ik zat ook al te kijken. er is gruwelijk aan die foto's gekniptquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Een gedeelte van de cast op die foto lijkt aan een vreselijke ziekte te lijden.
En soms ook nietquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zat ook al te kijken. er is gruwelijk aan die foto's geknipt
Een gedeelte? Zeg maar gerust allemaalquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Een gedeelte van de cast op die foto lijkt aan een vreselijke ziekte te lijden.
Dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:36 schreef Frey het volgende:
Ook leuk dat het vervolg van de zomercliff even verklapt wordt.
Ik vind de sfeervolle omschrijving anders prachtig:quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:36 schreef Frey het volgende:
Ook leuk dat het vervolg van de zomercliff even verklapt wordt.
Dit klopt toch niet?quote:De geschokte Ludo maakte daarop een onhandige beweging waardoor Bowien haar evenwicht verloor, over de rand van de bergwand viel en zich nog net kon met haar vingertoppen kon vastgrijpen.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vind de sfeervolle omschrijving anders prachtig:
"... over griezelig hoge kliffen..."
"De geschokte Ludo maakte daarop een onhandige beweging..."
"... en zich nog net kon met haar vingertoppen kon vastgrijpen."
Vooral die laatste zin is een sterk staaltje Nederlands. Heeft Rohan soms een baantje bemachtigd als schrijver voor de dvd-beschrijvingen?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vind de sfeervolle omschrijving anders prachtig:
"... over griezelig hoge kliffen..."
"De geschokte Ludo maakte daarop een onhandige beweging..."
"... en zich nog net kon met haar vingertoppen kon vastgrijpen."
Vooral die laatste zin is een sterk staaltje Nederlands. Heeft Rohan soms een baantje bemachtigd als schrijver voor de dvd-beschrijvingen?
HE'S BACK!!!quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:43 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Griezelig hoge kliffen? Het waren toch gezellig lage bewegingen? Of waren het nou vreselijk lange vingertoppen?
In ieder geval verraad ik niet dat Bowien valt."
quote:In het negende seizoen van Duitslands meest bekeken opera Goudkust vindt Amy haar zusje Janine onder het bed van Sjors. Echter is Reina al op de hoogte van het misdrijf en belt een ambulance. Ook is Robert pas vertrokken naar Nieuw Zeeland met zijn geliefde Anita en dochtertje Rikki. Ferri is ontroostbaar en deelt het bed met Cleo. Maxime wint de loterij. Cor krijgt een dodelijke hartaanval die gepleegd is door Peter, maar zegt tegen de politie dat Kim erachter zit. De politie reist af naar Indonesië om Linda te vinden, maar deze heeft de trein terug naar Nederland al genomen. Dit en veel meer zult u zien in het twintigste seizoen van Onderweg Naar Morgen uitgezonden tussen 1990 en 1989 op SBS6.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:49 schreef LetsGame het volgende:
De synopsis als Rohan deze schreef:
[..]
Kijk jij nog GTST dan?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:52 schreef Frey het volgende:
Tijdje niet meer gepost hier ook, maar er gebeurt dan ook echt helemaal niks.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:49 schreef LetsGame het volgende:
De synopsis als Rohan deze schreef:
[..]
Je ziet waarschijnlijk meer van de reclame die daarvoor wordt afgespeeld dan van de shortie zelfquote:
Ik heb geen reclames bij filmpjes op internet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je ziet waarschijnlijk meer van de reclame die daarvoor wordt afgespeeld dan van de shortie zelf
Dat scheelt dan weerquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:55 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik heb geen reclames bij filmpjes op internet.
En dan vooral op de scenarioafdelingquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:57 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt tijd dat Pete ontsnapt en eens flink komt huishouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |