Kinderziektes? Eerst een Neato XV-15 die binnen een jaar stuk ging, daarna een Neato XV Signature die binnen een half jaar stuk ging. Je zou in een nieuw model toch mogen verwachten dat de kinderziektes zijn verholpenquote:Op maandag 1 september 2014 22:25 schreef AnkeV het volgende:
Toestel is top, de eerste reeksen hadden kinderzieken (lees je ook op robotreviews). De command center van de roomba's gaat ook naar de "haaien" hoor :-).
Ik denk dat alles waar stof en water doorgaat en af en toe "botst", wel eens stukgaat. Zelfs mijn Iphone is al naar de "vaantjes" geweest :-)
Volgens mij komt ie hier niet onder de bank, maar wel een nice ding. Alleen ik lees dat ie pas in de lente in Japan uitkomt, het westen mag nog even wachten.quote:
Hij is ook flink aan de prijs: ¤1255,-.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:11 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij komt ie hier niet onder de bank, maar wel een nice ding. Alleen ik lees dat ie pas in de lente in Japan uitkomt, het westen mag nog even wachten.
ah, dat stond niet in dat linkje van hierboven. Nah, dan huur ik wel een schoonmaaksterquote:Op donderdag 4 september 2014 22:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hij is ook flink aan de prijs: ¤1255,-.
Das wel heel duur...quote:Op donderdag 4 september 2014 22:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hij is ook flink aan de prijs: ¤1255,-.
En dit doe je ook gelijk bij een nieuw toestel?quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:38 schreef AnkeV het volgende:
Batterij kan je optimaliseren door New Battery te selecteren via Support en dan de Neato 8u te laden laden :-)
Ik zie weinig tot geen voordelen ten opzichte van de Neato hier. Sterker nog ik zie meerdere fronten waar hij gewoon slechter is. Batterij die het 20 tot 30 minuten volhoudt, de robot is veel te hoog en komt dus niet onder lage meubels. Alleen die zuigtechniek is misschien beter dan Neato, maar voor de rest is Dyson 16 jaar bezig geweest om vervolgens door een bedrijf als Neato te worden ingehaaldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |