Kijk zelf eens op die site...quote:Op maandag 21 april 2014 20:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
Jij vraagt waar je spoilers kan vinden, ik geef je een link waar ze op staan, en dan ga je moeilijk doen.
Graag gedaan hoor
http://www.gtstfanclub.nl/2014/04/gtst-spoilers-14-tm-18-april/quote:
Dank je. Kan ik de spoilers van vorige week bekijkenquote:Op maandag 21 april 2014 20:05 schreef DjinN het volgende:
[..]
http://www.gtstfanclub.nl/2014/04/gtst-spoilers-14-tm-18-april/
Wat is er mis mee? Enige wat er imho aan mist is dat de spoilers van deze week er nog niet op staan.
Maar voor de rest is het allemaal prima hoor
Doe niet zo moeilijk zeg. Iemand probeert je te helpen, dan kun je ook fatsoenlijk reagerenquote:Op maandag 21 april 2014 20:07 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dank je. Kan ik de spoilers van vorige week bekijken
quote:Op maandag 21 april 2014 20:12 schreef degroen1985 het volgende:
Op pagina 3 heb ik de spoilers van de komende weken erop gezet.
Oke bedanktquote:Op maandag 21 april 2014 20:15 schreef degroen1985 het volgende:
[..]
Ik heb de tv gids gekocht en daar stond het in.
Ja echt he! Smeerlappen!quote:Op maandag 21 april 2014 20:15 schreef kwiwi het volgende:
Nou Rikki, duik er maar gewoon bovenop dan hebben we dat ook gehad.
Is schijnbaar te moeilijk om fatsoenlijk te reagerenquote:Op maandag 21 april 2014 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk zeg. Iemand probeert je te helpen, dan kun je ook fatsoenlijk reageren
Het is blijkbaar te moeilijk om een normale vraag te beantwoorden en links te plaatsen van sites die actief zijn.quote:Op maandag 21 april 2014 20:21 schreef DjinN het volgende:
[..]
Is schijnbaar te moeilijk om fatsoenlijk te reagerenNever mind joh
![]()
Ontopic:
Jammer weer hoor Sjoerd...echt zwak...
Ik voorspel nu al dat Sjoerd vertrekt en het weer iets met coke te maken heeft.quote:Op maandag 21 april 2014 20:21 schreef DjinN het volgende:
[..]
Is schijnbaar te moeilijk om fatsoenlijk te reagerenNever mind joh
![]()
Ontopic:
Jammer weer hoor Sjoerd...echt zwak...
Echt he...quote:Op maandag 21 april 2014 20:24 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik voorspel nu al dat Sjoerd vertrekt en het weer iets met coke te maken heeft.
Jammer, vond Sjoerd wel een tof personage.
In Canada. Want dan blijft ie gelijk 50 jaar weg ofzoquote:Op maandag 21 april 2014 20:29 schreef degroen1985 het volgende:
[..]
ik vermoed dat hij de gevangenis terecht komt wegens drugssmokkel.
Hij heeft geld nodig en drugs smokkelen is vrij makkelijk.quote:Op maandag 21 april 2014 20:29 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
In Canada. Want dan blijft ie gelijk 50 jaar weg ofzo![]()
Ja, zoiets zal het wel zijn inderdaad. En ik gok dat die straffen daar geen kattenpis zijn, dus die gaat er niet even tijdelijk uitquote:Op maandag 21 april 2014 20:32 schreef degroen1985 het volgende:
[..]
Hij heeft geld nodig en drugs smokkelen is vrij makkelijk.
Daddy issues omdat Rik in de gevangenis zit. En nu ze Sjoerd en Tim niet meer kan krijgen moet ze toch iets anders verzinnen voor wat Bouwhuis-dnaquote:Op maandag 21 april 2014 20:35 schreef kwiwi het volgende:
Het is alsof een dochter met d'r vader zit te flirten
In Canada zijn de straffen vrij hoog. Gezien de spoilers en de hoofdrol in de musical en het haar knippen ga ik ervan uit dat hij tijdelijk of helemaal stopt met gtst.quote:Op maandag 21 april 2014 20:33 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, zoiets zal het wel zijn inderdaad. En ik gok dat die straffen daar geen kattenpis zijn, dus die gaat er niet even tijdelijk uit
Heb je dat dan helemaal overgetypt dan?quote:Op maandag 21 april 2014 20:15 schreef degroen1985 het volgende:
[..]
Ik heb de tv gids gekocht en daar stond het in.
jaquote:Op maandag 21 april 2014 22:13 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Heb je dat dan helemaal overgetypt dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |