Ik nam maar een centraal middelpunt, vanuit mijn huis zal het lastiger zijn gok ik zoquote:Op woensdag 16 april 2014 22:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb ik het makkelijk. De 5.00 uur trein uit Groningen naar Roodeschool nemen. Kun je zelfs om 22.44 uur al terug zijn
Maar dan komt die verkankerde OVC om de hoek kijken....quote:Op woensdag 16 april 2014 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier kijkdan. Eitje1400+ km zonder nachttreinen EN zonder het land uit te gaan.
En vanaf Heerhugowaard? Kutte is dat eerste trein naar Den Helder zo laat gaat. (Tenzij je een lieve mcn kent die je even in een LM van 05:22 meeneemt.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik nam maar een centraal middelpunt, vanuit mijn huis zal het lastiger zijn gok ik zo
5.30 Heerhugowaardquote:Op woensdag 16 april 2014 22:07 schreef b2py het volgende:
[..]
En vanaf Heerhugowaard? Kutte is dat eerste trein naar Den Helder zo laat gaat. (Tenzij je een lieve mcn kent die je even in een LM van 05:22 meeneemt.
Voor veel gevallen zul je niet echt aan een beetje nachtnet ontkomen denk ik, maar het is dus op zich goed te doenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik nam maar een centraal middelpunt, vanuit mijn huis zal het lastiger zijn gok ik zo
Koop je toch zoeen huisvrouwenkaartje man kan jou het rukkenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:07 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Maar dan komt die verkankerde OVC om de hoek kijken....
Van die typo wordt de uitdaging echt niet makkelijkerquote:Op woensdag 16 april 2014 22:08 schreef bork het volgende: alle niet geëlektrificeerde lintjes op een dag
.
Alleen stukjes doen, want helemaal gaat je echt niet lukken. Een rondje Arriva (met ook een tripje naar Leer) kostte me destijds al een halve dag en dan had ik tussen Delfzijl en Roodeschool nog afgestoken ook en was het lijntje naar Veendam er nog niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:08 schreef bork het volgende:
Wireless,
Zolang de Maaslijn nog zonder waslijn is, alle niet geëlektrificeerde lijntjes op een dag.
Ohjah! Of die meermanskaart die er tegenwoordig is!quote:Op woensdag 16 april 2014 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koop je toch zoeen huisvrouwenkaartje man kan jou het rukken
Dat ging destijds met taxibusjes. Met 100 per uur en rammelende deuren door het Groninger landschap en met een overstap in Spijk. Geweldig avontuur was datquote:
Ja ik mag strepen!quote:Op woensdag 16 april 2014 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Kamikaze Veteran: Een rit met de V250 gemaakt en overleefd hebben.
snif, ik heb die dingen alleen zien staanquote:Op woensdag 16 april 2014 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
"Ik wil nog wel even poseren voor mijn bus hoor. Hoor ik bij de dag dat jullie lekker met de trein op stap zijn!"quote:
Mijn foto!quote:Op woensdag 16 april 2014 22:17 schreef b2py het volgende:
[..]
"Ik wil nog wel even poseren voor mijn bus hoor. Hoor ik bij de dag dat jullie lekker met de trein op stap zijn!"
[ afbeelding ]
Best netjes, eerst naar Den Helder gaan heeft geen effect? Laatste treinen uit Amsterdam gaan allemaal tot aan Heerhugowaard dus dat heeft een voordeel.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor b2py
5.30 Heerhugowaard
9.37 Roodeschool
9.58 Roodeschool
15.26 Kerkrade
15.29 Kerkrade
19.24 Vlissingen
19.36 Vlissingen
23.26 Den Helder incluis ICd, zonder is het een half uur langer
23.57 Den Helder
00.20 Heerhugowaard
Je hebt ook van iedere verspilde euro belastinggeld aan die treinperronbewijzers (Schermen met volgende trein) een foto gemaaktquote:
En eigenlijk wil je dan een reisplanner waar je opdrachten in kan gooien als "Vanaf welke stations kan dit NIET op 1 dag?"quote:Op woensdag 16 april 2014 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor b2py
5.30 Heerhugowaard
9.37 Roodeschool
9.58 Roodeschool
15.26 Kerkrade
15.29 Kerkrade
19.24 Vlissingen
19.36 Vlissingen
23.26 Den Helder incluis ICd, zonder is het een half uur langer
23.57 Den Helder
00.20 Heerhugowaard
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij allemaal, de komende dagenquote:
Eerst naar Den Helder gaan (6.30 ongeveer) heeft het effect dat je 2 uur later bent in Roodeschool. Dat kan op zich wel, maar dat wordt dan wel een latertjequote:Op woensdag 16 april 2014 22:18 schreef b2py het volgende:
[..]
Best netjes, eerst naar Den Helder gaan heeft geen effect? Laatste treinen uit Amsterdam gaan allemaal tot aan Heerhugowaard dus dat heeft een voordeel.
Die heb ik al eens gedaanquote:Op woensdag 16 april 2014 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Iets als:
Wisselende contacten: E, D en Stoom op 1 dag rijden
Beekbergen-Apeldoorn-Zutphen-Dieren.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Iets als:
Wisselende contacten: E, D en Stoom op 1 dag rijden
Ohja, lastig.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eerst naar Den Helder gaan (6.30 ongeveer) heeft het effect dat je 2 uur later bent in Roodeschool. Dat kan op zich wel, maar dat wordt dan wel een latertje
Ik mis de Ardennenexpress.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
All I Want Is Just A One Day Weekend Love: Minstens 3000 km sporen in 1 weekend, EN een biertje gedronken hebben in een land dat niet aan Nederland grenst.
Greenwheels ertussen om over de Afsluitdijk te jakkeren?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eerst naar Den Helder gaan (6.30 ongeveer) heeft het effect dat je 2 uur later bent in Roodeschool. Dat kan op zich wel, maar dat wordt dan wel een latertje
Heb ik in 1994 gedaan, het laatste weekend dat de SOV zowel week als weekend geldig was (wie weet dat nog?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:25 schreef Duvel het volgende:
Tegen bestuurlijke hervormingen: alle 12 de provinciehoofdsteden op één dag.
Ik ook, bier is altijd een excuus voor te vinden.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zet een kratje in. Moet er morgenochtend weer langs.
Toen was ik 6 en wist ik zo ongeveer net wat een trein wasquote:Op woensdag 16 april 2014 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik in 1994 gedaan, het laatste weekend dat de SOV zowel week als weekend geldig was (wie weet dat nog?)
"MAMA MAMA, KIJK EEN HONDEKOPPETREIN!!!!1!!!EINZZ!!!"quote:Op woensdag 16 april 2014 22:26 schreef James1988 het volgende:
[..]
Toen was ik 6 en wist ik zo ongeveer net wat een trein was
Als je per se ov moet nemen, dan pak je de bus over de dijk. In Leeuwarden heeft deze een redelijke aansluiting op de sneltrein naar Groningen.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Greenwheels ertussen om over de Afsluitdijk te jakkeren?
Bedenk je daar een eigen achievement voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Natuurlijk wel!quote:Op woensdag 16 april 2014 22:27 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik kan vanuit Parijs zeker niet meedoen
Ik weet dat het zo was maar mocht pas een paar jaar later er zelf een ophalen bij het postkantoor.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik in 1994 gedaan, het laatste weekend dat de SOV zowel week als weekend geldig was (wie weet dat nog?)
Ik denk dat we wel een joker/bonus kunnen bedenken voor het Franse net.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:27 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Tuurlijk wel manquote:Op woensdag 16 april 2014 22:27 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Get Stuck: Volledig efficiënte overstap van meer dan 120 minuten maken.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik denk dat we wel een joker/bonus kunnen bedenken voor het Franse net.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:28 schreef James1988 het volgende:
Omelette du Fromage! Bezoek alle Parijse metro- en RER-stations in zo kort mogelijke tijd
Huilend op het perron een half uur wachten omdat er plan U reed ipv het nieuwe DM90 op Apeldoorn-Zutphen.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:26 schreef James1988 het volgende:
[..]
Toen was ik 6 en wist ik zo ongeveer net wat een trein was
Net uitgerekend met de Q-liner naar Leeuwarden, dan kan je hem doen in 17 uur en 25 minuten.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Greenwheels ertussen om over de Afsluitdijk te jakkeren?
How many stations do you think it HAS??quote:Op woensdag 16 april 2014 22:29 schreef Anno1982 het volgende:
Dat Kerkrade, moet dat persé Centrum zijn?
En dan stellen we voor jou nog een achievement EuroJonko in, goed?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:30 schreef Monopoly het volgende:
De Bier express.
Reis mee met een andere deelnemer en doe niets anders dan bier drinken.
Extra bonuspunten als de magische grens van 12 halve liters is bereikt zonder de maaginhoud te hebben verloren!
Toen hanteerde ik voor het eerst een scheerapparaat.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen goed planquote:Op woensdag 16 april 2014 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan stellen we voor jou nog een achievement EuroJonko in, goed?
Jup maar dan heb je dus zugbindingquote:Op woensdag 16 april 2014 20:33 schreef greavy het volgende:
He Darkwing. Ik moet tickets hebben van Lille Flandres naar Amiens en terug op één dag voor de TER. Ik heb op Lille Flandres geen tijd om langs een automaat te gaan. Via Voyages-SNCF gewoon kopen neem ik aan? Die zeggen: heen ¤21,70. Terug: ¤16,30.
Jepquote:Op woensdag 16 april 2014 20:36 schreef greavy het volgende:
Oja, ter toevoeging: Ik heb in de TER-regio Nord pas de Calais zo'n pas voor 1e 2 reizigers 50% korting op retour. Hoe zit dat eigenlijk als ik die nog gebruiken wil voor Lille - Amiens?
Kaartjes opsplitsen zeker?
Pissen is toegestaan hoop ikquote:Op woensdag 16 april 2014 22:30 schreef Monopoly het volgende:
De Bier express.
Reis mee met een andere deelnemer en doe niets anders dan bier drinken.
Extra bonuspunten als de magische grens van 12 halve liters is bereikt zonder de maaginhoud te hebben verloren!
Omdat je anders een flikker bent en je dus door de overige deelnemers gedwongen zult worden te solliciteren bij de vingerverfclub.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:32 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Waarom zou je je maaginhoud moeten binnenhouden trouwens
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:33 schreef Duvel het volgende:
Boredom-galore: laat minstens drie treinen schieten omdat het materieel je niet aanstaat.
Die heb ik dus alquote:Op woensdag 16 april 2014 22:28 schreef James1988 het volgende:
Omelette du Fromage! Bezoek alle Parijse metro- en RER-stations in zo kort mogelijke tijd
Ik kan als ik de bus inplan het zelfs in 17 uur en 5 minuten doenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:29 schreef Anno1982 het volgende:
Dat Kerkrade, moet dat persé Centrum zijn?
[..]
Net uitgerekend met de Q-liner naar Leeuwarden, dan kan je hem doen in 17 uur en 25 minuten.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:35 schreef James1988 het volgende:
Like a Sir: reis minimaal 1000 km onafgebroken* in 1e klas.
(* zonder ritjes in 2 tussendoor)
Heb ik al meerdere keren.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:35 schreef James1988 het volgende:
Like a Sir: reis minimaal 1000 km onafgebroken* in 1e klas.
(* zonder ritjes in 2 tussendoor)
Ofwel op sommige trajecten gedwongen in de Sprinterquote:Op woensdag 16 april 2014 22:36 schreef Peterselieman het volgende:
Dubbeldekkerloos: reis het land door zonder dubbeldekkers te gebruiken
Dit soort dingen vind ik ook leukquote:Op woensdag 16 april 2014 22:32 schreef James1988 het volgende:
Du pain, du vin et du Paturain Vertrek met een stokbrood uit Parijs, haal een kuipje Paturain in de Provence en haal een fles goede wijn uit de Loirevallei om het geheel mee weg te spoelen. Op één dag.
Lady & The Tramp; Scoor en chick en doe haar op het bankje.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:38 schreef Duvel het volgende:
Like a tramp: overnacht op een bankje op de vijf grootste zwerverstations van Nederland: Amsterdam, Den Haag, Utrecht, Eindhoven en Heerlen.
Reis minstens 1000 km zonder dubbeldeks mat te gebruiken (heb ik in 2007 al eens gedaan)quote:Op woensdag 16 april 2014 22:36 schreef Peterselieman het volgende:
Dubbeldekkerloos: reis het land door zonder dubbeldekkers te gebruiken
Gewoon een hoer aardig vinden (aan te tonen door haar een drankje aan te bieden) mag ook?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:38 schreef Duvel het volgende:
Like a tramp: overnacht op een bankje op de vijf grootste zwerverstations van Nederland: Amsterdam, Den Haag, Utrecht, Eindhoven en Heerlen.
En als bonus:quote:Op woensdag 16 april 2014 22:39 schreef James1988 het volgende:
Schommelbotenkoning: reis een week lang met alleen maar VIRM.
Dan denk ik vooral aan Fletcher Christian of een andere referentie naar de muiterij op de HMS Bountyquote:Op woensdag 16 april 2014 22:39 schreef James1988 het volgende:
Schommelbotenkoning: reis een week lang met alleen maar VIRM.
Dat is ook een mooie ja. Moet in een jaar kunnen.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:41 schreef b2py het volgende:
Ersatzverkehr: leg het hele Nederlandse net af per treinvervangend vervoer.
En dat jij dan je volgende dochter Julia noemt JUST FOR THISquote:Op woensdag 16 april 2014 22:42 schreef Duvel het volgende:
Expect_the_unexpected: eet met Julia bij de Burger King.
Ehrm...quote:Op woensdag 16 april 2014 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat jij dan je volgende dochter Julia noemt JUST FOR THIS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |