Dan krijgt ie ook een kruisje bij zijn naam.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:32 schreef LoveProfuzion het volgende:
Waarom ontkent Petrus het eigenlijk?
margeritha geloof ikquote:Op donderdag 17 april 2014 21:34 schreef Greys het volgende:
Wat zongen Jamai en Jan nou ook alweer net samen met de uitlevering?
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou toch zó leuk zijn als Sjek in twee woorden iedereen er uit zingt![]()
Magerithaquote:Op donderdag 17 april 2014 21:34 schreef Greys het volgende:
Zelfde met Den Haag hier.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:34 schreef Renesite het volgende:
Wel grappig, als ik over de vismarkt loop zie ik de charme niet meer! Nu lijkt alles anders
Was me niet eens opgevallenquote:Op donderdag 17 april 2014 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Tekstfoutje Simone... Verder heel mooi
Het is liaf hè.quote:
Margeritha toch?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:34 schreef Greys het volgende:
quote:
ze skipte de dagen worden maanden geloof ikquote:
Wel hequote:Op donderdag 17 april 2014 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou toch zó leuk zijn als Sjek in twee woorden iedereen er uit zingt![]()
ja hoor Maniquote:Op donderdag 17 april 2014 21:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ferry is een hele talentvolle jongen. En ook nog eens heel grappig.
Fatale fout voor het nummer.quote:
VIquote:Op donderdag 17 april 2014 21:36 schreef nattermann het volgende:
komt jan kooijemans ook nog meedoen vandaag?
ewbank tekstenquote:Op donderdag 17 april 2014 21:35 schreef z0rz0r het volgende:
Maar de weken worden jaren
En de jaren worden jaren
Gewoon ruk, maar helaas ken ik het wel omdat je er soms niet omheen kan.quote:
Die mag volgend jaar als rekwisiet meedoenquote:Op donderdag 17 april 2014 21:36 schreef nattermann het volgende:
komt jan kooijemans ook nog meedoen vandaag?
Ja kloptquote:Op donderdag 17 april 2014 21:36 schreef OProg het volgende:
[..]
Gewoon ruk, maar helaas ken ik het wel omdat je er soms niet omheen kan.
Dat is na het stuk dat de zombies het lichaam van Jezus uit elkaar scheuren.quote:
Groningen is een hele mooie stad. Je zou eens voor de grap een rondvaart moeten maken. Je ziet zoveel moois. Zeker als je er woontquote:Op donderdag 17 april 2014 21:34 schreef Renesite het volgende:
Wel grappig, als ik over de vismarkt loop zie ik de charme niet meer! Nu lijkt alles anders
Kijk: Dat zou een leuke eigentijdse dimensie aan het paasverhaal geven.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is na het stuk dat de zombies het lichaam van Jezus uit elkaar scheuren.
Of wanneer Judas uit elkaar valt nadat ie opgehangen isquote:Op donderdag 17 april 2014 21:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is na het stuk dat de zombies het lichaam van Jezus uit elkaar scheuren.
Volgens mij juist nadat Jezus en zijn boekjes verspreid waren..Romeinen waren nog best progressiefquote:
Shit, ik keek nietquote:Op donderdag 17 april 2014 21:37 schreef Pandaplint het volgende:
Die saxofonist met hoofddoekje speelt alle blaasinstrumenten bij alle optredens in Noord Nederland
Maakt een boel goed op emotie en acteren.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:37 schreef Cat22 het volgende:
Auwauwauw! Die zat er flink naast Simoon!
Ja die ja. Met piraten doekjequote:Op donderdag 17 april 2014 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Shit, ik keek niet
Is het die grote brute beetje piraat achtige kerel? Omdat je zegt hoofddoekje?
Want die heb ik nu al een paar keer ergens gezien idd en wat een reus van een kerel!
Bewust natuurlijkquote:Op donderdag 17 april 2014 21:38 schreef nikky het volgende:
Verkeerde woordkeuze "Groningen op zijn grondvesten laat schudden"
Ga ik toevallig binnenkort doenquote:Op donderdag 17 april 2014 21:37 schreef nikky het volgende:
[..]
Groningen is een hele mooie stad. Je zou eens voor de grap een rondvaart moeten maken. Je ziet zoveel moois. Zeker als je er woont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |