Waarom zouden ze geen hekel aan Soennieten hebben?quote:
Er is niemand vervolgd door Soennieten.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:44 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze geen hekel aan Soennieten hebben?
Het punt is alleen dat vele Soennieten geen hersenloze killers zijn.
Maar ja, ik kan mij zo voorstellen dat mensen die zo'n duizend jaar vervolgd zijn door Soennieten ertoe neigen dingen in zwart-wit te zien. En dan zeker die hersenloze spierbundel figuren waar jij over spreekt.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er is niemand vervolgd door Soennieten.
De meeste Soennieten moeten niets hebben van gestoorde ISIS figuren.
Onzin.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er is niemand vervolgd door Soennieten.
De meeste Soennieten moeten niets hebben van gestoorde ISIS figuren.
Wat ik bedoelde is dat Alawi's, Druzen en in mindere mate Christenen nou niet echt een hele geweldige band hebben gehad met Soennieten door de eeuwen heen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dan klopt dat eerste per definitie ook hoor.
Zoiets heet vrije media, een vrijheid dat je in syrie niet hebt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:00 schreef IPA35 het volgende:
[..]
http://www.telegraph.co.u(...)Bashar-al-Assad.html
Oeioeioei, nu beginnen die respectabele, mainstream Britse kranten ook al met verschrikkelijke Assad propaganda.
Zelfs wanneer mijn dierbare zijn afgeslacht door Jihadisten kan ik nog wel zien dat een moeder met kinderen die toevallig soenniet zijn daar niets mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:48 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is dat Alawi's, Druzen en in mindere mate Christenen nou niet echt een hele geweldige band hebben gehad met Soennieten door de eeuwen heen.
Dus als er dan Soennieten gaan roepen om jihad dit en Kalifaat dat dan moet je niet raar opkijken wanneer mensen lichtelijk intolerant worden.
Wat erg zeg.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoiets heet vrije media, een vrijheid dat je in syrie niet hebt.
Dat snapt de Syrische regering in ieder geval ook.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zelfs wanneer mijn dierbare zijn afgeslacht door Jihadisten kan ik nog wel zien dat een moeder met kinderen die toevallig soenniet zijn daar niets mee te maken hebben.
Vrijheid van meningsuiting inperken vind jij niet erg?quote:
Zijn troepen alleen niet altijd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:52 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wat erg zeg.
[..]
Dat snapt de Syrische regering in ieder geval ook.
Jawel, maar je spreekt over een Arabisch land.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting inperken vind jij niet erg?
Liefde maakt blind he.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:53 schreef firefly3 het volgende:
Echt waar, valt niet te praten met die assad loversVrijheid? Who cares. Beschietingen op ongewapende demonstranten? Who cares.
Nee. Als ik moest kiezen tussen vrije pers en een Kalifaat of geen vrije pers en geen Kalifaat koos ik voor dat laatste.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting inperken vind jij niet erg?
Mwa. Het idee dat het Syrische leger of althans loyale milities voor de lol Soennieten afmaken is absurd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zijn troepen alleen niet altijd.
Ik zeg ook nergens dat ze voor de lol soennieten afmaken, maar dit bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:56 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nee. Als ik moest kiezen tussen vrije pers en een Kalifaat of geen vrije pers en geen Kalifaat koos ik voor dat laatste.
[..]
Mwa. Het idee dat het Syrische leger of althans loyale milities voor de lol Soennieten afmaken is absurd.
Zeker niet als een belangrijke machtsbasis van de Syrische regering gewoon Soennitisch is, en de meeste kabinetsleden Soennieten zijn.
Nu kom je weer met de zogenaamde "keuze uit de twee". Hoe komt het dat je maar twee opties ziet altijd? Alle rebellen zijn ook terroristen volgens jou, er zijn geen gematigden. Hoe komt het dat je zo raar denkt?quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:56 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nee. Als ik moest kiezen tussen vrije pers en een Kalifaat of geen vrije pers en geen Kalifaat koos ik voor dat laatste.
Hier zei je iets anders.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:50 schreef theunderdog het volgende:
Zelfs wanneer mijn dierbare zijn afgeslacht door Jihadisten kan ik nog wel zien dat een moeder met kinderen die toevallig soenniet zijn daar niets mee te maken hebben.
Nee, daar zei ik niets anders.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:00 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Hier zei je iets anders.
NWS / Crisis in de Centraal Afrikaanse Republiek
Er is nu eenmaal een keuze uit twee. Assad of Soennitische Islamisten (waarin weer bepaalde gradaties tussen kwaad en erger).quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nu kom je weer met de zogenaamde "keuze uit de twee". Hoe komt het dat je maar twee opties ziet altijd? Alle rebellen zijn ook terroristen volgens jou, er zijn geen gematigden. Hoe komt het dat je zo raar denkt?
Wat dacht je van de seculiere gematigde rebellen of andere gematigde mensen in het land, of zijn die van de aardbodem verdwenen? Alles om assad te aanbidden he.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:01 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Er is nu eenmaal een keuze uit twee. Assad of Soennitische Islamisten (waarin weer bepaalde gradaties tussen kwaad en erger).
Die eersten zijn er niet en die tweede steunen nu allemaal Assad ook al hadden ze liever iemand anders gezien.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat dacht je van de seculiere gematigde rebellen of andere gematigde mensen in het land, of zijn die van de aardbodem verdwenen? Alles om assad te aanbidden he.
Jij weet van alle rebellen in Syrië dat ze niet seculier zijn?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:04 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Die eersten zijn er niet en die tweede steunen nu allemaal Assad ook al hadden ze liever iemand anders gezien.
Wanneer zelfs mijn Koerdische connecties mij vertellen dat ze Assad prefereren boven jouw 'gematigde rebellen' dan weet je dat je fout zit.
Dus gematigde mensen die assad niet steunen bestaan niet volgens jou?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:04 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Die eersten zijn er niet en die tweede steunen nu allemaal Assad ook al hadden ze liever iemand anders gezien.
Wanneer zelfs mijn Koerdische connecties mij vertellen dat ze Assad prefereren boven jouw 'gematigde rebellen' dan weet je dat je fout zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |