Ah, posen in het lestopic dusquote:
quote:
Waarom niet nu inderdaad?quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:47 schreef Sounddragon het volgende:
Je hoopt het in een maand te gaan halen?![]()
Ik zou wat meer misbruik van de zomer maken als ik jou was; kun je toch af en toe lekker rijden
quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:18 schreef A4papier het volgende:
Funduro gekocht, hoor ik er nu bij? Of had het toch echt een Honda moeten zijn? [ afbeelding ]Ga je er ook op lessenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waar zijn de zijkoffers
![]()
Overige symptomen?quote:Op donderdag 17 april 2014 08:54 schreef Freezer het volgende:
[..]
Breek mij de bek niet los. Hoe Honda ooit heeft kunnen bedenken dat die dingen op die manier vast moeten is mij een raadsel.
De Deauville van mijn vriendin staat nu ook zonder kappen in de garage... Ding start niet meer zonder opgaaf van reden. Dat wordt binnenkort maar zoeken naar een reden.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bougie afwatering verstopt inderdaad. Heb ik ook wel eens gehad. In de bougiekelken zitten twee afwateringsgaatjes. Komen uit net onder de uitlaat, zit een brede poort recht onder waar de twee kanalen in uitkomen. Even wat remmenreiniger tegenaan en dan gaat ie wel weer openTnx - zeker ook voor de foto, geen idee of ik het anders gevonden hadSPOILER: hier dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- heb er remmenreiniger tegenaan gegooid dus we zullen zien of hij zich nu netjes gedraagd tijdens een volgende regenbui.
Ja inderdaad, ik struikelde gisteravond dus ook echt al bokkend op 2 cilinders een rotonde overquote:Dan gaat ie op 2 poten lopen. Kan nčt maar echt lekker gaat het niet. Heb je 300cc effectief, weet je ook eens hoe Nero zicht voelt![]()
De enige winkel die mijn pakkingen op voorraad heeft zit in Utrecht.. Dus de wekker staat om 7.30, sta ik meteen als ie open gaat daar voor op stoepSleutelen als een malle morgen.
.
Alles te pakken gekregen in Utrecht? Hoop dat de schade beperkt is gebleven met die losse moer.Ik houd het in gedachten voor als het nu niet is opgelost!quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Auto correct...
Maar nat luchtfilter? dat ie op stationair niet de puf heeft door natte filter adem te halen?Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
Ik was mn transalp na vijf dagen alweer zat dus parkeerde 'm tegen een Clio op de a27quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:25 schreef Erasmo het volgende:
Heb je een sloopfiets gekocht en gedemonteerd ofzo
quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:18 schreef A4papier het volgende:
Funduro gekocht, hoor ik er nu bij? Of had het toch echt een Honda moeten zijn? [ afbeelding ]Niet luisteren naar al die brompottenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zijn m'n rubbers?quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:27 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ik was mn transalp na vijf dagen alweer zat dus parkeerde 'm tegen een Clio op de a27
met een beetje tijd en technisch inzicht kun je er dan best meer voor krijgen dan de 50 euro die een sloperij biedt
Ah, jammer.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:53 schreef Daantke het volgende:
De ene is nog goed maar de andere was aan de achterkant helemaal kapoten morgen komt iemand de hele voorvork halen inclusief die dingen, en frame en blok neemt hij ook mee. Ben ik daar ook weer vanaf. De overige dingen kan ik gewoon in de kast pleuren, zo'n frame staat in de weg.
Ik twijfelde nog over het achterwiel maar volgens mij zijn die spaken net zover heen als de mijne. Heb overigens nog de orginele gouden velgen en gelukkig geen rotte plekken.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:16 schreef Daantke het volgende:
Nieuwe Transalp meuk op MP gegooid, hier zit half transalpend Nederland toch![]()
http://www.marktplaats.nl/verkopers/17486021.html
Wil ik zeker doen. Die drukkertjes zijn trouwens ook niet de beste oplossing. Kappen liggen er nog af voor het moment. Overige symptomen zijn wel vonk, motor gaat rond, maar start niet. Moet de brandstofpomp nog controleren op spanning.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Overige symptomen?
Na een paar keer ben ik er toch wel aardig bedreven in geraakt, alleen hoe ze het verzonnen hebben dat de tank eraf moetDe binnenste kinstukken moet ik nog wel wat handiger in worden.
Maar kun je trouwens de volgende keer als je bij de motor staat iets bekijken ik heb namelijk het idee dat ik onder de koplamp een drukkertje mis dat beide kinstukken netjes bij elkaar houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |