Niets met treinen iig.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus wat zijn jullie plannen voor het paasweekend? De meeste stoomclubjes beginnen weer![]()
Ik heb zin om zondag naar de Selfkantbahn te gaan.
Wat is daar raar aan?quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:43 schreef Yreal het volgende:
Blijft raar dat de laatste trein van Gouda naar Zoetermeer van spoor 11 vertrekt
Roestrijden hè..quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:43 schreef Yreal het volgende:
Blijft raar dat de laatste trein van Gouda naar Zoetermeer van spoor 11 vertrekt
de hele godganse dag cross-platform, en dan de allerlaatste een of ander zijspoor waar je alleen van buiten het station op kan komen.quote:
God meid parbleu wat een dramaquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
de hele godganse dag cross-platform, en dan de allerlaatste een of ander zijspoor waar je alleen van buiten het station op kan komen.
ja, sta je dus op die laatste trein te wachten en dan komt ie op 11 binnen. Ga mij nou niet vertellen dat jij vindt dat duidelijk staat aangegeven hoe je daar komt?quote:
? Gouda heeft 1 tunnel. Serieus wat kan daar moeilijk aan zijn? Ja van 11 naar 3 is het een eindje lopen. poep gebeurt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja, sta je dus op die laatste trein te wachten en dan komt ie op 11 binnen. Ga mij nou niet vertellen dat jij vindt dat duidelijk staat aangegeven hoe je daar komt?
Dit weekend moet ik werken, ik ga waarschijnlijk wel 10 of 11 mei naar de MBS toe.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus wat zijn jullie plannen voor het paasweekend? De meeste stoomclubjes beginnen weer![]()
Ik heb zin om zondag naar de Selfkantbahn te gaan.
Ja leuk, maar het wissel van Utrecht naar spoor 11 moet ook roestgereden worden..quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
daar stopt altijd de trein naar Alphen.
ja, en spoor 11 komt niet uit in de tunnel, maar aan de achterkant naast de fietsenstallingen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
? Gouda heeft 1 tunnel. Serieus wat kan daar moeilijk aan zijn? Ja van 11 naar 3 is het een eindje lopen. poep gebeurt.
Nou nou wat een moeilijkte.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja, en spoor 11 komt niet uit in de tunnel, maar aan de achterkant naast de fietsenstallingen.
PGB fraudequote:Op zaterdag 19 april 2014 01:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou wat een moeilijkte.
Als je daar een probleem mee hebt moet je maar eens naar je PGB kijken.
was een wisselstoring bij Beesd. In de 5 maanden 5x/week pendelen op dat tijdstip is hij 1x uitgevallen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:26 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Hoe groot is die vervoersvraag op dat tijdstip? Rijdt die late trein vanuit Geldermalsen niet alleen omdat de heenweg (Dordt-Geldermalsen) wel vervoersvraag heeft en het materieel toch terug naar Dordt moet "dan kunnen we hem net zo goed als reizigerstrein rijden.
Materieel moet terug, dus die trein rijdt toch wel. En let wel: door het rijden als reizigerstrein krijgen ze weer een zak geld van de overheid, voor leeg materieel ritten niet..)
Ireyon, heb jij onderstaande foto van Liege nog in hoge kwaliteit? Ik ben nog opzoek naar een goede wallpaper en deze ziet er onwijs goed uitquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:35 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Die met een kans van 4% langs komt in de roulatie
http://dump.16vier.nl/High-Res/Liege-Guillemins1.jpgquote:Op zaterdag 19 april 2014 09:42 schreef boriq het volgende:
[..]
Ireyon, heb jij onderstaande foto van Liege nog in hoge kwaliteit? Ik ben nog opzoek naar een goede wallpaper en deze ziet er onwijs goed uit![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |