Dit dus.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:29 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik kan meer begrip op brengen voor mensen die er trots op zijn dat ze breed zijn, dan mensen die er trots op zijn dat ze lang zijn. Dat laatste is immers geen eigen verdienste, terwijl een goede fysiek dat wel is.
Ik ook, daarom stelde ik ook dat lang zijn niet iets is om trots op te zijn. Maar als man is het wel voordelig. Ook omdat je rustig breed kunt worden zonder dat men het afvlakt als compensatiedrang.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:29 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik kan meer begrip op brengen voor mensen die er trots op zijn dat ze breed zijn, dan mensen die er trots op zijn dat ze lang zijn. Dat laatste is immers geen eigen verdienste, terwijl een goede fysiek dat wel is.
quote:
Mijn zusje heeft rood haar , maar je moet dan maar zo zien dat er ook een hoop knappe meisjes zijn met zwart haar, dus uiteindelijk zal je wel geluk vinden in het leven.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:14 schreef beerten het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Heb rood haar, nog een laatste paar sprietjes. Dat ras sterft uit ten faveure van de zwartharigen. Ben dus een minderheid. Ik ben trots op mezelf!
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]!
Jij bent precies waar de klacht over gaat.
In de OP wordt de andere kant van de medaille belicht, maar jij denkt ook dat het alles is.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb de op nog niet gelezen.
Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.quote:
1,75quote:Op donderdag 17 april 2014 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
In de OP wordt de andere kant van de medaille belicht, maar jij denkt ook dat het alles is.
Ik ook, prima lengte.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:15 schreef Spuitkak het volgende:
Ik ben ook klein.1,85m. Wie heeft er 10 cm over?
Je bent nu 14?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:38 schreef timothy-x het volgende:
Ik ben zelf 191, dat heeft een reden. omdat ik geen eetverbod had van mn moeder, ( als ik trek had dan pakte ik gewoon 10 gulden uit haar tas, deed ze niet moeilijk over en ik ging een zak vette chips halen, in de tijd dat ik groei kreeg, rond mn 13e, werd ik enorm lang opeens en dat komt gedeeltelijk door goed eten , maar soms kom ik hele knappe mannen tegen en die zijn korter als mij en dan voel ik me opeens zo lomp met mn lentge,,,,
Mensen die hier gemeen gaan doen tegen kleine mensen, echt,,,, Ik ken zat mannen die niet lang zijn maar wel een knappe dame hebben,,
vandaag weer nieuwe low bereiktquote:Op donderdag 17 april 2014 21:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Netjes brov, hoe is het verder de laatste tijd?
Leuk dat je breed bent maar met 1.70 zie je er gewoon uit als een propje wat teveel zijn best doet om z'n gebrek aan lengte te compenseren met spieren.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:01 schreef Askalaphos het volgende:
Wat beiden echter gemeen hebben is dat breedte meer waarde heeft dan lengte. Leuk dat je 1m90 bent, maar als je 70 kg weegt ben je nog altijd een kneuzig ventje.
Ik kom regelmatig vrouwen tegen die langer zijn dan ik. Dan voel ik me aangetast in mijn mannelijkheid.quote:
Ik vrij weinig... en wat moet je met die reuzen manquote:Op donderdag 17 april 2014 21:41 schreef Spuitkak het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig vrouwen tegen die langer zijn dan ik. Dan voel ik me aangetast in mijn mannelijkheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |