Het kan ook gewoon een tijdelijke break zijn, dat hij bijvoorbeeld toch naar Canada afrijst om Tim te zoeken. Ook al heeft hij pas de Flexwet-exit nog gehad, dat zegt niks; Lorena is er laatst ook weer even tussenuit geweest. Overigens heeft Ferry Doedens ook in de theaters gestaan tijdens Wicked en hebben ze dat op weten te lossen door hem minder screentime te geven.quote:Op zondag 20 april 2014 16:03 schreef degroen1985 het volgende:
[..]
Ik acht het kans groot dat hij eruit gaat. Vooral nu hij zijn haren heeft geknipt voor de hoofdrol in een musical. (tweeling met Jim Bakkum) Zijn passie is muziek en minder bij acteren zij hij in een interview
Volgens mij had ferry geen hoofdrol in de wicked musical. Ik hoop niet dat we net zo aflevering krijgen toen met Lucas en wicked aflevering dat was een ramp.quote:Op zondag 20 april 2014 16:08 schreef luftersel het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon een tijdelijke break zijn, dat hij bijvoorbeeld toch naar Canada afrijst om Tim te zoeken. Ook al heeft hij pas de Flexwet-exit nog gehad, dat zegt niks; Lorena is er laatst ook weer even tussenuit geweest. Overigens heeft Ferry Doedens ook in de theaters gestaan tijdens Wicked en hebben ze dat op weten te lossen door hem minder screentime te geven.
Agreed.quote:Op zondag 20 april 2014 16:13 schreef degroen1985 het volgende:
[..]
Volgens mij had ferry geen hoofdrol in de wicked musical. Ik hoop niet dat we net zo aflevering krijgen toen met Lucas en wicked aflevering dat was een ramp.
Dat gefladder van Rikki en Anton hangt me nu al zwaar de keel uit.... Het ligt er zo dik bovenop...quote:Op zondag 20 april 2014 16:04 schreef degroen1985 het volgende:
[..]
je vergeet Bianca nog en als Laatste Julia.
Volgens de spoilers is het juist Rikki die Anton bespringt en Anton die afhoudt. De wanhopige hoer.quote:Op zondag 20 april 2014 18:00 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat gefladder van Rikki en Anton hangt me nu al zwaar de keel uit.... Het ligt er zo dik bovenop...
Anton die continue achter Rikki aan loopt..... hij maakt zich meer druk om haar gemoedstoestand dan zijn eigen zoon die al weken vermist is ....hoelang gaat dit nog duren voordat hij haar bespringt???
inderdaad Anton reageert bot als Rikki bekent verliefd op hem te zijn. Anton wil Bianca terug.quote:Op zondag 20 april 2014 19:30 schreef luftersel het volgende:
[..]
Volgens de spoilers is het juist Rikki die Anton bespringt en Anton die afhoudt. De wanhopige hoer.
zover ik weet heeft Arnie geen drugs gesmokkeld.quote:Op zondag 20 april 2014 19:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sjoerd exit is te vergelijken met Arnies exit toen.
ah ik had de spoilers nog niet gelezen, maar na het zien van de aflevering van eergisteren lijkt het idd erop datquote:Op zondag 20 april 2014 19:30 schreef luftersel het volgende:
[..]
Volgens de spoilers is het juist Rikki die Anton bespringt en Anton die afhoudt. De wanhopige hoer.
Rikki is de nieuwe Isabella.quote:Op zondag 20 april 2014 19:55 schreef sherezade het volgende:
[..]
ah ik had de spoilers nog niet gelezen, maar na het zien van de aflevering van gisteren lijkt het idd erop dat
Rikki zich rare dingen in haar hoofd begint te halen
Voor rijst zou ik naar Azië gaan.quote:Op zondag 20 april 2014 16:08 schreef luftersel het volgende:
dat hij bijvoorbeeld toch naar Canada afrijst
in de radiogidsquote:Op maandag 21 april 2014 19:49 schreef PicoMMP het volgende:
Waar zijn die spoilers tegenwoordig te vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8 Makes 1 Team
op google vind ik niets.quote:Op maandag 21 april 2014 19:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gewoon googlen.
zo zoek ik ook altijd de shorties
Jij vraagt waar je spoilers kan vinden, ik geef je een link waar ze op staan, en dan ga je moeilijk doen.quote:
Kijk zelf eens op die site...quote:Op maandag 21 april 2014 20:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
Jij vraagt waar je spoilers kan vinden, ik geef je een link waar ze op staan, en dan ga je moeilijk doen.
Graag gedaan hoor
http://www.gtstfanclub.nl/2014/04/gtst-spoilers-14-tm-18-april/quote:
Dank je. Kan ik de spoilers van vorige week bekijkenquote:Op maandag 21 april 2014 20:05 schreef DjinN het volgende:
[..]
http://www.gtstfanclub.nl/2014/04/gtst-spoilers-14-tm-18-april/
Wat is er mis mee? Enige wat er imho aan mist is dat de spoilers van deze week er nog niet op staan.
Maar voor de rest is het allemaal prima hoor
Doe niet zo moeilijk zeg. Iemand probeert je te helpen, dan kun je ook fatsoenlijk reagerenquote:Op maandag 21 april 2014 20:07 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dank je. Kan ik de spoilers van vorige week bekijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |