Als ik het kan voorkomen doe ik het. Werken via internet zou moeten kunnen, maar eerst de strategie herschrijven en een nieuwe website voor het eigen bedrijf maken. Of het gaat werken weet ik nog niet, maar ga het iig proberen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:46 schreef CherryOnTop het volgende:
Nou Individual, ik zie dat je belastingbijdragen in Nederland straks goed besteed gaan worden
WGR / Duurzame gebruiksgoederen, inrichtings- en verhuiskosten
M'n vriend is toevallig met een opleiding tot trader bezig om naast z'n gewone baan te doen, en je kunt er goed mee verdienen zonder al te hard te werken maar je moet je er wel 'even' in verdiepen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:03 schreef Individual het volgende:
[..]
Als ik het kan voorkomen doe ik het. Werken via internet zou moeten kunnen, maar eerst de strategie herschrijven en een nieuwe website voor het eigen bedrijf maken. Of het gaat werken weet ik nog niet, maar ga het iig proberen.
Een goede vriend is trader in bood aan mentor te worden. Hij zegt ook dat ie niets toevoegt aan de economie, maar ja if you can't beat em join em. Maar dat zal even duren en eerst met een ghost account om te kijken of het werkt.
Ik duim!quote:De ontvangst gister was super. Ben blij goede vrienden van vroeger nog te hebben. Opgeven van de NL nationaliteit was nooit een optie geweest.
En hopelijk kunnen ze me fixen hier en ga ik weer terug en wordt ik weer KAAer.
http://en.wikipedia.org/wiki/Trader_(finance)quote:
quote:A trader is person or entity, in finance, who buys and sells financial instruments such as stocks, bonds, commodities and derivatives, in the capacity of agent, hedger, arbitrageur, or speculator. According to the Wall Street Journal in 2004, a managing director convertible bond trader was earning between $700,000 and $900,000 on average.
Traders are either professionals (institutional) working in a financial institution or a corporation, or individual (retail). They buy and sell financial instruments traded in the stock markets, derivatives markets and commodity markets, comprising the stock exchanges, derivatives exchanges and the commodities exchanges. Several categories and designations for diverse kinds of traders are found in finance, these may include:
Day trader
Floor trader
High-frequency trader
Pattern day trader
Rogue trader
Stock trader
Hopelijk eindigt het verhaal wat positiever bij 'mquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:20 schreef Barbusse het volgende:
Ooh, beursbengelen. Indi gaat een Leonardo DiCapriootje doen?
Maar als hij gaat trouwen reken ik er wel op uitgenodigd te worden voor zijn bacherlorparty!quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:21 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Hopelijk eindigt het verhaal wat positiever bij 'm
Peter r de Vries en frontpage: 2 redenen waarom ik dat niet zou lezen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:18 schreef Speculant. het volgende:
Wat een reacties weer over Afrika op de FPklik
Blijkbaar... Is die Peter r de Vries echt zo verschrikkelijk? Ken hem alleen maar van P&W en nu dit programma. Wat hij laat zien in dat programma is niet overdreven en echt compleet geflipt dus ik zie niet direct in waarom het zo slecht is om dat eens te tonen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Peter r de Vries en frontpage: 2 redenen waarom ik dat niet zou lezen.
Ik ken Peter R de Vries vooral van zijn boeken en die vond ik wel goed geschreven moet ik zeggen. Ze laten je zaken ook eens van de andere kant bekijken en daar is niks mis mee. Ik kan me zo voorstellen dat hij dat bij dit programma (ik ken het verder niet) ook doet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:47 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Blijkbaar... Is die Peter r de Vries echt zo verschrikkelijk? Ken hem alleen maar van P&W en nu dit programma. Wat hij laat zien in dat programma is niet overdreven en echt compleet geflipt dus ik zie niet direct in waarom het zo slecht is om dat eens te tonen?
Terecht.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:18 schreef Speculant. het volgende:
Wat een reacties weer over Afrika op de FPklik
Dat wat hij laat zien is een groot probleem en mag van mij best wel bekent worden hier. Maarja het gaat weer over Afrika, velen zijn er nooit geweest en vinden dat arm zijn natuurlijk hun eigen schuld is etc.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:49 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik ken Peter R de Vries vooral van zijn boeken en die vond ik wel goed geschreven moet ik zeggen. Ze laten je zaken ook eens van de andere kant bekijken en daar is niks mis mee. Ik kan me zo voorstellen dat hij dat bij dit programma (ik ken het verder niet) ook doet.
Nee, het is de schuld van "het Westen". Lekker miljoenen mensen een schuldgevoel aanpraten omdat er in Afrika veel armoede is.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:09 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Dat wat hij laat zien is een groot probleem en mag van mij best wel bekent worden hier. Maarja het gaat weer over Afrika, velen zijn er nooit geweest en vinden dat arm zijn natuurlijk hun eigen schuld is etc.
Beurshengelen idd.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:20 schreef Barbusse het volgende:
Ooh, beursbengelen. Indi gaat een Leonardo DiCapriootje doen?
Ik zeg toch ook niet dat het 'onze schuld' zou zijn maar het meeren deel van de mensen die arm zijn kunnen er nu eenmaal niks aan doen. Als je de gemiddelde Afrikaan spreekt dan wil die ook gewoon zorgen voor z'n familie en werken maar dat is onmogelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, het is de schuld van "het Westen". Lekker miljoenen mensen een schuldgevoel aanpraten omdat er in Afrika veel armoede is.
De reden voor die armoede is de walgelijke corruptie van die Afrikanen zelf, en de onmogelijkheid voor de volkeren er iets aan te veranderen.
Dat is wel de algemene opvatting, eringeramd door jaren linkse schoolboeken. Die arme Afrikanen zijn zomaar pardoes in corruptie en gruwelijke zelfverrijking belandt, door ons, foute blankmannen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:41 schreef Speculant. het volgende:
Ik zeg toch ook niet dat het 'onze schuld' zou zijn
Kan ik me goed voorstellen hoor.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:53 schreef Shivo het volgende:
Ik zal wel een linkse idealist zijn maar traders zijn wat mij betreft het schuim der aarde die er puur op gericht zijn het systeem uit te buiten. Hoe je jezelf dan nog in de spiegel kunt aankijken daar snap ik niks van.
Zo, terug naar de orde van de dag.
Zo kennen we je weer, met gestrekt rechterbeen kort door de bochtquote:Op zaterdag 19 april 2014 18:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is wel de algemene opvatting, eringeramd door jaren linkse schoolboeken. Die arme Afrikanen zijn zomaar pardoes in corruptie en gruwelijke zelfverrijking belandt, door ons, foute blankmannen.
Ze hebben het meer aan zichzelf te wijten (te weinig georganiseerde opstanden) dan aan jou en mij, dat is ontegenzeggelijk waar.
Je wilde ontkennen dat de Nederlandse scholen jou en mij aangeleerd hebben dat het Westen schuld heeft aan werkelijk alle ellende in de wereld? Die arme Afrikaantjes, zielig, zwak en verdrukt die wij moeten helpen, omdat wij ze uitgezogen en tot slaaf gemaakt hebben, omdat wij zo enorm racistisch zijn?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo kennen we je weer, met gestrekt rechterbeen kort door de bocht
Ja, dat ontken ik. Wat mij geleerd is op school is dat als je de mogelijkheid hebt om iemand te helpen, je dat ook hoort te doen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je wilde ontkennen dat de Nederlandse scholen jou en mij aangeleerd hebben dat het Westen schuld heeft aan werkelijk alle ellende in de wereld? Die arme Afrikaantjes, zielig, zwak en verdrukt die wij moeten helpen, omdat wij ze uitgezogen en tot slaaf gemaakt hebben, omdat wij zo enorm racistisch zijn?
Als je iets meer van de wereld ziet, leer je juist dat die weg-met-ons paternalistische Gutmenschlichkeit nergens op slaat en juist de armen in "derde wereld"landen enorm groeien en ontwikkelen en middenklasse worden. Dat je een arme klasse overhoudt, zit in elke maatschappij.
Niks kort door de bocht, juist een wijdere blik.
is historisch gezien gewoon waar trouwens. Ga jezelf nou niet als zielige van racisme beschuldige blanda lopen profileren heuj.quote:wij ze uitgezogen en tot slaaf gemaakt hebben
Ik weet genoeg.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:28 schreef Barbusse het volgende:
Dit trouwens:
[..]
is historisch gezien gewoon waar trouwens.
Volgens mij nou juist nietquote:
Zwart-wit? Dat is nu net dat hardnekkige "het Westen is schuldig aan de slavenhandel"-mantra.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij nou juist niet![]()
De wereld is niet zo zwart-wit en links-rechts als dat je stelt
Zelfreflectie ontbeer je een beetje vrees ikquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zwart-wit? Dat is nu net dat hardnekkige "het Westen is schuldig aan de slavenhandel"-mantra.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelfreflectie ontbeer je een beetje vrees ikJij bent net zo zwart bezig kerel. Tragisch, zeer tragisch...
In stellen dat het alleen maar te danken is aan corrupte Afrikaantjes en dat wij allemaal opgevoed worden met het idee dat het onze schuld is. Bijvoorbeeld. Er zijn er nog meer. Maar daar wordt je dan doorgaans over aangesproken door andere users in het betreffende topic.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]ik ken mezelf heel goed, dank je.
Waar ben ik 'zwart-wit' bezig?
L-Ghid it-Tajjeb, kersje!quote:Op zondag 20 april 2014 13:49 schreef CherryOnTop het volgende:
Vrolijk pasen! Niet dat ik het vier, maar toch
[ afbeelding ]
Godver, mijn trommelvliezen!quote:
Nee, maar wel heel lief hoorquote:
ik wist niet eens dat het niet meer op 30 april gevierd wordtquote:Op zondag 27 april 2014 21:36 schreef Gaoxing het volgende:
Heeft iemand gekoningsdagd? Wij echt helemaal niet. Nu ik erover nadenk..... we staan ook nog totaal niet ingeschreven bij het consulaat.
Jawel. De bitterballen en haring waren lekker en het volkslied werd zeer vals meegeblérd. De ambassadeur heeft een mooie tuin en is een vreselijke natbal.quote:Op zondag 27 april 2014 21:36 schreef Gaoxing het volgende:
Heeft iemand gekoningsdagd? Wij echt helemaal niet. Nu ik erover nadenk..... we staan ook nog totaal niet ingeschreven bij het consulaat.
Ontvangst bij de ambassadeur is vandaag, maar dan op zo 'n tijd dat ik nog op werk zitquote:Op zondag 27 april 2014 21:36 schreef Gaoxing het volgende:
Sinds wanneerquote:Op maandag 28 april 2014 00:56 schreef Prego het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat het niet meer op 30 april gevierd wordt![]()
Ik dacht het sowieso nog Koninginnedag was en dat we de verjaardag van de oude konining vierdenquote:
quote:Op maandag 28 april 2014 01:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jawel. De bitterballen en haring waren lekker en het volkslied werd zeer vals meegeblérd. De ambassadeur heeft een mooie tuin en is een vreselijke natbal.
Wees blij.quote:Op maandag 28 april 2014 05:17 schreef rogier21 het volgende:
[..]
Maar hier niets meegekregen ervan helaas.
Wat doet die Nederlandse gemeenschap in Atyrau?quote:Op maandag 28 april 2014 10:12 schreef Essebes het volgende:
Jaaaa, en de ambassadeur is naar ons toegekomen in plaats van wij naar hem!
De ambassade zit dan wel in Astana, zo'n 2,5 uur vliegen van hier, maar de grootste Nederlandse community is echt in Atyrau.
In Atyrau nu voor de 4e keer feest gevierd. Kinderspelen, BBQ en een avond feest. Vorig jaar voor het eerst met een artiest (Jaques Herb uch, uch) en dit jaar met Tim Akkermans. Was een leuk feestje![]()
Ik schat zo'n 200-250 man in totaal.
oliequote:Op maandag 28 april 2014 12:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat doet die Nederlandse gemeenschap in Atyrau?
yep.quote:
Cool. Goeie werkgever ook.quote:Op maandag 28 april 2014 14:04 schreef Essebes het volgende:
[..]
yep.
Een zeer 'interessant project' (Kashagan)![]()
http://www.reuters.com/ar(...)dUSL6N0JX20Y20140102
We mogen niet klagen, maar het project vergt behoorlijk wat van de mensen hier op het project. Zeer interessant om van dichtbij mee te mogen maken.quote:
In elke branche zijn het altijd de Italianen en Grieken die je het bloed onder de nagels vandaag halenquote:Op maandag 28 april 2014 14:09 schreef Essebes het volgende:
[..]
We mogen niet klagen, maar het project vergt behoorlijk wat van de mensen hier op het project. Zeer interessant om van dichtbij mee te mogen maken.
heb een beetje een hekel aan Italianen gekregen
breek me de bek niet open, ik heb verhaaaaaaalen!quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:22 schreef Speculant. het volgende:
Hier komen die Italiaantjes altijd nog even terug de afdeling op gelopen om nog even extra dag te zeggen tegen de dames hier.Of ze blijven weer voor een minuut of 10 de receptie storen.
En waarom moeten we je daar de bek niet over openbreken?quote:Op dinsdag 29 april 2014 03:52 schreef Essebes het volgende:
[..]
breek me de bek niet open, ik heb verhaaaaaaalen!
Italianen heb ik niet vel ervaring mee, maar Grieken.......quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:12 schreef rogier21 het volgende:
[..]
In elke branche zijn het altijd de Italianen en Grieken die je het bloed onder de nagels vandaag halen
Nomnomnom ja.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:01 schreef Barbusse het volgende:
Wat een haten op Italianen zegItaliaanse dames
Heb een tijd in Italië gewoond, als je van behaarde dames houdt (gratis snor), dan zit je goed inderdaad!quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:01 schreef Barbusse het volgende:
Wat een haten op Italianen zegItaliaanse dames
Maar nog altijd beter dan die Canadese vetzakken...quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:07 schreef rogier21 het volgende:
[..]
Heb een tijd in Italië gewoond, als je van behaarde dames houdt (gratis snor), dan zit je goed inderdaad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |