Dan ga ik dat volgende week maar doenquote:
Misschien een mooie gelegenheid om met de oudste een rondje te rennen. Das 2KM meer wandelen dan rennen gok ikquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Wees verstandig, je zit vol in herstelmodus
Klinkt als een tof herstelquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien een mooie gelegenheid om met de oudste een rondje te rennen. Das 2KM meer wandelen dan rennen gok ik
quote:
Ik zal jullie ook eens bespioneren hihi.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:47 schreef _MvN_ het volgende:
[..]![]()
Maar leuk! Vind het leuk om te zien wat andere doen.
Zonder slechte loopjes heb je ook geen goede.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik zal jullie ook eens bespioneren hihi.
Loopje vandaag was wel kutste ooit.
Al heb ik dus niet eens zo heel slecht gelopen
Goedzo. Morgen 6,3 in dezelfde tijd he?quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:59 schreef PassThatShit het volgende:
Jaja 5.8km in minder dan 30min. Gister kon ik onverwachts niet lopen dus vandaag maar weer gegaan.
TS,DRquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:59 schreef PassThatShit het volgende:
Jaja 5.8km in minder dan 30min. Gister kon ik onverwachts niet lopen dus vandaag maar weer gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
TS,DRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
TS,DRHoeveel plus humor is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dare to be different.
Heb je ook ergens een linkje naar de GPS-log?quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:59 schreef PassThatShit het volgende:
? Wil je weten waar ik woon of zo en zo achter mijn gegevens komen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:08 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Heb je ook ergens een linkje naar de GPS-log?
Dan kunnen we je de volgende keer aanmoedigenquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:11 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
? Wil je weten waar ik woon of zo en zo achter mijn gegevens komen?
Het Fok! Supportersteamquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan kunnen we je de volgende keer aanmoedigen
veertig plus, bouwjaar '69quote:
hoezo ik heb nieuw schema ik ga trainen voor marsthon volgend jaar in 3:30 of zoquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:21 schreef _MvN_ het volgende:
Dat is al bijna 12 KM per uur Pass. Hoeven er nog maar 8 bij. Makkie.
Ja, misschien moet ik een leesbril aanschaffenquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:18 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
je bent al te oud om nog goed te kunnen lezen..
Als je er elke dag 500 meter bij doet kun je die over een paar weken al lopen. En vaak is een marathon pas vanaf 21 jaar toegestaan he.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:22 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
hoezo ik heb nieuw schema ik ga trainen voor marsthon volgend jaar in 3:30 of zo
Details johquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:24 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Als je er elke dag 500 meter bij doet kun je die over een paar weken al lopen. En vaak is een marathon pas vanaf 21 jaar toegestaan he.
ik loop om de dag, rust is een sleutel naar succes en probeer wel telkens 500m meer te doen, dan duurt het nog 6 maandenquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:24 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Als je er elke dag 500 meter bij doet kun je die over een paar weken al lopen. En vaak is een marathon pas vanaf 21 jaar toegestaan he.
was nou maar naar pearl gegaan.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ik een leesbril aanschaffen
Zijn die goed ja? Misschien morgen meteen ff gaan dan. Of zou ik eerst een afspraak moeten maken?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:29 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
was nou maar naar pearl gegaan.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:29 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
ik loop om de dag, rust is een sleutel naar succes en probeer wel telkens 500m meer te doen, dan duurt het nog 6 maanden
nog paaseieren gevonden?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:31 schreef Yuki het volgende:
Zo. M'n persoonlijke paasloopje is uitgestippeld: ruim 7km door het Noord-Hollandse polderlandschap.
Ziet er best indrukwekkend uit op afstandmeten.nl
Leuk!!!quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:31 schreef Yuki het volgende:
Zo. M'n persoonlijke paasloopje is uitgestippeld: ruim 7km door het Noord-Hollandse polderlandschap.
Polders! Zijn heel cool. In Zeeland. Maar niet in Noord-Holland.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:31 schreef Yuki het volgende:
nee hoor, kan je gewoon nsar binnsn lopen. Doe een geile tijger print ?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zijn die goed ja? Misschien morgen meteen ff gaan dan. Of zou ik eerst een afspraak moeten maken?
Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:31 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat is het eerste en enige goede wat je hebt gezegd
Als je ff een weekje of 17 wacht, dan hoef je je daarover geen zorgen meer te maken. Kunnen we om de twee weekjes gewoon samen een uur of 2 gaan duurlopenquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:32 schreef mosselmossel het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik ga lopen dit weekend. Zaterdag en maandag denk ik, maar welke afstanden is me nog een raadsel.
Ok. Dank je.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:33 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
nee hoor, kan je gewoon nsar binnsn lopen. Doe een geile tijger print ?
Hee, niet m'n geboortegrond dissen hequote:Op vrijdag 18 april 2014 21:32 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Polders! Zijn heel cool. In Zeeland. Maar niet in Noord-Holland.
Ik weet nog steeds niet wat ik ga lopen dit weekend. Zaterdag en maandag denk ik, maar welke afstanden is me nog een raadsel.
ik moest trouwens heel veel scheten lsten tijdens het hardlopen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Echt kunnen we nou kappen met reageren op die pisvlek?
Strak plan!quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:33 schreef Levitas het volgende:
[..]
Als je ff een weekje of 17 wacht, dan hoef je je daarover geen zorgen meer te maken. Kunnen we om de twee weekjes gewoon samen een uur of 2 gaan duurlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |