Alleen als je van een etnische minderheid bent!quote:Op donderdag 17 april 2014 21:10 schreef beerten het volgende:
Oh, je mag dus niet meer trots zijn op jezelf?
Deze man.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:11 schreef timothy-x het volgende:
Heel veel folmsterren in Amerika
Overnieuw, pfff typen
Is het werkelijk. En waar haal je die onzekerheid uit dan? Het feit dat ik voldoe aan de Nederlandse lengtenorm?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:11 schreef voederbietel het volgende:
Uit je topic blijkt wel enige onzekerheid, TS!
Oh gelukkig. Heb rood haar, nog een laatste paar sprietjes. Dat ras sterft uit ten faveure van de zwartharigen. Ben dus een minderheid. Ik ben trots op mezelf!quote:Op donderdag 17 april 2014 21:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alleen als je van een etnische minderheid bent!
Uit het feit dat je een topic opent over het onderwerp en iemand die niet een negatieve beleving heeft bij het onderwerp het niks zou interesseren.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:13 schreef Askalaphos het volgende:
[..]
Is het werkelijk. En waar haal je die onzekerheid uit dan? Het feit dat ik voldoe aan de Nederlandse lengtenorm?
Er bestaat ook zoiets als een objectieve mening
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:11 schreef timothy-x het volgende:
Heel veel folmsterren in Amerika
Overnieuw, pfff typen
Heel veel filmsterren uit Amerika die zijn vrij klein, Arnold bijvoorbeeld
anabolenjunkiesquote:Op donderdag 17 april 2014 21:17 schreef Askalaphos het volgende:
[..]![]()
Arnold was net zo groot als ik. Groot en breed. Het beste van twee werelden. Ga geen onwaarheden over Schwarzenegger vertellen vriend.
[ afbeelding ]
Groot zat.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:15 schreef Spuitkak het volgende:
Ik ben ook klein.1,85m. Wie heeft er 10 cm over?
Meter? Is wel heel veelquote:Op donderdag 17 april 2014 21:12 schreef Chai het volgende:
Het heeft wel voordelen.
Zie Jeroen Pauw dan met zijn 200.
vrouwen die die geneukt heeftquote:
Je weet dat je ook nog een gulden middenweg hebt, dat niet iedereen die niet iedere dag in de sportschool bezig is, er zo uit ziet?quote:
Het beste in welk opzicht?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:17 schreef Askalaphos het volgende:
[..]![]()
Arnold was net zo groot als ik. Groot en breed. Het beste van twee werelden. Ga geen onwaarheden over Schwarzenegger vertellen vriend.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
vrouwen die die geneukt heeft![]()
En dat was niet door bekendheid of fame zoals als die manletacteurtjes.
Volgens mij zit jij te veel op de boerderij. Een man is geen stier om koeien te dekken.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
vrouwen die die geneukt heeft![]()
En dat was niet door bekendheid of fame zoals als die manletacteurtjes.
Het scheelt meestal niet heel veel bij de jongens die afgeven op mannen die wel een goed lijf hebben.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je weet dat je ook nog een gulden middenweg hebt, dat niet iedereen die niet iedere dag in de sportschool bezig is, er zo uit ziet?
gewoon kk dikke bierpens. schud met mijn arm en zwaai met mijn kinnenquote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon kk dikke bierpens. schud met mijn arm en zwaai met mijn kinnen
In het esthetische opzicht. Breedte en lengte is een pre, maar breedte is belangrijker dan lengte. Dus lang zijn op zichzelf is geen trots.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:23 schreef Ludd het volgende:
[..]
Het beste in welk opzicht?
Deze baas is een kop kleiner, maar vouwt hem makkelijk dubbel.
[ afbeelding ]
De ironie...quote:Op donderdag 17 april 2014 21:26 schreef Piye het volgende:
Ondanks dat ik lengte niks vind om over op te scheppen sla je de plank behoorlijk mis. Lang zijn heeft als voordeel dat men onderbewust positiever op je reageert. Als je daarentegen kort en breed bent, roept dat eerder gedachtes aan compensatietransactie op. Dus de breedte is in deze zeker niet van groter belang dan de lengte.
Maar als men zo gebouwd is? Kort en breed? (niet als in vet, maar als in gespierd of wijde borstkas of combinatie van die 2 etc)quote:Op donderdag 17 april 2014 21:26 schreef Piye het volgende:
Ondanks dat ik lengte niks vind om over op te scheppen sla je de plank behoorlijk mis. Lang zijn heeft als voordeel dat men onderbewust positiever op je reageert. Als je daarentegen kort en breed bent, roept dat eerder gedachtes aan compensatietransactie op. Dus de breedte is in deze zeker niet van groter belang dan de lengte.
Ik kan meer begrip op brengen voor mensen die er trots op zijn dat ze breed zijn, dan mensen die er trots op zijn dat ze lang zijn. Dat laatste is immers geen eigen verdienste, terwijl een goede fysiek dat wel is.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:26 schreef Piye het volgende:
Dat ook ja, heel apart.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:29 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik kan meer begrip op brengen voor mensen die er trots op zijn dat ze breed zijn, dan mensen die er trots op zijn dat ze lang zijn. Dat laatste is immers geen eigen verdienste, terwijl een goede fysiek dat wel is.
Lang en dun zijn is een teken van compensatiedrang? Wat bedoel je nou precies?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |