SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 17 April 2014 : Nederland een staat van de USA laten worden en KLTZK tot gouverneur uitroepen.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 18 juni 2014: SgtPorkbeans een standbeeld geven
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
- 1 juli 2043: Achmed uitwonen.
- Elke dag : d4v1d adoreren
[ Bericht 5% gewijzigd door KLTZK op 17-04-2014 17:48:31 ]"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
Zou het? Ik was het wel erg zat hoor.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Helaasch. Maar het ging korte tijd wat beter. Wellicht kunnen we dat weer terughalen.
Hoi Ess.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:09 schreef essnhills het volgende:
Dag mevrouw en dag meneer, hé hallo hier ben ik weer.
doeiquote:Op donderdag 17 april 2014 17:09 schreef essnhills het volgende:
Dag mevrouw en dag meneer, hé hallo hier ben ik weer.
Ik denk dat we het samen wel kunnen. Al helemaal als LB en JC ons komen steunen natuurlijkquote:Op donderdag 17 april 2014 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou het? Ik was het wel erg zat hoor.
Nee natuurlijk heb ik vertrouwen in je.
Hoiquote:
Niks mis met die agendaquote:
Oh, ga je?quote:
Agenda aangepastquote:
Wat voor soep?quote:Op donderdag 17 april 2014 17:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jazeker. Vanavond feestje. Nog ff 'n bak soep drinken en dan op naar de universiteit.
Als ik ooit een bekeuring krijg ga ik emigreren. In Duitsland is niet stoppen voor een stopbord een tientje, hier 23 tientjes.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als Nederland ooit een staat van Amerika wordt, verhuis in naar onze oosterburen.
Niet dat Nederland nog geen kolonie is van Amerika, want Nederland doet niets anders dan de reet van Amerika kussen danwel likken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |