgende:
omdat ze echt stommer zijn dan het achtereinde van een varken?
genoeg extremisten in de wereld hoor die als kanonnenvoer willen dienen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:01 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dan zouden ze nu toch uitgeroeid moeten zijn aangezien ze door iedereen worden aangevallen, van het Iraakse leger tot aan het Syrische leger tot aan Nusra, Islamic Front, FSA etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |