Alleen als je van een etnische minderheid bent!quote:Op donderdag 17 april 2014 21:10 schreef beerten het volgende:
Oh, je mag dus niet meer trots zijn op jezelf?
Deze man.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:11 schreef timothy-x het volgende:
Heel veel folmsterren in Amerika
Overnieuw, pfff typen
Is het werkelijk. En waar haal je die onzekerheid uit dan? Het feit dat ik voldoe aan de Nederlandse lengtenorm?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:11 schreef voederbietel het volgende:
Uit je topic blijkt wel enige onzekerheid, TS!
Oh gelukkig. Heb rood haar, nog een laatste paar sprietjes. Dat ras sterft uit ten faveure van de zwartharigen. Ben dus een minderheid. Ik ben trots op mezelf!quote:Op donderdag 17 april 2014 21:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alleen als je van een etnische minderheid bent!
Uit het feit dat je een topic opent over het onderwerp en iemand die niet een negatieve beleving heeft bij het onderwerp het niks zou interesseren.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:13 schreef Askalaphos het volgende:
[..]
Is het werkelijk. En waar haal je die onzekerheid uit dan? Het feit dat ik voldoe aan de Nederlandse lengtenorm?
Er bestaat ook zoiets als een objectieve mening
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:11 schreef timothy-x het volgende:
Heel veel folmsterren in Amerika
Overnieuw, pfff typen
Heel veel filmsterren uit Amerika die zijn vrij klein, Arnold bijvoorbeeld
anabolenjunkiesquote:Op donderdag 17 april 2014 21:17 schreef Askalaphos het volgende:
[..]![]()
Arnold was net zo groot als ik. Groot en breed. Het beste van twee werelden. Ga geen onwaarheden over Schwarzenegger vertellen vriend.
[ afbeelding ]
Groot zat.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:15 schreef Spuitkak het volgende:
Ik ben ook klein.1,85m. Wie heeft er 10 cm over?
Meter? Is wel heel veelquote:Op donderdag 17 april 2014 21:12 schreef Chai het volgende:
Het heeft wel voordelen.
Zie Jeroen Pauw dan met zijn 200.
vrouwen die die geneukt heeftquote:
Je weet dat je ook nog een gulden middenweg hebt, dat niet iedereen die niet iedere dag in de sportschool bezig is, er zo uit ziet?quote:
Het beste in welk opzicht?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:17 schreef Askalaphos het volgende:
[..]![]()
Arnold was net zo groot als ik. Groot en breed. Het beste van twee werelden. Ga geen onwaarheden over Schwarzenegger vertellen vriend.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
vrouwen die die geneukt heeft![]()
En dat was niet door bekendheid of fame zoals als die manletacteurtjes.
Volgens mij zit jij te veel op de boerderij. Een man is geen stier om koeien te dekken.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
vrouwen die die geneukt heeft![]()
En dat was niet door bekendheid of fame zoals als die manletacteurtjes.
Het scheelt meestal niet heel veel bij de jongens die afgeven op mannen die wel een goed lijf hebben.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je weet dat je ook nog een gulden middenweg hebt, dat niet iedereen die niet iedere dag in de sportschool bezig is, er zo uit ziet?
gewoon kk dikke bierpens. schud met mijn arm en zwaai met mijn kinnenquote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon kk dikke bierpens. schud met mijn arm en zwaai met mijn kinnen
In het esthetische opzicht. Breedte en lengte is een pre, maar breedte is belangrijker dan lengte. Dus lang zijn op zichzelf is geen trots.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:23 schreef Ludd het volgende:
[..]
Het beste in welk opzicht?
Deze baas is een kop kleiner, maar vouwt hem makkelijk dubbel.
[ afbeelding ]
De ironie...quote:Op donderdag 17 april 2014 21:26 schreef Piye het volgende:
Ondanks dat ik lengte niks vind om over op te scheppen sla je de plank behoorlijk mis. Lang zijn heeft als voordeel dat men onderbewust positiever op je reageert. Als je daarentegen kort en breed bent, roept dat eerder gedachtes aan compensatietransactie op. Dus de breedte is in deze zeker niet van groter belang dan de lengte.
Maar als men zo gebouwd is? Kort en breed? (niet als in vet, maar als in gespierd of wijde borstkas of combinatie van die 2 etc)quote:Op donderdag 17 april 2014 21:26 schreef Piye het volgende:
Ondanks dat ik lengte niks vind om over op te scheppen sla je de plank behoorlijk mis. Lang zijn heeft als voordeel dat men onderbewust positiever op je reageert. Als je daarentegen kort en breed bent, roept dat eerder gedachtes aan compensatietransactie op. Dus de breedte is in deze zeker niet van groter belang dan de lengte.
Ik kan meer begrip op brengen voor mensen die er trots op zijn dat ze breed zijn, dan mensen die er trots op zijn dat ze lang zijn. Dat laatste is immers geen eigen verdienste, terwijl een goede fysiek dat wel is.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:26 schreef Piye het volgende:
Dat ook ja, heel apart.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:29 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik kan meer begrip op brengen voor mensen die er trots op zijn dat ze breed zijn, dan mensen die er trots op zijn dat ze lang zijn. Dat laatste is immers geen eigen verdienste, terwijl een goede fysiek dat wel is.
Lang en dun zijn is een teken van compensatiedrang? Wat bedoel je nou precies?quote:
Dit dus.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:29 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik kan meer begrip op brengen voor mensen die er trots op zijn dat ze breed zijn, dan mensen die er trots op zijn dat ze lang zijn. Dat laatste is immers geen eigen verdienste, terwijl een goede fysiek dat wel is.
Ik ook, daarom stelde ik ook dat lang zijn niet iets is om trots op te zijn. Maar als man is het wel voordelig. Ook omdat je rustig breed kunt worden zonder dat men het afvlakt als compensatiedrang.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:29 schreef Ludd het volgende:
[..]
quote:
Mijn zusje heeft rood haar , maar je moet dan maar zo zien dat er ook een hoop knappe meisjes zijn met zwart haar, dus uiteindelijk zal je wel geluk vinden in het leven.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:14 schreef beerten het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Heb rood haar, nog een laatste paar sprietjes. Dat ras sterft uit ten faveure van de zwartharigen. Ben dus een minderheid. Ik ben trots op mezelf!
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]!
Jij bent precies waar de klacht over gaat.
In de OP wordt de andere kant van de medaille belicht, maar jij denkt ook dat het alles is.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb de op nog niet gelezen.
Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.quote:
1,75quote:Op donderdag 17 april 2014 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
In de OP wordt de andere kant van de medaille belicht, maar jij denkt ook dat het alles is.
Ik ook, prima lengte.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:15 schreef Spuitkak het volgende:
Ik ben ook klein.1,85m. Wie heeft er 10 cm over?
Je bent nu 14?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:38 schreef timothy-x het volgende:
Ik ben zelf 191, dat heeft een reden. omdat ik geen eetverbod had van mn moeder, ( als ik trek had dan pakte ik gewoon 10 gulden uit haar tas, deed ze niet moeilijk over en ik ging een zak vette chips halen, in de tijd dat ik groei kreeg, rond mn 13e, werd ik enorm lang opeens en dat komt gedeeltelijk door goed eten , maar soms kom ik hele knappe mannen tegen en die zijn korter als mij en dan voel ik me opeens zo lomp met mn lentge,,,,
Mensen die hier gemeen gaan doen tegen kleine mensen, echt,,,, Ik ken zat mannen die niet lang zijn maar wel een knappe dame hebben,,
vandaag weer nieuwe low bereiktquote:Op donderdag 17 april 2014 21:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Netjes brov, hoe is het verder de laatste tijd?
Leuk dat je breed bent maar met 1.70 zie je er gewoon uit als een propje wat teveel zijn best doet om z'n gebrek aan lengte te compenseren met spieren.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:01 schreef Askalaphos het volgende:
Wat beiden echter gemeen hebben is dat breedte meer waarde heeft dan lengte. Leuk dat je 1m90 bent, maar als je 70 kg weegt ben je nog altijd een kneuzig ventje.
Ik kom regelmatig vrouwen tegen die langer zijn dan ik. Dan voel ik me aangetast in mijn mannelijkheid.quote:
Ik vrij weinig... en wat moet je met die reuzen manquote:Op donderdag 17 april 2014 21:41 schreef Spuitkak het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig vrouwen tegen die langer zijn dan ik. Dan voel ik me aangetast in mijn mannelijkheid.
Lange slungel?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Leuk dat je breed bent maar met 1.70 zie je er gewoon uit als een propje wat teveel zijn best doet om z'n gebrek aan lengte te compenseren met spieren.
Napoleon syndrome.
Manlets when will they learn.
Nee ik ben 1.86quote:
Weinig gemist dus.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vandaag weer nieuwe low bereikt
moest gedwongen mee uit eten met wat omen en mijn vader
we gingen indisch/surinaams ofzo doen
ik heb 2 uur lang geen woord uitgebracht
en zat heletijd chagrijning
het is ook altijd hetzelfde gezeur
eerst gaat over pensioenfondsen en leeftijden
dan gaat over belastingen
dan gaat over dat nederland dom is geweest door klm te verkopen
dan gaat over allochtoonse politiek
er werkte wel zo een brunette meisje - een marrokaanse zina denk ik - van rond de 1.55, zij was welspang en ze heeft een plekje op mijn bangalijstje verdiend
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee ik ben 1.86
Maar hier in de gym zijn een aantal gasten van misschien 1.65 die bijna even breed als lang zijn.
Ziet er inderdaad debiel uit vind ik. Die gains krijgen op de een of andere manier minder respect van mijquote:Op donderdag 17 april 2014 21:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee ik ben 1.86
Maar hier in de gym zijn een aantal gasten van misschien 1.65 die bijna even breed als lang zijn.
Dus?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee ik ben 1.86
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Leuk dat je breed bent maar met 1.70 zie je er gewoon uit als een propje wat teveel zijn best doet om z'n gebrek aan lengte te compenseren met spieren.
Napoleon syndrome.
Manlets when will they learn.
Ja, denk dat je door die zakken chips lang bent geworden.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:38 schreef timothy-x het volgende:
Ik ben zelf 191, dat heeft een reden. omdat ik geen eetverbod had van mn moeder, ( als ik trek had dan pakte ik gewoon 10 gulden uit haar tas, deed ze niet moeilijk over en ik ging een zak vette chips halen, in de tijd dat ik groei kreeg, rond mn 13e, werd ik enorm lang opeens en dat komt gedeeltelijk door goed eten , maar soms kom ik hele knappe mannen tegen en die zijn korter als mij en dan voel ik me opeens zo lomp met mn lentge,,,,
Mensen die hier gemeen gaan doen tegen kleine mensen, echt,,,, Ik ken zat mannen die niet lang zijn maar wel een knappe dame hebben,,
Whaha het is wel zo dat die korte armpjes veel sneller een volle look hebben. Als je langer bent heb je veel meer massa nodig om er zo vol uit te zien. Maarja het is niet zo dat ze er niks voor hoeven te doen, dus wat mij betreft tellen de gains gewoonquote:Op donderdag 17 april 2014 21:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad debiel uit vind ik. Die gains krijgen op de een of andere manier minder respect van mij
Idd, wtf, is gewoon genetisch bepaald.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja, denk dat je door die zakken chips lang bent geworden.
Nee is niet per se zo, misschien komt het omdat de manlets in kwestie ook een beetje patsertjes zijn allemaal.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
waarom is een 1.70 sick kunt gelijk aan compenseerder
en 1.85 sick kunt gelijk aan sick dedication
¿¿¿
True story welquote:Op donderdag 17 april 2014 21:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha het is wel zo dat die korte armpjes veel sneller een volle look hebben. Als je langer bent heb je veel meer massa nodig om er zo vol uit te zien. Maarja het is niet zo dat ze er niks voor hoeven te doen, dus wat mij betreft tellen de gains gewoon
Inddquote:Op donderdag 17 april 2014 21:50 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Idd, wtf, is gewoon genetisch bepaald.Anders was ik nu wel 3 meter.
Ja, dat kan ik niet etenschappelijk bewijzen maar vergelijk het met planten, de plant die koeien mest/poep krijgt word groterquote:Op donderdag 17 april 2014 21:49 schreef Piye het volgende:
Ja, denk dat je door die zakken chips lang bent geworden
Ach man, elke gym-ganger, kijk naar jezelf.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee is niet per se zo, misschien komt het omdat de manlets in kwestie ook een beetje patsertjes zijn allemaal.
Log uitquote:Op donderdag 17 april 2014 21:51 schreef timothy-x het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik niet etenschappelijk bewijzen maar vergelijk het met planten, de plant die koeien mest/poep krijgt word groter
Vandaag toevallig gewogen, 91 kg.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
True story welHoe zwaar ben jij?
Nice! In je bulk of ben je droog? Ik ben 80 kg maar heb vetpercentage van. +/- 11%quote:Op donderdag 17 april 2014 21:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vandaag toevallig gewogen, 91 kg.
Ik ben langzaam aan het bulken, over een periode van een aantal jaar is mijn plan. Heb één keer gecut en vond het bagger en tijdverspilling, dus liever slow bulk. Denk dat ik rond de 15% zit.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nice! In je bulk of ben je droog? Ik ben 80 kg maar heb vetpercentage van. +/- 11%
Je moet het omdraaien. Vrouwen die langer zijn dan jij, die zijn aangetast in hun vrouwelijkheid!quote:Op donderdag 17 april 2014 21:41 schreef Spuitkak het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig vrouwen tegen die langer zijn dan ik. Dan voel ik me aangetast in mijn mannelijkheid.
Aw.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |