Humorloze zak hooi met pittig kort kapsel gespot.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:10 schreef Queller het volgende:
Vinden jullie dit serieus leuk?
Goh....
'een groepsafspraken' keur jij dus goed?quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:13 schreef Ouder1 het volgende:
Ik kan er maar één fout in ontdekken: De aanhef zou moeten zijn: "Geachte mevrouw Omga" omdat geslacht en naam bekend zijn.
Voor de rest een prima motivatiebrief.
Nee echt?quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:29 schreef Bart het volgende:
Hoop taalfouten, ik zou hem gelijk in de prullenmand flikkeren als ik zo'n brief zou ontvangen.
Heujquote:Op donderdag 17 april 2014 23:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja jij bent een vrouw, die hebben per definitie geen gevoel voor humor.
Ik zou niet "u ervan verwittigen" gebruiken maar meer iets van "Tot slot wil ik u op de hoogte stellen van het feit" etc, verder niks meer aan veranderen.quote:Tot slot wil ik u ervan verwittigen dat mijn affiniteit met de sector behelst dat ik sinds jaar en dag veelgebruiker ben van prozac, pep en angeldust en daardoor bekend ben met uw producten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
Het was zeker zo'n standaard afwijzing dat je besloten hebt deze te negeren en morgen aan 't werk te gaan?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:52 schreef Obscurion het volgende:
Nee, ben afgewezen, maar ik heb de afwijzing afgewezen. Dus ik wacht nog op de volgende reactie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |