quote:[18:45 GMT]
Eurostar services are now closed for the day and regrettably no further passengers are being accepted at our stations. Please do not travel to our stations this evening.
As a result of an earlier failed Eurotunnel passenger shuttle in the Channel Tunnel Eurostar services have been subject to cancellations and delays throughout the day. We are unable to provide additional services today.
We expect to run a normal service tomorrow but our trains will be very busy. If you are booked to travel tomorrow please check-in as normal.
If you have been unable to travel today our strong advice is to rebook your journey either for tomorrow or a later date. Alternatively, Eurostar will provide a full refund.
If you are holding a fully flexible ticket, please exchange your ticket at www.eurostar.com, otherwise please call the Eurostar Contact Centre within 60 days on 08432 186 186, or if calling from outside the UK, +44 (0) 1777 77 78 78. You can also email us with your booking reference on contactus@eurostar.com
Nou gewoon Duits? De Oostenrijkers hebben iets zangerigs maakt het makkelijker te verstaan omdat ze beter articuleren.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar spreken ze gewoon Duits hoor.
HERR!! HOEGO!! WART!!
Komt prima over denk ik
Wat?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:13 schreef greavy het volgende:
Ik kon gelukkig een fiets regelen in Ronneburg, dat scheelde 23,6 kilometer lopen. Dat had ķķk geen probleem geweest, maar toch.
Peanuts, alleen niet zo als je geen kruiwagen heb voor je heggenschaar, slooptrapje en koelbox met lunch.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:19 schreef James1988 het volgende:
23 kilometer? Da's een behoorlijke afstand om te lopen
Vergeet het linnen tasje met blocnootje niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:20 schreef b2py het volgende:
[..]
Peanuts, alleen niet zo als je geen kruiwagen heb voor je heggenschaar, slooptrapje en koelbox met lunch.
Toch is het ever ver als fietsenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:19 schreef James1988 het volgende:
23 kilometer? Da's een behoorlijke afstand om te lopen
Duidelijk geval van te weinig luisteren naar mijn favoriete zender in Sachsen daar leer je het wel van:quote:Op donderdag 17 april 2014 21:13 schreef greavy het volgende:
In deze regio, Dresden, is er weer zo'n vervelend accent. Ik moet soms 2x luisteren naar wat ze zeggen, terwijl ik in diverse andere delen van Duitsland totaal geen problemen met Duits heb.
en hier?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:23 schreef James1988 het volgende:
Deze week in de categorie "Hoe doen de Fransen het?": de vervanging van een wissel. De werkzaamheden duren 8 uur, het bijbehorende kostenplaatje bedraagt ¤ 400.000,-.
"the shuttle" = auto-/vrachtwagentrein van Eurotunneltwitter:Eurostar twitterde op vrijdag 18-04-2014 om 00:11:08Service update: we've now received confirmation that the shuttle has been removed from the tunnel. Services should run as normal tomorrow. reageer retweet
Dan was er ook wel wat meer aan de hand met dat ding dan een simpele storing: daarvoor hebben ze immers 6400-achtige locs.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:12 schreef James1988 het volgende:
"the shuttle" = auto-/vrachtwagentrein van Eurotunneltwitter:Eurostar twitterde op vrijdag 18-04-2014 om 00:11:08Service update: we've now received confirmation that the shuttle has been removed from the tunnel. Services should run as normal tomorrow. reageer retweet
Holy crap, dat ding heeft er een halve dag gestaan
Vrijwel vergelijkbaar, alleen worden ze hier met een spoorkraan op de goede plek gezet en niet met dat gele Franse ding. De duur van het vervangen weet ik niet precies, maar volgens mij staat daar tussen 8 - 10 uur voor. Verder worden wissels en spoorstaven met een stomplasmachine aan elkaar gebakken, en niet met thermiet zoals in het filmpje.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:26 schreef James1988 het volgende:
[..]
Geen idee.
b2py, weet jij dat misschien?
Duitsers zijn sowieso lyrisch als je als Hollander Duits spreekt over de telefoon. Ik werk zelf op een Duitstalige Telefoonafdeling dus ik doe niet andersquote:Op donderdag 17 april 2014 17:22 schreef b2py het volgende:
[..]
Eerst kreeg ik een of andere jonge vrouw aan de telefoon die heel enthousiast was omdat ik uit Nederland belde. Toen werd ik doorverbonden naar een jonge kerel die het voor me heeft afgerond, ondanks dat ik nogal brak uit Heerhugowaard kwam in het engels. Tijdens het wachten een heerlijk muziekje met allerlei handige informatie. Baas
nb. Ik heb nog nooit met de NS klantenservice gebeld, misschien zijn die hetzelfde.
Ik heb met de Oostenrijkers het meeste moeite, met Zwitsers dan weer minder vreemdgenoegquote:Op donderdag 17 april 2014 21:06 schreef Fixers het volgende:
[..]
Nou gewoon Duits? De Oostenrijkers hebben iets zangerigs maakt het makkelijker te verstaan omdat ze beter articuleren.
ligt in Nederland.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:20 schreef b2py het volgende:
[..]
Peanuts, alleen niet zo als je geen kruiwagen heb voor je heggenschaar, slooptrapje en koelbox met lunch.
Was een passagiersshuttle volgens het eerdere artikel. Kun je tenminste nog in je eigen auto zittenquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:12 schreef James1988 het volgende:
Holy crap, dat ding heeft er een halve dag gestaan
Ik wil wel wat toesturen? Stoomtreintje ertussen misschien van afgelopen weekend? Heb genoeg diversiteit liggen, dus vraag maar raak.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:01 schreef Ireyon het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso de random header terug. Maar ik heb nog wel even wat foto-donaties met titel nodig, dus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |