Had snel even gekeken bij 'Games', liepen 3 anonieme potjes. (Wel zijn die andere twee potjes van 5 minuten zie ik nu.)quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:16 schreef remlof het volgende:
[..]
http://diplomacy.fruk.org/board.php?gameID=119
Lopen er nog andere dan?
Jij bent Italië hè?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Had snel even gekeken bij 'Games', liepen 3 anonieme potjes. (Wel zijn die andere twee potjes van 5 minuten zie ik nu.)
Sure, wat jij wil.quote:
Waarom zou je? Winner-takes-all...quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:24 schreef remlof het volgende:
Ik zou willen dat Rusland met me zou willen samenwerken.
Dan zou je jezelf wel heel erg laten kennen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is dit nou wel zo slim om te zeggen? Wat als ik op jou ga jagen in toekomstige spellen?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zou je jezelf wel heel erg laten kennen.
Je jaagt toch al op me? Dus de tree lager had jij al gezet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:44 schreef zarGon het volgende:
[..].
Prima, dan verlaag ik mezelf niet naar jouw niveau.
Lijkt me vanzelfsprekend. Ik jaag op iedereen waar ik geen samenwerking mee ben aangegaan. remlof vormt daar geen uitzondering op.quote:
Van mij mag je hoorquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lijkt me vanzelfsprekend. Ik jaag op iedereen waar ik geen samenwerking mee ben aangegaan. remlof vormt daar geen uitzondering op.
quote:
Ik dacht dat jij Frankrijk was.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:46 schreef Krediax het volgende:
Ik gok, dat remlof frankrijk is?
Maarre das niet aardig he zo gemeen doen tegen zarGon hij kan er ook niks aan doen
Ik vond al dat jij zo op engeland jaagde.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:07 schreef zarGon het volgende:
remlof is - als-ie meespeelt/meespeelde - England.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:07 schreef zarGon het volgende:
remlof is - als-ie meespeelt/meespeelde - England.
lolquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:00 schreef Krediax het volgende:
[..]
Ik vond al dat jij zo op engeland jaagde.
Interessant.quote:
Tijdens lijkt me sterkquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
lol
[..]
Interessant.
Welke pipo (England) voerde een convoy-order in/tijdens/voor de eerste build in dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |