quote:
Rustig maar.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:26 schreef Xaxax het volgende:
ALS er 1 mongool rondloopt is het die verschrikkelijke kut nerd die ze giel noemen....
Die gasten draaien wat plaatjes doe een beetje popiejopie en denken dat ze ineens geen nerd meer zijn hahahahahahahahahahahashah
Het zijn allemaal overbetaalde sukkels
Kusjes.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:26 schreef Xaxax het volgende:
ALS er 1 mongool rondloopt is het die verschrikkelijke kut nerd die ze giel noemen....
Die gasten draaien wat plaatjes doe een beetje popiejopie en denken dat ze ineens geen nerd meer zijn hahahahahahahahahahahashah
Ook goeiemorgen!quote:Op donderdag 17 april 2014 09:26 schreef Xaxax het volgende:
*dit bericht is getypt vanaf een bierkrat bij m'n voordeur.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:26 schreef Xaxax het volgende:
VAN ONSE SENTEN!quote:Op donderdag 17 april 2014 09:26 schreef Xaxax het volgende:
StuBruquote:
Dat is al afgeschaft...quote:Op donderdag 17 april 2014 09:31 schreef Xaxax het volgende:
[..]
DAAROM AL ZOU KIJK EN LUISTERGELD AFGESCHAFT MOETEN WORDEN!!!!!!
Ardennenquote:Op donderdag 17 april 2014 09:30 schreef Cee het volgende:
Groeten uit de Ardennen by the way. Maar ik moest even inhaken.
quote:
Veel radiostations hier zijn Piratenzenders.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:34 schreef Xaxax het volgende:
[..]
DAT ZIT TEGENWOORDIG IN MIJ ABBO VAN UPC JAH.....
NIKS AFGESCHAFT....
quote:Op donderdag 17 april 2014 09:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Veel radiostations hier zijn Piratenzenders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[..]
Veel radiostations hier zijn Piratenzenders.Verdomme wat slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
ja, dat was een tegenvaller.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier ook. Maar die draaiden net ook Crystal Fighters.
Staan de bussen in Rotterdam al stil zonder draaiende motor?quote:Op donderdag 17 april 2014 09:35 schreef Xaxax het volgende:
iK WIL dat giel ontslagen wordt.....
Die macht wil ik hebben als belastingbetaler...
[..]
Veel radiostations hier zijn Piratenzenders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
[..]
Veel radiostations hier zijn Piratenzenders.Hoeveel wijntjes heb je op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dit is nuchter gepriduceerd. Met een wijntje zijn ze nog slechter, kan je nagaan. Misschien ligt het aan de ijle lucht hier.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel wijntjes heb je op?
[..]
Veel radiostations hier zijn Piratenzenders.Verdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Veel radiostations hier zijn Piratenzenders.GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dit is zo slecht dat ik verliefd op je ben geworden
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Ik was eerst!quote:Op donderdag 17 april 2014 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godver![]()
![]()
dit is zo slecht dat ik verliefd op je ben geworden
Ja je zit toch wel zeker 300 meter hoger dan gebruikelijkquote:Op donderdag 17 april 2014 09:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is nuchter gepriduceerd. Met een wijntje zijn ze nog slechter, kan je nagaan. Misschien ligt het aan de ijle lucht hier.
I call dibs on Ceequote:
Hij's weer single, dus kan nooit lang durenquote:
GIEL WEER SINGLEEEEEEEEEEEE?quote:Op donderdag 17 april 2014 09:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij's weer single, dus kan nooit lang duren
Hij is zo single, z'n album komt niet af!quote:
ik zit thuis, dat gaat wat makkelijkerquote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 09:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
EO Jongerendagmuziek. Lekker samenzingen!
Bedankt manquote:Op donderdag 17 april 2014 09:58 schreef Paul het volgende:
SHO / Giel is weer single!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat ziet er best onnatuurlijk uit.quote:
Klopt. Desondanks wilde ik jullie deze niet onthouden.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat ziet er best onnatuurlijk uit.
laatst had ze zich best luchtig gekleedquote:Op donderdag 17 april 2014 10:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
OhNooit geweten dat zij zo mooi was
[ afbeelding ]
Puntige knieën, laat maarquote:Op donderdag 17 april 2014 10:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
laatst had ze zich best luchtig gekleed
http://twitter.com/CrosbyC/status/453008944378568704/photo/1
Alleen die man van haar.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
laatst had ze zich best luchtig gekleed
http://twitter.com/CrosbyC/status/453008944378568704/photo/1
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:05 schreef Bronson het volgende:
[..]
Alleen die man van haar.![]()
Verdomme zeg, dan maak ik zelfs kans.
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:05 schreef Bronson het volgende:
[..]
Alleen die man van haar.![]()
Verdomme zeg, dan maak ik zelfs kans.
Sowieso ten alle tijden zo'n hoed op.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cowboys zonder baard neem ik toch nooit serieus
ik voelde hem ook al aankomen, mooi liedjequote:
I'm a huuuuunteeeeeeeer.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sky net zo. Wil niet weten wat er allemaal nog aankomt.
Ze hebben heel het busstation gewijzigd dankzij mij.....quote:Op donderdag 17 april 2014 09:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Staan de bussen in Rotterdam al stil zonder draaiende motor?
Whut?quote:Op donderdag 17 april 2014 10:30 schreef Xaxax het volgende:
[..]
Ze hebben heel het busstation gewijzigd dankzij mij.....
groenlinks heeft inderdaad gelijk gekregen...
Jouw overtuigingskracht.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:30 schreef Xaxax het volgende:
[..]
Ze hebben heel het busstation gewijzigd dankzij mij.....
groenlinks heeft inderdaad gelijk gekregen...
quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:43 schreef SilentChaos het volgende:
En dan van die arrogante wijven erbij
[ afbeelding ]
Da's idd zo'n beetje de leeftijd dat je ontdekt dat dat ding veel leukere dingen kan doen dan alleen maar plassenquote:Op donderdag 17 april 2014 11:13 schreef Sersjee het volgende:
Tawny Kitaen in lingerie op een Jaguar... Dat vond 12-jarige Sersjee errug interessant.
poepen?quote:Op donderdag 17 april 2014 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's idd zo'n beetje de leeftijd dat je ontdekt dat dat ding veel leukere dingen kan doen dan alleen maar plassen
Als je een vlaming bent wel.quote:
Dat is zeer zeker waarquote:Op donderdag 17 april 2014 11:28 schreef Sersjee het volgende:
Freddie > iedereen, maar dit is een zeer acceptabel alternatief.
Waarheidquote:Op donderdag 17 april 2014 11:28 schreef Sersjee het volgende:
Freddie > iedereen, maar dit is een zeer acceptabel alternatief.
Nee Dago riep voorheen te pas en te onpas ook dat ie alles live had gezien terwijl hij zou gaan slapen maar niet ging slapen en hier door bleef postenquote:
Iedereen buiten de USA is echt gek op Obamaquote:Op donderdag 17 april 2014 11:30 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Obamagod
http://nos.nl/artikel/636976-biden-maakt-selfie-met-obama.html
Tja. De man is het "minste van twee kwaden", die Republikeinen zijn helemaal van de pot gepleurd.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Iedereen buiten de USA is echt gek op Obama
In de USA is een groot gedeelte helemaal klaar met hem
Dagod.quote:
Niet mee eens. Hier is het een mix van kut en top. Zoals ik al járen roep, zonder dieptepunten geen hoogtepunten. Sky is één groot dieptepunt met eens in de week een pareltje.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:38 schreef Pino112 het volgende:
Jullie hebben ook gewoon kutmuziek. [ afbeelding ]
Spotifyquote:Op donderdag 17 april 2014 11:38 schreef Pino112 het volgende:
Jullie hebben ook gewoon kutmuziek. [ afbeelding ]
Zometeen ook nog een schijtlollige DJ erbij. TOPSHOW
Dat zou je wel denken, ja.quote:
ja dusquote:
Ja maar dan hebben jullie dus ook kutmuziek, wat ik dus zei.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet mee eens. Hier is het een mix van kut en top. Zoals ik al járen roep, zonder dieptepunten geen hoogtepunten. Sky is één groot dieptepunt met eens in de week een pareltje.
Je bent op date gevraagd?quote:Op donderdag 17 april 2014 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
Kijk, eindelijk eens iets wat je niet vaak hoort
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 17 april 2014 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denken dat op 3 alleen maar kutmuziek wordt gedraaid
3fm op het werk is echt een verademing tegenover Sky. 3fmgod
Godverdommequote:
volgens mij heb ik MLB nog nooit op 3FM gehoordquote:Op donderdag 17 april 2014 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
Kijk, eindelijk eens iets wat je niet vaak hoort
http://www.3fmfan.nl/page(...)+BONE&zoekop=artiestquote:Op donderdag 17 april 2014 11:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij heb ik MLB nog nooit op 3FM gehoord
Gemist, maar wel live gezienquote:
Wat is het tegenovergestelde van Ekdom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JR-Style-93[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Jij ging op jouw epische stage altijd op je bureau dansen als Ho Hey erop wasquote:Op donderdag 17 april 2014 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denken dat op 3 alleen maar kutmuziek wordt gedraaid
3fm op het werk is echt een verademing tegenover Sky. 3fmgod
Bedankt voor deze post.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:39 schreef Xaxax het volgende:
ik zit net op de telegraaf over giel te lezen
ik denk WHAT THE FUCK MAN...
JIJ BENT een fukking nerd jij mag blij zijn dat je zo een ex heb gehad ...als die geen radio dj was gweest had die elke avond 1 of andere huppelkut met veel te dikke reet liggen wippen als die al een vrouw zou kunnen krijgen..
maar er zal wel weer zo een aandachtshoer bij giel komen alleen omdat die bekend is....
is je zus ook blond?quote:Op donderdag 17 april 2014 12:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bedankt voor deze post.
Kan ik jou verblijden met een complimentair Haags Hopje?
Bedankt voor deze post.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:43 schreef Xaxax het volgende:
[..]
is je zus ook blond?
als jullie beide komen is het goed....
beter nodig je giel uit....quote:Op donderdag 17 april 2014 12:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bedankt voor deze post.
Kan ik je bedanken met een complimentair boterkoekje?
Waarom word je zelf geen DJ?quote:Op donderdag 17 april 2014 12:39 schreef Xaxax het volgende:
ik zit net op de telegraaf over giel te lezen
ik denk WHAT THE FUCK MAN...
JIJ BENT een fukking nerd jij mag blij zijn dat je zo een ex heb gehad ...als die geen radio dj was gweest had die elke avond 1 of andere huppelkut met veel te dikke reet liggen wippen als die al een vrouw zou kunnen krijgen..
maar er zal wel weer zo een aandachtshoer bij giel komen alleen omdat die bekend is....
Bedankt voor deze post.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:45 schreef Xaxax het volgende:
[..]
beter nodig je giel uit....
jullie zijn gemaakt voor elkaar...
is geen echt vak.....quote:
Ik ben reeds in het bezit van een Peuter-Kleuter brevet, Diploma A+B en Basiszwemdiploma.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:48 schreef Againzender het volgende:
Spring in de rivier en leer hoe je moet zwemmen
fuk, ik heb alleen A+Bquote:Op donderdag 17 april 2014 12:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben reeds in het bezit van een Peuter-Kleuter brevet, Diploma A+B en Basiszwemdiploma.
Dus dat zit wel snor!
quote:Op donderdag 17 april 2014 12:49 schreef Xaxax het volgende:
[..]
is geen echt vak.....
beetje dom uit je nek lullen en verder doen ze geen fuk ...
vroeger moesten die gasten nog weles zo een plaatje echt op een platenspeler spelen....tegenwoordig staat het allemaal op de computer...
het vak is zwaar kut geworden...als je het al vak mag noemen......het gaat alleen maar om de reclame inkomsten rond die uitzendingen...maar ze krijgen veel te veel betaald voor een beetje uit hun nek lullen..
ik kan goed uit mijin nek lullen...ik zou een topper zijn in hilversum....ik zou een hoop wijfen scoren want ik zie er beter uit als die lelijke giel....
Je bent er nog een paar vergetenquote:
Kloptquote:
Vergeet je niet adem te halen?quote:Op donderdag 17 april 2014 12:57 schreef Xaxax het volgende:
oke mijn laaste bijdragen in die debiele topic...
effe serieus he??/
een goede dj hoort eruit te zien als adam curry 20 jaar geleden, ouwe lijken uit de playboy te neuken....daar tussendoor nog een paar blondjes erop na te houden..
dan ben je een goede dj...
niete zoals die klote giel met dat hersenloze koppie die niks klaarmaakt en die verlaten wordt door 1 of andere huppelkut zonder tieten...
zo ik ben weg......
Jammer. Machtig interessante PoHiquote:Op donderdag 17 april 2014 12:57 schreef Xaxax het volgende:
effe serieus he??/
een goede dj hoort eruit te zien als adam curry 20 jaar geleden, ouwe lijken uit de playboy te neuken....daar tussendoor nog een paar blondjes erop na te houden..
niete zoals die klote giel met dat hersenloze koppie die niks klaarmaakt en die verlaten wordt door 1 of andere huppelkut zonder tieten...
zo ik ben weg......
Wat een toevoeging voor dit topic.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:57 schreef Xaxax het volgende:
effe serieus he??/
zo ik ben weg......
Maar dankzij hem geen smog in Rotterdamquote:
Wat een heldquote:Op donderdag 17 april 2014 13:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maar dankzij hem geen smog in Rotterdam
Wat mijn mening over die stad alleen maar versterktquote:
Goeie vraagquote:Op donderdag 17 april 2014 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat mijn mening over die stad alleen maar versterkt
wtf doe jij daar
ik ben de buurman van SC in delftquote:Op donderdag 17 april 2014 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat mijn mening over die stad alleen maar versterkt
wtf doe jij daar
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik ben de buurman van SC in delft
Als een baas
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als een baas
Delftquote:Op donderdag 17 april 2014 13:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als een baas
Delft Centraalquote:
Je was de huisgenoot van Henk? xDquote:Op donderdag 17 april 2014 13:12 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Delft
Heeft plint ook een paar jaar gewoond![]()
oja ik zou jouw fiets nog opzoekenquote:Op donderdag 17 april 2014 13:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]1 halte met de trein
(tenzij je op Delft Zuid moet instappen
)
hier lopen geen hoeirtjes rond hoorquote:Op donderdag 17 april 2014 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Delft
Mexilhoeira Grande daarentegen
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Een kerk en dat is het.
[ afbeelding ]
Bakt ie Mexicano's?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]En een café, een bakker, een supermarkt, een slager, postkantoor...
Wel geile studentesquote:Op donderdag 17 april 2014 13:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hier lopen geen hoeirtjes rond hoor
...slijterij, glasbak..quote:Op donderdag 17 april 2014 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]En een café, een bakker, een supermarkt, een slager, postkantoor...
Ik ook Minthy, zullen we samen in een hoekje gaan huilenquote:
Delftquote:Op donderdag 17 april 2014 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Delft
Mexilhoeira Grande daarentegen
Is goed! Ik ben onderweg naar Coevorden, kom je daarheen?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ook Minthy, zullen we samen in een hoekje gaan huilen
Is goedquote:Op donderdag 17 april 2014 13:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Is goed! Ik ben onderweg naar Coevorden, kom je daarheen?
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is goed
Ik kan alleen niet te lang in die hoek zitten, het is daar 90°
Je bent vergeten hem een luchtgitaar aan te biedenquote:Op donderdag 17 april 2014 13:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
vond je me niet alleraardigst tegen hem??
Godverquote:Op donderdag 17 april 2014 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is goed
Ga er vanavond eens voor zitten, ik verwacht spitsvondigheid.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
vond je me niet alleraardigst tegen hem??
Hele diepe zuchtquote:Op donderdag 17 april 2014 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is goed
Macklemorequote:Op donderdag 17 april 2014 13:19 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Thrift Shop - Macklemore
Fake Plastic Trees - Radiohead
Lunchbox 2
The Fixer - Pearl Jam
Need U (100%) - Duke Dumont
Nog nooit was het zo makkelijk.
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is goed
Fake Plastic Treesquote:Op donderdag 17 april 2014 13:19 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Thrift Shop - Macklemore
Lunchbox 2
The Fixer - Pearl Jam
Ben je fan van Morrissey?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fake Plastic Trees
Manmanman neem gewoon echte bomen
Hé die grap maakte ik laatst ook ergens.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is goed
I'm just joking. Ik vind Radiohead tofquote:
Tegen mij ja.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hé die grap maakte ik laatst ook ergens.
Hier op stage viel ie ook best goed eigenlijk
Ik wil Radiohead en PJ, de rest is al kapotgedraaid. Maar dat kan zeker niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:19 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Thrift Shop - Macklemore
Lunchbox 2
The Fixer - Pearl Jam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Thrift Shop kan ik nog steeds waarderen.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wil Radiohead en PJ, de rest is al kapotgedraaid. Maar dat kan zeker niet.
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:28 schreef ChatGirl het volgende:
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Jeuh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ToetertjesGefeliciteerd
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Wat leuk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gratz
Wie/wat/waar?
Weetje: Dat ligt naast Spanje.quote:
Ja dat weet ik al.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weetje: Dat ligt naast Spanje.
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ook dat Bron: ANP de hel tijd erbij.
Wat fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ja die zijn vast altijd een uur te laatquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:32 schreef alors het volgende:
[..]
Wat fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank jullie welquote:Op donderdag 17 april 2014 13:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja die zijn vast altijd een uur te laat
Gefeciteerd CG![]()
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Jij krijgt een speciale post voor jou alleenquote:
Z'n broek hangt al op z'n enkels nuquote:Op donderdag 17 april 2014 13:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij krijgt een speciale post voor jou alleen![]()
Dank je wel
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Z'n broek hangt al op z'n enkels nu
Dank je wel Mexquote:
Niet zo lelijk tegen mijn mede-oldbiequote:Op donderdag 17 april 2014 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Z'n broek hangt al op z'n enkels nu
Jij hebt je om 00:00 uur geregistreerd, episch!quote:Op donderdag 17 april 2014 13:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Niet zo lelijk tegen mijn mede-oldbie
Wat is het oldbie-criterium?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Niet zo lelijk tegen mijn mede-oldbie
Dat vind ik nogal watquote:
kutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |