Ah weer de Bram_van_Loon variantquote:Op maandag 12 mei 2014 14:00 schreef zarGon het volgende:
http://diplomacy.fruk.org/board.php?gameID=117.
Winner-takes-all, om samenspel te minimaliseren.
Ik hoopte erop. Snapte niet waarom jij zo terughoudend was tegen Italië, en Marseilles niet nam.quote:
Ik was te aardig.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik hoopte erop. Snapte niet waarom jij zo terughoudend was tegen Italië, en Marseilles niet nam.
Dit spel is heel erg geschikt voor experimenten. In het Africa-spel heb ik bijvoorbeeld de laatste 3 zetten geen orders ingevoerd en alleen op Ready geklikt. Ik was benieuwd om Krediax mij zou aanvallen. Heeft hij niet gedaan. Ik vond dat wel netjes van 'm.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik moest gewoon voor de volle winst gaan en Remlof naaien.
quote:Op maandag 12 mei 2014 16:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit spel is heel erg geschikt voor experimenten. In het Africa-spel heb ik bijvoorbeeld de laatste 3 zetten geen orders ingevoerd en alleen op Ready geklikt. Ik was benieuwd om Krediax mij zou aanvallen. Heeft hij niet gedaan. Ik vond dat wel netjes van 'm.
Ik nam aan dat jij en remlof een draw-afspraak hadden, in dit geval elk 17 SC's. Je hoefde 'm helemaal niet te naaien, je moest echter wel op tijd ingrijpen om de 17 te halen. Gewoon tellen eigenlijk en aangeven wat je gaat doen voor de 17.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2014 16:08:05 ]
Mwah. Niet op deze server in ieder geval.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 16:04 schreef zarGon het volgende:
remlof:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat bedoel je? Ik heb je toch uiteindelijk van dat eiland weggejaagd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We zouden delen en dat hebben we uiteindelijk ook gedaan door elkaar niet aan te vallen.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik moest gewoon voor de volle winst gaan en Remlof naaien.
quote:Op maandag 12 mei 2014 16:04 schreef zarGon het volgende:
remlof:Ja door Clyde aan te vallen vanuit Norwegian Sea en zo de support hold te neutraliseren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee waarom ik dat niet deed, vergeten denk ikquote:Ook dat weet ik niet, nu ik het zo terug zie, gewoon dom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toch heb ik uiteindelijk gewonnen![]()
Hoe hebben jullie afgesproken om te delen in een spel zonder ingame messaging?quote:Op maandag 12 mei 2014 17:40 schreef remlof het volgende:
[..]
We zouden delen en dat hebben we uiteindelijk ook gedaan door elkaar niet aan te vallen.
Ik wist toevallig wat betyar's nickname is op FOK! en zo kon ik hem een dm sturen.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe hebben jullie afgesproken om te delen in een spel zonder ingame messaging?
Is goed.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:13 schreef remlof het volgende:
Ok, wie is in voor een 1op1 potje East versus West?
Rusland tegen Frankrijk.
Rulesquote:Op maandag 12 mei 2014 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wist toevallig wat betyar's nickname is op FOK! en zo kon ik hem een dm sturen.
quote:3. Don't work around game messaging/press rules.
If you enter a game with limited press/messaging (such as global-only) then you can't use other methods such as email or PM to bypass this.
If you are playing in a gunboat (no press/anon game) do not post anything about your game in the forum and refrain from posting in any threads you feel might be referencing your game.
Using the Pause or Cancel buttons as signals to other players is violating the press rules. For example, voting pause to signal the desire for a smaller draw is not allowed. If you need a pause in a gunboat game contact the moderators (see below for the contact details) and explain why.
Posting in the forum about an ongoing gunboat (no press) game is not allowed for anyone. This includes offering advice to game participants or predicting the outcome of a game. All questions about a gunboat game must wait until the game is completed.
Ik had gehoopt op een spel zonder afspraken (want geen in-game). Had al het vermoeden dat betyar en jij afspraken hadden gemaakt, omdat jullie elkaar al vanaf het begin met rust lieten.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:44 schreef remlof het volgende:
En nog even hier op terugkomend, ik zie het nu beter want niet meer mobiel:
[..]
En toch heb ik uiteindelijk gewonnen
Had je dat al in het begin gedaan? Of pas na een aantal turns?quote:Op maandag 12 mei 2014 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wist toevallig wat betyar's nickname is op FOK! en zo kon ik hem een dm sturen.
Frankrijk is sowieso kansloos tegen Rusland.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:12 schreef remlof het volgende:
Hoppa, Putin kan trots op me zijn:
[ afbeelding ]
Al heel snel. Weet niet meer wie wie eerst contacte trouwens.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Had je dat al in het begin gedaan? Of pas na een aantal turns?
Ja, zo ging het ook. En het is inderdaad niet eerlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Frankrijk is sowieso kansloos tegen Rusland.
4 home-SC's tegen 3, daar valt niet van te winnen. In de eerste build kan Rusland al +2 verschil behalen (+4 Rusland -> 8, +3 Frankrijk -> 6). Tel daarbij op dat Rusland een extra unit kan bouwen tijdens elke build...
Wel jammer van die 'minpunten', want Frankrijk vs. Rusland lijkt mij de leukste 1 vs. 1, omdat je elkaar niet meteen tegenkomt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, zo ging het ook. En het is inderdaad niet eerlijk.
Nou, nog een deelnemer gezocht.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:27 schreef betyar het volgende:
http://diplomacy.fruk.org/board.php?gameID=119
Het hielp niet dat ik bij mijn eerste build besloot 2 legers in brest te bouwenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Frankrijk is sowieso kansloos tegen Rusland.
4 home-SC's tegen 3, daar valt niet van te winnen. In de eerste build kan Rusland al +2 verschil behalen (+4 Rusland -> 8, +3 Frankrijk -> 6). Tel daarbij op dat Rusland een extra unit kan bouwen tijdens elke build...
Frankrijk, rusland turkije?quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:52 schreef remlof het volgende:
Een potje Frankrijk-Engeland-Rusland is misschien nog wel interessant. Frankrijk en Engeland zullen samen moeten werken om van Rusland te kunnen winnen.
Turkije heeft echt een gare positie. Gekibbel om de Zwarte Zee.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:53 schreef Krediax het volgende:
[..]
Frankrijk, rusland turkije?
Misschien heeft Frankrijk dan weer een voordeel
Als Rusland en Turkije samenwerken, dan zijn ze niet te stoppen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:53 schreef Krediax het volgende:
[..]
Frankrijk, rusland turkije?
Misschien heeft Frankrijk dan weer een voordeel
quote:Op maandag 12 mei 2014 14:00 schreef zarGon het volgende:
http://diplomacy.fruk.org/board.php?gameID=117.
Winner-takes-all, om samenspel te minimaliseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een serieuze vraag: remlof en Krediax, spelen jullie samen in een 3 player-spel?
Ik vind het maar opmerkelijk dat jullie elkaar niet hebben aangevallen sinds het begin van het spel, maar liefst 8 turns lang. Tel daarbij op dat remlof Warsaw met rust laat...
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2014 14:49:29 ]
Je snapt zelf hopelijk ook wel dat de derde kansloos is bij een 3 player-spel als de overige twee samenwerken? Welke rank je ook hebt, daar kun je niets tegen beginnen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:32 schreef remlof het volgende:
zG, je hebt ondertussen ook al wel een reputatie opgebouwd door zoveel te winnen. Dat maakt ook dat als je tegen twee anderen speelt die anderen snel steun bij elkaar zullen zoeken
"Rank: Mastermind".
Ga lekker op de Engelse server spelen joh....daar zul je veel meer lol beleven.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je snapt zelf hopelijk ook wel dat de derde kansloos is bij een 3 player-spel als de overige twee samenwerken? Welke rank je ook hebt, daar kun je niets tegen beginnen.
Samenspel is prima, maar doe het dan wel op zo'n manier dat de rest ook nog wat tegenstand kan bieden.
Maar goed, op deze manier beleef ik er geen lol meer aan. Die punten en de rank kunnen me gestolen worden, zonder een bepaald evenwicht is er geen bal aan.
U heeft gelijk, ik wist het echter niet van die spelregels.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:23 schreef zarGon het volgende:
Allejezus man.. Een evenwichtiger spel is toch veel leuker.
.
Speel je een spel zonder in-game messaging, maken er twee afspraken. Speel je een spel met 3 man (winner-takes-all), gaan er twee afspraken maken...
Pfrt. Spanning is ver te zoeken, en daarmee de lol ook.
Dat is een leuke pot inderdaad, totaal anoniem is toch de beste optie.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:53 schreef jogy het volgende:
Whehehe, in dat anon-potje heb ik het met mijn totale randomness langer volgehouden dan Engeland. (Ben Duitsland)
Had snel even gekeken bij 'Games', liepen 3 anonieme potjes. (Wel zijn die andere twee potjes van 5 minuten zie ik nu.)quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Lopen er nog andere dan?
Jij bent Italië hè?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Had snel even gekeken bij 'Games', liepen 3 anonieme potjes. (Wel zijn die andere twee potjes van 5 minuten zie ik nu.)
Sure, wat jij wil.quote:
Waarom zou je? Winner-takes-all...quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:24 schreef remlof het volgende:
Ik zou willen dat Rusland met me zou willen samenwerken.
Dan zou je jezelf wel heel erg laten kennen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is dit nou wel zo slim om te zeggen? Wat als ik op jou ga jagen in toekomstige spellen?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zou je jezelf wel heel erg laten kennen.
Je jaagt toch al op me? Dus de tree lager had jij al gezet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:44 schreef zarGon het volgende:
[..].
Prima, dan verlaag ik mezelf niet naar jouw niveau.
Lijkt me vanzelfsprekend. Ik jaag op iedereen waar ik geen samenwerking mee ben aangegaan. remlof vormt daar geen uitzondering op.quote:
Van mij mag je hoorquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lijkt me vanzelfsprekend. Ik jaag op iedereen waar ik geen samenwerking mee ben aangegaan. remlof vormt daar geen uitzondering op.
quote:
Ik dacht dat jij Frankrijk was.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:46 schreef Krediax het volgende:
Ik gok, dat remlof frankrijk is?
Maarre das niet aardig he zo gemeen doen tegen zarGon hij kan er ook niks aan doen
Ik vond al dat jij zo op engeland jaagde.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:07 schreef zarGon het volgende:
remlof is - als-ie meespeelt/meespeelde - England.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:07 schreef zarGon het volgende:
remlof is - als-ie meespeelt/meespeelde - England.
lolquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:00 schreef Krediax het volgende:
[..]
Ik vond al dat jij zo op engeland jaagde.
Interessant.quote:
Tijdens lijkt me sterkquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
lol
[..]
Interessant.
Welke pipo (England) voerde een convoy-order in/tijdens/voor de eerste build in dan?
betyar wellicht?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
lol
[..]
Interessant.
Welke pipo (England) voerde een convoy-order in/tijdens/voor de eerste build in dan?
Met een limiet van 12 uur kan dat preciesquote:Op donderdag 22 mei 2014 09:46 schreef Boze_Appel het volgende:
Zijn jullie debiel geworden? Met zoveel supply centers ben je een halve dag bezig met orders insturen.
5 à 10 minuten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:46 schreef Boze_Appel het volgende:
Zijn jullie debiel geworden? Met zoveel supply centers ben je een halve dag bezig met orders insturen.
Nog 1 speler nodig, wie?quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:36 schreef remlof het volgende:
Europe's War of Five
12 hours /phase (fast) Pot: 100 (points-per-sc)
World War II, No in-game messaging, Anonymous players
Maak er 18 van met je magical admin powers en doe mee! 12 uur is stiekem ook veel te kortquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zou graag meedoen, maar 12 uur vind ik te kort.
Ik zie dat het anoniem is, dan ga ik sowieso niet meedoen aangezien ik al kan zien wie er spelen. Dan is de lol eraf en is het gewoon valsspelen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Maak er 18 van met je magical admin powers en doe mee! 12 uur is stiekem ook veel te kort.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zie dat het anoniem is, dan ga ik sowieso niet meedoen aangezien ik al kan zien wie er spelen. Dan is de lol eraf en is het gewoon valsspelen.
Dan moet ik steeds in en uitloggen en als ik dan inlog als admin zie ik het alsnog. Ik doe wel weer een keertje mee als een game niet anoniem is.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:43 schreef jogy het volgende:
[..]. Misschien had je toch een admin account aan moeten maken die je alleen voor werkzaamheden gebruikt en het spel account een normale user?
Je kan de turn duration toch wel even op 18 uur zetten? Dan doet joog tenminste meequote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zie dat het anoniem is, dan ga ik sowieso niet meedoen aangezien ik al kan zien wie er spelen. Dan is de lol eraf en is het gewoon valsspelen.
Nee, het is niet echt nodig, maar ga het wat drukker krijgen/minder tijd voor Fok! dus. Was ook meer een check hoe lang jullie nog willen spelen. Niet dat de site mij in de weg zit, just checking.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:58 schreef remlof het volgende:
Is dat nodig dan? Zou op zich wel willen maar dan weet je altijd wie wie is in de anonieme potjes en volgens mij is daar juist nog wel animo voor.
Vroegen ze dat aan je of proberen ze je beveiliging te kraken?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:00 schreef Boze_Appel het volgende:
Bwehehehe. De Canadeesjes willen adminpowers.
Dat vroegen ze aan mij. Ik weet hoe social engeneering werkt. Ze willen voor hun eigen clubje een mod/admin hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Vroegen ze dat aan je of proberen ze je beveiliging te kraken?.
Alweer een Canadese invasie? Schijnt een populaire datum te zijn daarvoor..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:00 schreef Boze_Appel het volgende:
Bwehehehe. De Canadeesjes willen adminpowers.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alweer een Canadese invasie? Schijnt een populaire datum te zijn daarvoor..
Tevens: gefeliciteerd, zarGon
http://diplomacy.fruk.org/board.php?gameID=127
Thanks.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:43 schreef remlof het volgende:
Gefeli zG!
[ afbeelding ]
Wie start een nieuwe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |