quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:03 schreef LetsGame het volgende:
Dit is toch wel het raarste moment uit seizoen 10
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:03 schreef LetsGame het volgende:
Dit is toch wel het raarste moment uit seizoen 10
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:05 schreef Koosnaam het volgende:
Overigens begin ik nu aan de aflevering waarin meneer Sanders van de bank voor het eerst te zien is. Ik ben benieuwd.
Seizoen 6quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:05 schreef Koosnaam het volgende:
Overigens begin ik nu aan de aflevering waarin meneer Sanders van de bank voor het eerst te zien is. Ik ben benieuwd.
Dat zekerquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:05 schreef Koosnaam het volgende:
Het is weer een 'ouderwets' op het forum.![]()
Dat wordt genietenquote:Overigens begin ik nu aan de aflevering waarin meneer Sanders van de bank voor het eerst te zien is. Ik ben benieuwd.
Geen idee.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:07 schreef LetsGame het volgende:
Frey, weet jij toevallig waarom Cleo opeens in de aftiteling staat als Cleo de Wolf, terwijl ze eerst op de aftiteling stond als Cleo Dendermonde?![]()
Haar vader is een Dendermonde dus 't laatste lijkt me 't meest logisch
Fixedquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:11 schreef LetsGame het volgende:
Rosa![]()
![]()
Ze is de eerste en enige huidhoudster van de familie Sanders die charisma heeft, een eigen persoonlijkheid. Ik snap dat ze jarenlang bleef in de serie.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:06 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Harmsen maakt de pinda's al klaar voor je.
Rosaquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:11 schreef LetsGame het volgende:
Rosa![]()
![]()
Ze is de eerste huidhoudster van de familie Sanders die charisma heeft, een eigen persoonlijkheid. Ik snap dat ze jarenlang bleef in de serie.
Toch vond ik dat op de een of andere manier best een leuke en boeiende verhaallijn. Vooral later.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:12 schreef Koosnaam het volgende:
Seizoen 6 is echt een leuk seizoen. Alleen Arnie en Linda hadden ze niet meer aan moeten beginnen.
Eens, het had wel leuke plotwendingen, maar dat was het dan ook wel. Arnie veranderde letterlijk in een douchebag, het paste echt niet in het plaatje dat ik had van Arnie. Linda en Roos als rivalen was wel grappig i.v.m. Ademnood en Alles of Niets die hits waren toentertijd.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:12 schreef Koosnaam het volgende:
Seizoen
[..]![]()
![]()
![]()
Harmsen is echt grappig in hotel Dendermonde!
Toen er groep Duitsers te gast waren in hotel Dendermonde, lach ik helemaal in een deuk.![]()
Seizoen 6 is echt een leuk seizoen. Alleen Arnie en Linda hadden ze niet meer aan moeten beginnen.
Dat ze de oude aftiteling meegemaakt heeft, is ook tof!quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Rosa![]()
![]()
Dat ze gewoon Suzanne Balk nog gekend heeft.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:12 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik vond het ook geen slechte verhaallijn. Oké, de laatste wending dat Arnie weer voor Linda koos na de periode op het schip was misschien wat teveel van het goede, maar het bleef wel boeiend.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Toch vond ik dat op de een of andere manier best een leuke en boeiende verhaallijn. Vooral later.
Dat ook ja.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:16 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat ze de oude aftiteling meegemaakt heeft, is ook tof!
Misschien kan het mij later dan nog boeien.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Toch vond ik dat op de een of andere manier best een leuke en boeiende verhaallijn. Vooral later.
Die rivaliteit is wel leuk ja. Tussen de egoïstische Linda en Lieve/vriendelijke en soms toch ook wel felle Roos.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:15 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Eens, het had wel leuke plotwendingen, maar dat was het dan ook wel. Arnie veranderde letterlijk in een douchebag, het paste echt niet in het plaatje dat ik had van Arnie. Linda en Roos als rivalen was wel grappig i.v.m. Ademnood en Alles of Niets die hits waren toentertijd.![]()
Binnenkort komt er een scène tussen Stan en Linda die aan de bar van hotel Dendermonde zitten te praten over Arnie en Linda. Moet je goed luisteren wat Stan aan Linda vraagt.
En dat shot bleef vervolgens nog een paar jaarquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:19 schreef LetsGame het volgende:
Vanaf seizoen 11 heeft de leader zo'n lelijk, dom rotshot waar ik nooit van begrepen heb.
[ afbeelding ]
Waarom hebben ze Rosa dat shot niet gegeven?
Eensquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:21 schreef Frey het volgende:
Aukje als Charlie vond ik trouwens echt leuk in seizoen 10.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Haar gezicht is niet eens goed in beeld gebracht nee.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dat shot bleef vervolgens nog een paar jaar![]()
Maar dat staat ook in je post-edit zie ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |