Oke.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:27 schreef dincky het volgende:
bied 130, ze zullen zelf een tegenbod geven
ik zou er maar eens goed over nadenken of je dat wel wil...quote:Op donderdag 17 april 2014 13:29 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ohja. Het gebeurt zonder makelaar aan beide kanten.
Ja, dan wel.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:29 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ohja. Het gebeurt zonder makelaar aan beide kanten.
Hoezo? Ze vinden het ook prima om het via de makelaar te spelen maar die pakt natuurlijk ook weer een procentje.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou er maar eens goed over nadenken of je dat wel wil...
Ik kan toch echt geen 125 of lager gaan bieden.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:30 schreef mokkiemok het volgende:
ik zeg altijd als je je niet schaamt voor je eerste bod is hij niet laag genoeg
So what? Je hoeft toch niet met de verkopers te trouwen, of wel?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:25 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Als ik 130.000 bied denk ik alleen dat dat niet echt gewaardeerd wordt.
Tuurlijk. Maar 20% onder de vraagprijs is wel wat extreem voor een woning die 3 maand te koop staat...quote:Op donderdag 17 april 2014 13:36 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
So what? Je hoeft toch niet met de verkopers te trouwen, of wel?
Het gaat om wat je voor dat woning wilt geven, en kijk je of ze voor dat prijs van de hand willen doen.
Waarom? Serieuze vraag.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:25 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Nu wil ik een bod doen maar denk dat hun vraagprijs wel aan de hoge kant is
Ja, maar dat is dus niet zo hè. Behalve als het wel zo is. Maar wij hebben geen glazen bol.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:37 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar 20% onder de vraagprijs is wel wat extreem voor een woning die 3 maand te koop staat...
Het is maar een vraagprijs. Dat zegt niet per se iets over de uiteindelijke verkoopprijs. Het zegt dat zij graag dat bedrag zouden willen ontvangen. Niet over hun minimale verkoopprijs.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:37 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar 20% onder de vraagprijs is wel wat extreem voor een woning die 3 maand te koop staat...
Omdat die vergelijkbare woning qua grootte perceel, staat van de woning etc in dezelfde straat voor 140 te koop stond.quote:
Als je een goede makelaar hebt verdient hij dat procentje wel voor je terug, en als er dingen mislopen heb je ook iemand om op terug te vallen.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:32 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Hoezo? Ze vinden het ook prima om het via de makelaar te spelen maar die pakt natuurlijk ook weer een procentje.
vind het niet erg netjes. denk niet dat de makelaar het daarbij laat zitten als het huis 'ineens' verkocht is?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:32 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Hoezo? Ze vinden het ook prima om het via de makelaar te spelen maar die pakt natuurlijk ook weer een procentje.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is het ineens met dit soort topics
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |