Het is gewoon boek 3, niks deel 2.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit om te zien hoe ze dingen in de serie doen. Ook al is dit precies hetzelfde (wat niet altijd zo is), het maakt voor mij de serie niet minder leuk.
Ze zijn nu trouwens vooral bezig met het tweede deel van boek drie, niet boek twee.
Nee, Shae is de vervanging van zijn grote liefde.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bezorgdheid natuurlijk. Shae is zijn grote liefde. Het deed hem ook echt pijn om te zeggen, dat zag je wel.
Oh? Het is alweer een tijdje terug dat ik de eerdere seizoenen heb gezien, maar zijn gevoelens voor Shae lijken me wel oprecht (grote liefde of niet).quote:Op woensdag 16 april 2014 19:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, Shae is de vervanging van zijn grote liefde.
Dat meen je nietquote:Op woensdag 16 april 2014 19:38 schreef _Dido_ het volgende:
Ik durf niet meer te downen, maar ik was wel heeeeeeeeel benieuwd wat er gebeurde, dus ik heb Het Moment via YouTube gekeken![]()
![]()
![]()
. Toch wel jammer hoor, was een goeie acteur!!
Volgens mij is ie stiekem best blij dat die hoer weg is.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, Shae is de vervanging van zijn grote liefde.
Ja, ik zag allemaal plaatjes en comments overal en ik dacht: ik. moet. dat. nu. zien.quote:
waarom download je die shit niet gewoon?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:09 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ja, ik zag allemaal plaatjes en comments overal en ik dacht: ik. moet. dat. nu. zien.
Nu is m'n nieuwsgierigheid wel bevredigdMaar ik kan me niet voorstellen dat deze ep beter was dan de red wedding?
Ik heb nog niet gekeken, ik kijk vrijdag samen met iemand anders. Spoilers vind ik niet erg dus ik lees gewoon hier mee.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:09 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ja, ik zag allemaal plaatjes en comments overal en ik dacht: ik. moet. dat. nu. zien.
Nu is m'n nieuwsgierigheid wel bevredigdMaar ik kan me niet voorstellen dat deze ep beter was dan de red wedding?
wat is de lol als je alles al weet? :/quote:Op woensdag 16 april 2014 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken, ik kijk vrijdag samen met iemand anders. Spoilers vind ik niet erg dus ik lees gewoon hier mee.
Zonde dat je je op deze manier spoiled! De aflevering komt qua kwaliteit aardig in de buurt. Ik zat nog een aardige tijd met het beeld van een dode Joffrey in mijn hoofd, net als na the Red Wedding van Catelyn en Robb.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:09 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik gok dat ze bang is voor het verbod.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:10 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
waarom download je die shit niet gewoon?
Terecht ook.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:19 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik gok dat ze bang is voor het verbod.
Ik vind het gewoon niet erg om te weten. Met films ook niet. ZIjn toch ook mensen hier die de boeken al hebben gelezen? Die weten het ook al.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:18 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wat is de lol als je alles al weet? :/
Maakt het heel veel uit? Ik heb de boeken gelezen en ik had toch nog best lol aan deze aflevering. Dat Joffrey dood ging was geen grote verrassing voor me, maar de manier waarop het in beeld werd gebracht, de vileine grapjes. De subtiele beledigingen die met een stralende glimlach werden uitgewisseld. En dan natuurlijk het feit dat de TV serie de moord op Joffrey het werk van Olenna lijkt te zijn.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Zonde dat je je op deze manier spoiled! De aflevering komt qua kwaliteit aardig in de buurt. Ik zat nog een aardige tijd met het beeld van een dode Joffrey in mijn hoofd, net als na the Red Wedding van Catelyn en Robb.
Dit kwam ook vooral door de geniale opbouw naar de dood. En dat heb je weer gemist!
Maar die mensen lezen ook niet eerst de laatste bladzijde.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet erg om te weten. Met films ook niet. ZIjn toch ook mensen hier die de boeken al hebben gelezen? Die weten het ook al.
Nee maar ze kijken wel de serie terwijl ze al weten wat er gebeurt. Kan het verder niet uitleggen, mij maakt het gewoon niks uit.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:22 schreef schijffie het volgende:
[..]
Maar die mensen lezen ook niet eerst de laatste bladzijde.
Nee, maar er zijn bijna geen lezers (uitgezonderd degenen die na het begin van de serie) die niet al boek 5 gelezen hebben. Die weten allemaal net zoals ik dat Joffrey zijn huwelijksnacht niet zou halen. En kennelijk vonden die het toch een geweldige aflevering (ik in ieder geval wel).quote:Op woensdag 16 april 2014 20:22 schreef schijffie het volgende:
[..]
Maar die mensen lezen ook niet eerst de laatste bladzijde.
Ik ga de hele aflevering nog wel zien hoorquote:Op woensdag 16 april 2014 20:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Zonde dat je je op deze manier spoiled! De aflevering komt qua kwaliteit aardig in de buurt. Ik zat nog een aardige tijd met het beeld van een dode Joffrey in mijn hoofd, net als na the Red Wedding van Catelyn en Robb.
Dit kwam ook vooral door de geniale opbouw naar de dood. En dat heb je weer gemist!
Ja doe maar lacherig, ik ben degene die het laatst lacht als Brein jullie IP-adressen opvraagt bij jullie providersquote:
Printscreen gemaakt en naar Brein gestuurd.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:26 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ja doe maar lacherig, ik ben degene die het laatst lacht als Brein jullie IP-adressen opvraagt bij jullie providers
Intussen laat ik andere mensen die dezelfde series downen de series op een stickie zetten, loop ik iig geen risico
quote:Op woensdag 16 april 2014 20:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Printscreen gemaakt en naar Brein gestuurd.
gr gr
Er is expliciet gezegd dat er geen acties zullen worden ondernomen naar individuele downloaders. Maar los daarvan vind ik dat er geen geldige redenen meer zijn om GoT te downloaden. Neem een HBO abonnement of ga kijken bij iemand die een abonnement heeft.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Printscreen gemaakt en naar Brein gestuurd.
gr gr
Boeken lezen is wat anders dan TV spoilers. Als boeklezer vraag je je nog steeds af HOE ze het omzetten naar TV en welke scènes er wel en niet in zitten en wat er eventueel is toegevoegd. Als je TV spoilers leest weet je zelfs dat alles al en dat zorgt er al voor dat je minder naar de aflevering uitkijkt. Ik neem aan dat je niet heel dit topic doorleest voordat je zelf de aflevering ziet, ook al heb je de boeken al gelezen.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:22 schreef HiZ het volgende:
[..]
Maakt het heel veel uit? Ik heb de boeken gelezen en ik had toch nog best lol aan deze aflevering. Dat Joffrey dood ging was geen grote verrassing voor me, maar de manier waarop het in beeld werd gebracht, de vileine grapjes. De subtiele beledigingen die met een stralende glimlach werden uitgewisseld. En dan natuurlijk het feit dat de TV serie de moord op Joffrey het werk van Olenna lijkt te zijn.
Hoe spoiler je het gesprek tussen Loras en Jaime? Of het gesprek tussen de Martels en Lannisters?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:31 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Boeken lezen is wat anders dan TV spoilers. Als boeklezer vraag je je nog steeds af HOE ze het omzetten naar TV en welke scènes er wel en niet in zitten en wat er eventueel is toegevoegd. Als je TV spoilers leest weet je zelfs dat alles al en dat zorgt er al voor dat je minder naar de aflevering uitkijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |