Nee hoor, het topic was al een reeks, zijn alleen nooit topicdelen gemaakt.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:09 schreef Paul het volgende:
Wel raar trouwens, vorig jaar werden er maar 2 pagina's gevuld ofzo en nu elke seconde een reactie
The Passion is hot
Ohja, de regie is altijd bijzonder...quote:Op donderdag 17 april 2014 21:10 schreef n00b13 het volgende:
Jahaa. Zagen jullie dat camera effect?
Nu voelen jullie je nog meer in The Passion getrokken he?!
Ik mag toch gewoon kijken waar al de 'fuzz' om is?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:02 schreef TLC het volgende:
[..]
Gelukkig, al die reacties hier meten
, kijk dan niet, er zijn -tig tv kanalen of ga de aap vlooien of zo
Is cultuur.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:10 schreef tralalala het volgende:
Groningen heeft zo weinig mooie plekken dat ze maar voor een autokerkhof kiezen?
Haha, dacht ik ook aanquote:Op donderdag 17 april 2014 21:11 schreef Stickertje het volgende:
een homo speelt judas... eo doet aan subtiele hints geven dit jaar
Echt?quote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 17 april 2014 21:11 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik mag toch gewoon kijken waar al de 'fuzz' om is?
zou best kunnen. Maar ik gok achterin winschoterdiep.quote:
Klopt. De OP klopte eerst helemaal niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:10 schreef Cat22 het volgende:
Dit is toch de vierde editie? OPkloptniet
Met een zonnebank, styling, contactlenzen is er best wat van te maken...maar echt een hunk zal het nooit zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:11 schreef Etcetera het volgende:
Jamai is bes leuk opgedroogd trouwens
Nee want hij is zo weer in de stad en is geen twee minuten fietsen.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:12 schreef Paul het volgende:
Dit stukje van Jamai is zeker ook niet live
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:11 schreef Stickertje het volgende:
een homo speelt judas... eo doet aan subtiele hints geven dit jaar
Ohja, daar zit er ook 1quote:Op donderdag 17 april 2014 21:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
zou best kunnen. Maar ik gok achterin winschoterdiep.
Euh, als ze Jan dit nummer hadden laten zingen....quote:Op donderdag 17 april 2014 21:12 schreef Cat22 het volgende:
Jan, luister je effe hoe Jamai het doet? En ga je dat ook doen?
Danku!
Nee, het was bij DWDD. Die regisseurmeneer kreeg hier een behoorlijke piemel van.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:11 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ohja, de regie is altijd bijzonder...
neuh maar dat past ook niet bij hemquote:Op donderdag 17 april 2014 21:12 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Met een zonnebank, styling, contactlenzen is er best wat van te maken...maar echt een hunk zal het nooit zijn.
Plaatje van Grûn erin en ik ben helemaal blijquote:Op donderdag 17 april 2014 21:12 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Klopt. De OP klopte eerst helemaal niet.
Ik heb eigenhandig Den Haag en alle acteurs eruit gesloopt.
Maar ik wist verder niet de hoeveelste het was enzo.
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:13 schreef Paxcon het volgende:
OP aangepast naar 2014 met een plaatje van Sjek
Ik ben niet meer de TS: Ik kan het dus niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Plaatje van Grûn erin en ik ben helemaal blij
Hij was toen ook pas 16 he...quote:Op donderdag 17 april 2014 21:12 schreef Joooo-pi het volgende:
Elke verbaas ik me toch over zijn zangkunst. Stuk verbeterd sinds Idols
Als je ook uit Groningen komt begrijp je het welquote:Op donderdag 17 april 2014 21:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Een hoog "Kijk mij eens uit Groningen komen" gehalte in dit topic trouwens
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:13 schreef Paxcon het volgende:
OP aangepast naar 2014 met een plaatje van Sjek
AHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 17 april 2014 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd al leuk. Zelfs Step right up vond ik een leuk nummer
Hij is ook leuk. Terecht dat hij nog altijd zingt.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd al leuk. Zelfs Step right up vond ik een leuk nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |