Volgens mij nou juist nietquote:
Zwart-wit? Dat is nu net dat hardnekkige "het Westen is schuldig aan de slavenhandel"-mantra.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij nou juist niet![]()
De wereld is niet zo zwart-wit en links-rechts als dat je stelt
Zelfreflectie ontbeer je een beetje vrees ikquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zwart-wit? Dat is nu net dat hardnekkige "het Westen is schuldig aan de slavenhandel"-mantra.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelfreflectie ontbeer je een beetje vrees ikJij bent net zo zwart bezig kerel. Tragisch, zeer tragisch...
In stellen dat het alleen maar te danken is aan corrupte Afrikaantjes en dat wij allemaal opgevoed worden met het idee dat het onze schuld is. Bijvoorbeeld. Er zijn er nog meer. Maar daar wordt je dan doorgaans over aangesproken door andere users in het betreffende topic.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]ik ken mezelf heel goed, dank je.
Waar ben ik 'zwart-wit' bezig?
L-Ghid it-Tajjeb, kersje!quote:Op zondag 20 april 2014 13:49 schreef CherryOnTop het volgende:
Vrolijk pasen! Niet dat ik het vier, maar toch
[ afbeelding ]
Godver, mijn trommelvliezen!quote:
Nee, maar wel heel lief hoorquote:
ik wist niet eens dat het niet meer op 30 april gevierd wordtquote:Op zondag 27 april 2014 21:36 schreef Gaoxing het volgende:
Heeft iemand gekoningsdagd? Wij echt helemaal niet. Nu ik erover nadenk..... we staan ook nog totaal niet ingeschreven bij het consulaat.
Jawel. De bitterballen en haring waren lekker en het volkslied werd zeer vals meegeblérd. De ambassadeur heeft een mooie tuin en is een vreselijke natbal.quote:Op zondag 27 april 2014 21:36 schreef Gaoxing het volgende:
Heeft iemand gekoningsdagd? Wij echt helemaal niet. Nu ik erover nadenk..... we staan ook nog totaal niet ingeschreven bij het consulaat.
Ontvangst bij de ambassadeur is vandaag, maar dan op zo 'n tijd dat ik nog op werk zitquote:Op zondag 27 april 2014 21:36 schreef Gaoxing het volgende:
Sinds wanneerquote:Op maandag 28 april 2014 00:56 schreef Prego het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat het niet meer op 30 april gevierd wordt![]()
Ik dacht het sowieso nog Koninginnedag was en dat we de verjaardag van de oude konining vierdenquote:
quote:Op maandag 28 april 2014 01:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jawel. De bitterballen en haring waren lekker en het volkslied werd zeer vals meegeblérd. De ambassadeur heeft een mooie tuin en is een vreselijke natbal.
Wees blij.quote:Op maandag 28 april 2014 05:17 schreef rogier21 het volgende:
[..]
Maar hier niets meegekregen ervan helaas.
Wat doet die Nederlandse gemeenschap in Atyrau?quote:Op maandag 28 april 2014 10:12 schreef Essebes het volgende:
Jaaaa, en de ambassadeur is naar ons toegekomen in plaats van wij naar hem!
De ambassade zit dan wel in Astana, zo'n 2,5 uur vliegen van hier, maar de grootste Nederlandse community is echt in Atyrau.
In Atyrau nu voor de 4e keer feest gevierd. Kinderspelen, BBQ en een avond feest. Vorig jaar voor het eerst met een artiest (Jaques Herb uch, uch) en dit jaar met Tim Akkermans. Was een leuk feestje![]()
Ik schat zo'n 200-250 man in totaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |