Geen idee. Misschien omdat het 't einde is van een werkweek, dat ik dan vermoeider ben. Maar in mijn geval kan dat ook niet, omdat ik onregelmatige diensten draai.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoe zou dat kunnen dan? Vrijdag is juist zo'n lekkere dag..
Komt door de donderdagavondborrels denk ik....quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoe zou dat kunnen dan? Vrijdag is juist zo'n lekkere dag..
Bestaan niet bij ploegendiensten, bovendien ben ik geheelonthouder. Maar er moet een verklaring bestaan, want Smashrun constateert dit niet zomaar natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Komt door de donderdagavondborrels denk ik....
Dat lijkt me eerder zaterdag of zondag. Vrijdag, iedereen is wat vermoeid na een hele werkweek. Daarnaast de hele week "moeten" presteren en op vrijdag hoeft het allemaal niet meer zo super, dus lekker op het gemakje lopen. Easy peasy.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:03 schreef Quoi het volgende:
Misschien omdat de vrijdag voor veel mensen de LDL dag is?
Oh het is op basis van jouw statistieken. Sja dan kunnen we er weinig van zeggen. Ik vrees dat Smashrun een cijferfetisjisjist is en in ieder geval iets wou terugkoppelen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:25 schreef Zwabberhark het volgende:
Ja, maar voor mij geldt dat dus allemaal niet. En Smashrun had het over mijn statistieken. Ik overweeg om nooit meer op vrijdagen te gaan lopen.
Ik heb nog nooit wedstrijden op vrijdag gelopen. en als ik in een weekend een wedstrijd loop, dan ga ik vrijdag natuurlijk niet voluit. Misschien dat die twee zaken een rol spelen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:31 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oh het is op basis van jouw statistieken. Sja dan kunnen we er weinig van zeggen. Ik vrees dat Smashrun een cijferfetisjisjist is en in ieder geval iets wou terugkoppelen.
Kloptquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:10 schreef DeHovenier het volgende:
Ik wil meedoen met de Paasloop in Pijnacker as maandag, maar op de site van die loop is helemaal geen informatie te vinden over die loop, behalve de afstanden, de uitslagen van vorig jaar en de starttijden
Moet je je ter plekke inschrijven ofzo? Hoe wordt de tijd geregistreerd? Waar moet ik wezen? Kost het geld?
http://www.ijsvereniging-(...)teiten/paasloop.html
Ga je ook daarheenquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:15 schreef Quoi het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ik ga om 10:30 uur (start: 11:00uur) gewoon naar de IJsvereniging Pijnacker (Sportlaan) en zie wel...
Zondag ga ik alleen wandelen. En niet in Den Bosch. Dus gaat 'm niet worden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:18 schreef streamnl het volgende:
Voor mensen regio Den Bosch
Grijp die Brooks hardloopschoenen!
I see. Thanks!quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ga je ook daarheen
Heb t al gevonden: http://ijsvereniging-pijnacker.nl/nieuws/algemeen-nieuws.html
pijllquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:33 schreef Quoi het volgende:
[..]
I see. Thanks!
Die 10 EM tijden zijn idd niet misselijk (zoals pijll al aangaf eerder).
Zo, da's weer heel wat anders!quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:54 schreef YUR het volgende:
Hoera, ik heb nieuwe, foeilelijke schoenen
En komende week volgt wellicht nog een paar.
Maar voor nu heb ik alvast de Brooks Glycerine
Die heeft E.T. ook.quote:
Prima tochquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar ze zitten perfect, zijn lichter dan ze er uit zien en lopen prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |