Ja, misschien moet ik een leesbril aanschaffenquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:18 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
je bent al te oud om nog goed te kunnen lezen..
Als je er elke dag 500 meter bij doet kun je die over een paar weken al lopen. En vaak is een marathon pas vanaf 21 jaar toegestaan he.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:22 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
hoezo ik heb nieuw schema ik ga trainen voor marsthon volgend jaar in 3:30 of zo
Details johquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:24 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Als je er elke dag 500 meter bij doet kun je die over een paar weken al lopen. En vaak is een marathon pas vanaf 21 jaar toegestaan he.
ik loop om de dag, rust is een sleutel naar succes en probeer wel telkens 500m meer te doen, dan duurt het nog 6 maandenquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:24 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Als je er elke dag 500 meter bij doet kun je die over een paar weken al lopen. En vaak is een marathon pas vanaf 21 jaar toegestaan he.
was nou maar naar pearl gegaan.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ik een leesbril aanschaffen
Zijn die goed ja? Misschien morgen meteen ff gaan dan. Of zou ik eerst een afspraak moeten maken?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:29 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
was nou maar naar pearl gegaan.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:29 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
ik loop om de dag, rust is een sleutel naar succes en probeer wel telkens 500m meer te doen, dan duurt het nog 6 maanden
nog paaseieren gevonden?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:31 schreef Yuki het volgende:
Zo. M'n persoonlijke paasloopje is uitgestippeld: ruim 7km door het Noord-Hollandse polderlandschap.
Ziet er best indrukwekkend uit op afstandmeten.nl
Leuk!!!quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:31 schreef Yuki het volgende:
Zo. M'n persoonlijke paasloopje is uitgestippeld: ruim 7km door het Noord-Hollandse polderlandschap.
Polders! Zijn heel cool. In Zeeland. Maar niet in Noord-Holland.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:31 schreef Yuki het volgende:
nee hoor, kan je gewoon nsar binnsn lopen. Doe een geile tijger print ?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zijn die goed ja? Misschien morgen meteen ff gaan dan. Of zou ik eerst een afspraak moeten maken?
Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:31 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat is het eerste en enige goede wat je hebt gezegd
Als je ff een weekje of 17 wacht, dan hoef je je daarover geen zorgen meer te maken. Kunnen we om de twee weekjes gewoon samen een uur of 2 gaan duurlopenquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:32 schreef mosselmossel het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik ga lopen dit weekend. Zaterdag en maandag denk ik, maar welke afstanden is me nog een raadsel.
Ok. Dank je.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:33 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
nee hoor, kan je gewoon nsar binnsn lopen. Doe een geile tijger print ?
Hee, niet m'n geboortegrond dissen hequote:Op vrijdag 18 april 2014 21:32 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Polders! Zijn heel cool. In Zeeland. Maar niet in Noord-Holland.
Ik weet nog steeds niet wat ik ga lopen dit weekend. Zaterdag en maandag denk ik, maar welke afstanden is me nog een raadsel.
ik moest trouwens heel veel scheten lsten tijdens het hardlopen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Echt kunnen we nou kappen met reageren op die pisvlek?
Strak plan!quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:33 schreef Levitas het volgende:
[..]
Als je ff een weekje of 17 wacht, dan hoef je je daarover geen zorgen meer te maken. Kunnen we om de twee weekjes gewoon samen een uur of 2 gaan duurlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |