Ik mag toch hopen van niet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:32 schreef KaleOssan het volgende:
Valt daaronder bijv?
Wasdroger
Vaatwasser
Normaal gesproken dat laatste.quote:Komen ze een controle uitvoeren in je woning of is bewijs van aankoop en inkomen genoeg?
Ik mag toch hopen van nietquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:32 schreef KaleOssan het volgende:
Valt daaronder bijv?
Wasdroger
Vaatwasser
Woning verven/behangen
Bankstel en zitstoel.
Ik verbaas me soms echt over wat mensen tegenwoordig als vanzelfsprekend zien. Dit is toch niet normaalquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:38 schreef 99.999 het volgende:
Kom op zeg, vrienden, familie, marktplaats etc. Voor een bescheiden bedrag heb je dan je inboedel bij elkaar. Verwachten dat je alles zomaar nieuw krijgt als je zelfstandig gaat wonen...
En verdomme aankloppen voor een extra uitkering voor een wasdroger en afwasmachine? Hoe verzin je het?
Zoek dan eens op marktplaats, er is genoeg gratis te krijgen en in FHF hier op het forum kun je vragen om hulp bij het ophalen etc. Zo kun je voor vrijwel niks je hele huis inrichtenquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:41 schreef KaleOssan het volgende:.
Heb trouwens geen familie/vrienden waar ik op terug kan vallen 99.999.
http://www.alkmaar.nl/gem(...)rg/files/p_57928.pdfquote:Bij het verstrekken van een verhuiskostenvergoeding houdt het college rekening met de mate waarin de verhuizing te verwachten of te voorspellen was. Bij een te verwachten of voorspelbare verhuizing wordt in principe geen verhuiskostenvergoeding toegekend.
En kringloopwinkels, de weggeefhoek op Facebook etc etc. Het hoeft allemaal geen nieuw spul te zijn, dat kan je naar verloop van tijd prima vervangen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:42 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Zoek dan eens op marktplaats, er is genoeg gratis te krijgen en in FHF hier op het forum kun je vragen om hulp bij het ophalen etc. Zo kun je voor vrijwel niks je hele huis inrichten
Oh, nou in dat geval kan TS het wel vergeten. Zo te zien is het geen plotselinge verhuizing die perse nodig is.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:44 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
http://www.alkmaar.nl/gem(...)rg/files/p_57928.pdf
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:52 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Oh, nou in dat geval kan TS het wel vergeten. Zo te zien is het geen plotselinge verhuizing die perse nodig is.
Quote van TS uit een ander topic:quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:51 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Elke maand 100 euro sparen. En na een tijdje kan je dan nieuwe spulletjes kopen. Zo doen normale mensen dat. Snap je?
quote:"...maar ik hou nu al zo'n 300-400 euro per maand over terwijl ik leef voor 330 eu ong per maand inc gas water licht. Ik leef heel zuinig."
genoeg eigen vermogen dusquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:59 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Quote van TS uit een ander topic:
[..]
Verchrikkelijk ja, wordt je zelfs boos om.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:41 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik verbaas me soms echt over wat mensen tegenwoordig als vanzelfsprekend zien. Dit is toch niet normaal
Volgens mij krijg je met zo'n instelling ook best veel voor elkaar tegenwoordig.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:41 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik verbaas me soms echt over wat mensen tegenwoordig als vanzelfsprekend zien. Dit is toch niet normaal
Volgens mij doen de verhalen van mensen die een vergoeding krijgen de ronde zonder de belangrijke details waardoor de indruk wordt gewekt dat het zo makkelijk gaat. TS spreekt ook van vergelijkbaar maar of dat zo is?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:13 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je met zo'n instelling ook best veel voor elkaar tegenwoordig.
Och, ik heb het meer over mensen die met zo'n instelling leven in het algemeen. Die overal beetje lopen bedelen en smeken omdat ze het 'zo slecht hebben' en menen op van alles recht te hebben. Zij krijgen vaak veel voor elkaar in zijn algemeenheid, dus niet perse vanuit de overheid.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:37 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Volgens mij doen de verhalen van mensen die een vergoeding krijgen de ronde zonder de belangrijke details waardoor de indruk wordt gewekt dat het zo makkelijk gaat. TS spreekt ook van vergelijkbaar maar of dat zo is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |