Dude, jij hebt in deze draad zelf de Kiev regering weggezet als Nazi's.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:38 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik vraag om een link waarin RT dat doet, die head lines doen dat in ieder geval niet.
Ja want antizionisme staat gelijk aan antisemitisme..

FOX vertrouw ik ook niet...en dankzij CNN ken ik elke vierkante centimeter van de Indische Oceaanquote:Op woensdag 16 april 2014 22:39 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Maar bronnen uit landen als de VS vertrouw je wel? Ook die hebben een bepaalde positie

Volgens mij komt het hier wel een beetje op neer.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:28 schreef Frikandelbroodje het volgende:
RT is een soort Fox News maar dan Russisch

Die hebben er wel invloed op is al lang bekend. Ook hebben er CNN journalisten ontslag genomen omdat ze daadwerkelijk werden gecensureerd.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:40 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Die worden meestal niet rechtstreeks betaald door de Amerikaanse regering.

I'll second that...quote:Op woensdag 16 april 2014 22:40 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Ik weet voor 100% zeker dat die groepjes mannen in militair uniform, militair getraind en gewapend, en die elkaar schijnbaar ook nog eens toevallig zijn tegengekomen, geen normale lokale burgers zijn.

Nogmaals waar doe ik dat precies? Ik benoem allen dat feitje van die ministers...quote:Op woensdag 16 april 2014 22:41 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dude, jij hebt in deze draad zelf de Kiev regering weggezet als Nazi's.
En als jij ook maar enigszins de RT comments doorkijkt, en ik neem aan dat jij dat doet, kan je zien dat het een complete haat is tegen Joden, Israel en alles dat daar mee te maken heeft. Ook totale haat tegen het Westen trouwens. En dat valt samen met een RT dat systematisch het Westen, Israel (en ook alles dat met het Westen te maken heeft) weg zet als het kwaad.

Ja, kritisch journalistiek staat gelijk aan FOX News.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij komt het hier wel een beetje op neer.

Ik wacht op je bron over de journalisten.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:40 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Ik weet voor 100% zeker dat die groepjes mannen in militair uniform, militair getraind en gewapend, en die elkaar schijnbaar ook nog eens toevallig zijn tegengekomen, geen normale lokale burgers zijn.

Kom op zeg. Je gaat toch niet oprecht RT als een serieus medium wegzetten? Het is misschien nog wel populistischer dan Fox en neemt het nog minder nauw met de waarheid.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:45 schreef SadPanda het volgende:
Ja, kritisch journalistiek staat gelijk aan FOX News.

quote:Op woensdag 16 april 2014 22:44 schreef SadPanda het volgende:
Nogmaals waar doe ik dat precies? Ik benoem allen dat feitje van die ministers...
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:45 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal als er neo-nazi's in een regering zitten.
De pro-Russische parlementsleden zijn bedreigd...
[..]
Ben jij wel goed in je hoofd?Het is een neo-nazi partij, niet zo maar rechts.

Bril niet op? Daar zet ik het regime niet neer als nazi's. Ik zeg alleen dat er nazi's in het regime zitten doelend op de ministers.quote:

Hij heeft dus heel wat anders gezegd dan wat RT beweert. Read between the lines..quote:

Mag dat, volgens de Conventie van Genève? Jouw honger naar bewijs is niet de eerste prioriteit bij krijgsgevangenen en degene die ze gevangen nemen...Saddam liet uitvoerig krijgsgevangenen zien, dat werd hem niet in dank afgenomen toen in 91...quote:Op woensdag 16 april 2014 22:47 schreef meth1745 het volgende:
Russische militairen zouden gevangen genomen zijn, waarom worden ze dan niet getoond?

Ik ben benieuwd naar een niet objectief of verzonnen artikel van RT. Maar verder dan RT is slecht want Poetin betaalt kom je waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:47 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je gaat toch niet oprecht RT als een serieus medium wegzetten? Het is misschien nog wel populistischer dan Fox en neemt het nog minder nauw met de waarheid.

Neem eens de moeite om deze pagina terug te lezen en het verschil te zien tussen het interview zoals het in de Finse media is gegeven en de berichtgeving van RT daarover.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:51 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar een niet objectief of verzonnen artikel van RT. Maar verder dan RT is slecht want Poetin betaalt kom je waarschijnlijk niet.

Ik heb het RT bericht niet gelezen, ik heb enkel zijn naam eruit gehaald en opgezocht wat hij gezegd heeft. Omdat ik de feiten wil weten.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:50 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Hij heeft dus heel wat anders gezegd dan wat RT beweert. Read between the lines..

Het is wel goed met jou. Je zet de Kiev regering duidelijk weg als Nazi's in je post.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:50 schreef SadPanda het volgende:
Bril niet op? Daar zet ik het regime niet neer als nazi's. Ik zeg alleen dat er nazi's in het regime zitten doelend op de ministers.

Zie het filmpje bij punt 3: http://www.buzzfeed.com/k(...)-russian-invasion-ofquote:Op woensdag 16 april 2014 22:51 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar een niet objectief of verzonnen artikel van RT. Maar verder dan RT is slecht want Poetin betaalt kom je waarschijnlijk niet.

http://en.wikipedia.org/wiki/Liz_Wahlquote:Op woensdag 16 april 2014 22:46 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik wacht op je bron over de journalisten.

ddat waren reguliere soldaten, die russen zouden saboteurs zijn, geen krijgsgevangenen.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:50 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Mag dat, volgens de Conventie van Genève? Jouw honger naar bewijs is niet de eerste prioriteit bij krijgsgevangenen en degene die ze gevangen nemen...Saddam liet uitvoerig krijgsgevangenen zien, dat werd hem niet in dank afgenomen toen in 91...

Jij bent dus blind. Ik benoem alleen dat er nazi ministers zijn.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:53 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Het is wel goed met jou. Je zet de Kiev regering duidelijk weg als Nazi's in je post.
Anyway, RT is pure propaganda en als jij die anti-Westerse haat en haat op Israel niet ziet in RT comments, en hoe het Westen en Israel altijd negatief worden weggezet, heb je echt een compleet bord voor je kop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |