De tekst op de pagina aangepast. is het zo duidelijker?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waar kan ik klagen over de arriva trein van gisteravond 00:38 die niet reed en de vervangende bus die pas om 01:15 vertrok? (Dordrecht - Gorinchem)
de laatste trein reed wel van Gorinchem naar Dordrecht. De bus was alleen voor reizigers tussen Geldermalsen - Gorinchem, en reed door rg Dordrecht met alle haltes voor alleen uitstappers. De laatste trein was met bus niet te halen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:06 schreef JDude het volgende:
Je kunt wel alleen stoppen op verzoek, maar hoe weet je dan of er op de overige stations nog iemand méé moet?
Oh dat wordt dan maar als een betonnen randvoorwaarde gezien waar "toch al niets aan te doen is"?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:08 schreef greavy het volgende:
[..]
de laatste trein reed wel van Gorinchem naar Dordrecht. De bus was alleen voor reizigers tussen Geldermalsen - Gorinchem, en reed door rg Dordrecht met alle haltes voor alleen uitstappers. De laatste trein was met bus niet te halen.
Hihi, hij zei Betonquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat wordt dan maar als een betonnen randvoorwaarde gezien waar "toch al niets aan te doen is"?
je moet ruim durven denken. NIETS is in beton gegoten. NIETS is een randvoorwaarde. En om in de stemming te komen, bekijk eens meteen het andere uiterste.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:05 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Hihi, hij zei Beton![]()
Maar hoe moeten ze het dan doen, als de nachtgaten een randvoorwaarde is? De trein Gorkum-Dordt net zolang laten wachten op de bus?
knaker op met je wissels op zomertijd en je onzinquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:15 schreef Peterselieman het volgende:
[url=Paaseitjes zoeken]http://www.prorail.nl/nieuws/paaseitjes-zoeken[/url]
delen ze een keer uit, is het weer niet goedquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
knaker op met je wissels op zomertijd en je onzin
Weer foekie foekie met je neukpop dit weekend ja?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:17 schreef b2py het volgende:
Kilometers spoor schieten onder mij door, ik ben op weg naar jou!
Een extra trein Gorinchem-Dordrecht inzetten in aansluiting op de bus.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:05 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Hihi, hij zei Beton![]()
Maar hoe moeten ze het dan doen, als de nachtgaten een randvoorwaarde is? De trein Gorkum-Dordt net zolang laten wachten op de bus?
Hoe groot is die vervoersvraag op dat tijdstip? Rijdt die late trein vanuit Geldermalsen niet alleen omdat de heenweg (Dordt-Geldermalsen) wel vervoersvraag heeft en het materieel toch terug naar Dordt moet "dan kunnen we hem net zo goed als reizigerstrein rijden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:21 schreef dennistd het volgende:
[..]
Een extra trein Gorinchem-Dordrecht inzetten in aansluiting op de bus.
Ik ookquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:27 schreef James1988 het volgende:
[..]
Gevonden!
En een mailtje gestuurd naar ProRail
Morgen pas, nu onderweg naar huis na een avondje Utrecht. En morgen ga ik mooi met de dieseldrinkerquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer foekie foekie met je neukpop dit weekend ja?
Posh!quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:44 schreef b2py het volgende:
[..]
2.1L Turbo.
Ik heb niet van die aftandse meuk in mijn regio rollen
Ja, ik ga ook mee met de koningsdagritquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Dennis ga jij volgende week ook mee naar Limburg trouwens?
Ik ben van de prima woorden, dat weet je.quote:
Een 2.1L Turboquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:44 schreef b2py het volgende:
[..]
2.1L Turbo.
Ik heb niet van die aftandse meuk in mijn regio rollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |