Musicalfan?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:31 schreef Greys het volgende:
Ik heb Stanley ook wel eens beter horen zingen
Monique, jammer dat ze een tuinbroek is.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:31 schreef Pandaplint het volgende:
BUIKDANSEN!
Was zij dat niet van P&W?
Omdat die anders ook wordt afgevoerd heh...quote:Op donderdag 17 april 2014 21:32 schreef LoveProfuzion het volgende:
Waarom ontkent Petrus het eigenlijk?
Als je erbij hoort dan gaat je kop er ook af.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:32 schreef LoveProfuzion het volgende:
Waarom ontkent Petrus het eigenlijk?
Zou toch zó leuk zijn als Sjek in twee woorden iedereen er uit zingtquote:Op donderdag 17 april 2014 21:32 schreef Cat22 het volgende:
Jamai is tot dusver de beste zanger.
Maar alles kan veranderen als Sjek komt.
Ik vind hem ook nog niet goed uit de verf komen, jammer.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:32 schreef Laysa het volgende:
Eigenlijk zingt iedereen beter dan jan...jammer was toch een mooi moment om te kunnen shinen
quote:
Het zou toch zomaar kunnen!quote:Op donderdag 17 april 2014 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou toch zó leuk zijn als Sjek in twee woorden iedereen er uit zingt![]()
Wat een onzin. Ferry is een hele talentvolle jongen. En ook nog eens heel grappig.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:33 schreef Karina het volgende:
Zelfs bij die paar woorden acteert Doedels ongeloofwaardig
Haha nee.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:34 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Niks guilty aan. Gewoon een heel mooi Nederlands lied!
Dezelfde die ze ook voor de Ridderzaal gebruiken, die is ook fakking klein.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:33 schreef Apostrof het volgende:
Wat voor lenzen gebruiken ze voor de vis markt? Lijkt veel groter
Marco Borsatoquote:
borsato vind ik over het algemeen niet zo leukquote:Op donderdag 17 april 2014 21:34 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Niks guilty aan. Gewoon een heel mooi Nederlands lied!
Groothoekquote:Op donderdag 17 april 2014 21:33 schreef Apostrof het volgende:
Wat voor lenzen gebruiken ze voor de vis markt? Lijkt veel groter
Serieus niet?quote:
Margerithaquote:Op donderdag 17 april 2014 21:34 schreef Greys het volgende:
Wat zongen Jamai en Jan nou ook alweer net samen met de uitlevering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |