Als ik jou was zou ik eronder gaan liggen.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:18 schreef Xaxax het volgende:
Euro 5 bussen,,,,,,,,?
Ik zou er is met je neus boven gaan staan, kijken hoe snel je platligt.
Het is toch gewoon niet normaal, waarom moeten ze stilstaan met hun motor aan?
1 belangrijke reden: om de accu's opgeladen te laten, omdat je zonder draaiende motor met al je lichten aan voor de passagiers dalijk niet meer kan startenquote:Op zondag 19 januari 2014 00:18 schreef Xaxax het volgende:
Euro 5 bussen,,,,,,,,?
Ik zou er is met je neus boven gaan staan, kijken hoe snel je platligt.
Het is toch gewoon niet normaal, waarom moeten ze stilstaan met hun motor aan?
Mail de pvv, weg met deze niksende bussenquote:Op zondag 19 januari 2014 00:23 schreef Xaxax het volgende:
Dat jij nou overal onder ligt.....
Ik heb inmiddels een aantal politieke partijen ook een mail gestuurd, kijken wat hun reactie is op deze debielen van de ret,,,
Ben ik het zelf als (danwel touringcar)chauffeur mee eensquote:Op zondag 19 januari 2014 00:25 schreef classpc het volgende:
Als je die bussen iedere keer uit zet en opnieuw moet starten dan zit je in no-time met een lege accu. Dan is het beter om 'm even 10 minuten stationair te laten draaien.
En daarnaast wil jij als passagier toch ook graag in een warme bus zitten als je instapt? Misschien laten ze de boel wel warmdraaien.
Fijn dat jij dit kunt bevestigen. Het was puur een aanname van mijn kant namelijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:27 schreef wesleycool het volgende:
[..]
Ben ik het zelf als (danwel touringcar)chauffeur mee eens
Vraag maar aan een autofanaat wat het mooiste is aan diesel.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:28 schreef Xaxax het volgende:
Ik liep daar vrijdag en ik ging gewoon bijna over me nek van de stank....
Het is gewoon echt niet gezond. Wat te denken van mensen met astma of kleine kinderen die daar rond lopen,,,,
Ja of kleine negerweesjes of uitgebuitte marokkanenfamiliesquote:Op zondag 19 januari 2014 00:28 schreef Xaxax het volgende:
Ik liep daar vrijdag en ik ging gewoon bijna over me nek van de stank....
Het is gewoon echt niet gezond. Wat te denken van mensen met astma of kleine kinderen die daar rond lopen,,,,
quote:Op zondag 19 januari 2014 00:30 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ja of kleine negerweesjes of uitgebuitte marokkanenfamilies
quote:Op zondag 19 januari 2014 00:23 schreef Xaxax het volgende:
Dat jij nou overal onder ligt.....
Ik heb inmiddels een aantal politieke partijen ook een mail gestuurd, kijken wat hun reactie is op deze debielen van de ret,,,
Ik heb de SP gemaild over het openen van onzinnige topics, reken maar dat hier zsm een slotje op zit.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:32 schreef Xaxax het volgende:
Ik heb groen links ook een mail gestuurd,,,binnenkort staat er geen bus meer met motor aan, geloof mij nou maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |