quote:
Rustig maar.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:26 schreef Xaxax het volgende:
ALS er 1 mongool rondloopt is het die verschrikkelijke kut nerd die ze giel noemen....
Die gasten draaien wat plaatjes doe een beetje popiejopie en denken dat ze ineens geen nerd meer zijn hahahahahahahahahahahashah
Het zijn allemaal overbetaalde sukkels
Kusjes.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:26 schreef Xaxax het volgende:
ALS er 1 mongool rondloopt is het die verschrikkelijke kut nerd die ze giel noemen....
Die gasten draaien wat plaatjes doe een beetje popiejopie en denken dat ze ineens geen nerd meer zijn hahahahahahahahahahahashah
Ook goeiemorgen!quote:Op donderdag 17 april 2014 09:26 schreef Xaxax het volgende:
*dit bericht is getypt vanaf een bierkrat bij m'n voordeur.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:26 schreef Xaxax het volgende:
VAN ONSE SENTEN!quote:Op donderdag 17 april 2014 09:26 schreef Xaxax het volgende:
StuBruquote:
Dat is al afgeschaft...quote:Op donderdag 17 april 2014 09:31 schreef Xaxax het volgende:
[..]
DAAROM AL ZOU KIJK EN LUISTERGELD AFGESCHAFT MOETEN WORDEN!!!!!!
Ardennenquote:Op donderdag 17 april 2014 09:30 schreef Cee het volgende:
Groeten uit de Ardennen by the way. Maar ik moest even inhaken.
quote:
Veel radiostations hier zijn Piratenzenders.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:34 schreef Xaxax het volgende:
[..]
DAT ZIT TEGENWOORDIG IN MIJ ABBO VAN UPC JAH.....
NIKS AFGESCHAFT....
quote:Op donderdag 17 april 2014 09:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Veel radiostations hier zijn Piratenzenders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[..]
Veel radiostations hier zijn Piratenzenders.Verdomme wat slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
ja, dat was een tegenvaller.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier ook. Maar die draaiden net ook Crystal Fighters.
Staan de bussen in Rotterdam al stil zonder draaiende motor?quote:Op donderdag 17 april 2014 09:35 schreef Xaxax het volgende:
iK WIL dat giel ontslagen wordt.....
Die macht wil ik hebben als belastingbetaler...
[..]
Veel radiostations hier zijn Piratenzenders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
[..]
Veel radiostations hier zijn Piratenzenders.Hoeveel wijntjes heb je op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |