Ik denk dat we wel een joker/bonus kunnen bedenken voor het Franse net.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:27 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik kan vanuit Parijs zeker niet meedoen
Tuurlijk wel manquote:Op woensdag 16 april 2014 22:27 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik kan vanuit Parijs zeker niet meedoen
Get Stuck: Volledig efficiënte overstap van meer dan 120 minuten maken.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik denk dat we wel een joker/bonus kunnen bedenken voor het Franse net.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:28 schreef James1988 het volgende:
Omelette du Fromage! Bezoek alle Parijse metro- en RER-stations in zo kort mogelijke tijd
Huilend op het perron een half uur wachten omdat er plan U reed ipv het nieuwe DM90 op Apeldoorn-Zutphen.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:26 schreef James1988 het volgende:
[..]
Toen was ik 6 en wist ik zo ongeveer net wat een trein was
Net uitgerekend met de Q-liner naar Leeuwarden, dan kan je hem doen in 17 uur en 25 minuten.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Greenwheels ertussen om over de Afsluitdijk te jakkeren?
How many stations do you think it HAS??quote:Op woensdag 16 april 2014 22:29 schreef Anno1982 het volgende:
Dat Kerkrade, moet dat persé Centrum zijn?
En dan stellen we voor jou nog een achievement EuroJonko in, goed?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:30 schreef Monopoly het volgende:
De Bier express.
Reis mee met een andere deelnemer en doe niets anders dan bier drinken.
Extra bonuspunten als de magische grens van 12 halve liters is bereikt zonder de maaginhoud te hebben verloren!
Toen hanteerde ik voor het eerst een scheerapparaat.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik in 1994 gedaan, het laatste weekend dat de SOV zowel week als weekend geldig was (wie weet dat nog?)
Dat lijkt me geen goed planquote:Op woensdag 16 april 2014 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan stellen we voor jou nog een achievement EuroJonko in, goed?
Jup maar dan heb je dus zugbindingquote:Op woensdag 16 april 2014 20:33 schreef greavy het volgende:
He Darkwing. Ik moet tickets hebben van Lille Flandres naar Amiens en terug op één dag voor de TER. Ik heb op Lille Flandres geen tijd om langs een automaat te gaan. Via Voyages-SNCF gewoon kopen neem ik aan? Die zeggen: heen ¤21,70. Terug: ¤16,30.
Jepquote:Op woensdag 16 april 2014 20:36 schreef greavy het volgende:
Oja, ter toevoeging: Ik heb in de TER-regio Nord pas de Calais zo'n pas voor 1e 2 reizigers 50% korting op retour. Hoe zit dat eigenlijk als ik die nog gebruiken wil voor Lille - Amiens?
Kaartjes opsplitsen zeker?
Pissen is toegestaan hoop ikquote:Op woensdag 16 april 2014 22:30 schreef Monopoly het volgende:
De Bier express.
Reis mee met een andere deelnemer en doe niets anders dan bier drinken.
Extra bonuspunten als de magische grens van 12 halve liters is bereikt zonder de maaginhoud te hebben verloren!
Omdat je anders een flikker bent en je dus door de overige deelnemers gedwongen zult worden te solliciteren bij de vingerverfclub.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:32 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Waarom zou je je maaginhoud moeten binnenhouden trouwens
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:33 schreef Duvel het volgende:
Boredom-galore: laat minstens drie treinen schieten omdat het materieel je niet aanstaat.
Die heb ik dus alquote:Op woensdag 16 april 2014 22:28 schreef James1988 het volgende:
Omelette du Fromage! Bezoek alle Parijse metro- en RER-stations in zo kort mogelijke tijd
Ik kan als ik de bus inplan het zelfs in 17 uur en 5 minuten doenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:29 schreef Anno1982 het volgende:
Dat Kerkrade, moet dat persé Centrum zijn?
[..]
Net uitgerekend met de Q-liner naar Leeuwarden, dan kan je hem doen in 17 uur en 25 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |