Ah, jammer.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:53 schreef Daantke het volgende:
De ene is nog goed maar de andere was aan de achterkant helemaal kapoten morgen komt iemand de hele voorvork halen inclusief die dingen, en frame en blok neemt hij ook mee. Ben ik daar ook weer vanaf. De overige dingen kan ik gewoon in de kast pleuren, zo'n frame staat in de weg.
Ik twijfelde nog over het achterwiel maar volgens mij zijn die spaken net zover heen als de mijne. Heb overigens nog de orginele gouden velgen en gelukkig geen rotte plekken.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:16 schreef Daantke het volgende:
Nieuwe Transalp meuk op MP gegooid, hier zit half transalpend Nederland toch![]()
http://www.marktplaats.nl/verkopers/17486021.html
Wil ik zeker doen. Die drukkertjes zijn trouwens ook niet de beste oplossing. Kappen liggen er nog af voor het moment. Overige symptomen zijn wel vonk, motor gaat rond, maar start niet. Moet de brandstofpomp nog controleren op spanning.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Overige symptomen?
Na een paar keer ben ik er toch wel aardig bedreven in geraakt, alleen hoe ze het verzonnen hebben dat de tank eraf moetDe binnenste kinstukken moet ik nog wel wat handiger in worden.
Maar kun je trouwens de volgende keer als je bij de motor staat iets bekijken ik heb namelijk het idee dat ik onder de koplamp een drukkertje mis dat beide kinstukken netjes bij elkaar houdt.
Ik zou ver, maar dan ook ver (!) weg blijven van een motorzaak die Castrol niet kent..quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:09 schreef BlackLining het volgende:
Hmm.. Is het zo vreemd om Castrol olie te gebruiken, Power RS semisyntheet in dit geval?
Was net bij een of andere motortent in Gilze, vroeg om vier liter Castrol. Die vent keek alsof ie water zag branden. Huhwut? Castrol? Is dat voor in een tweetakt ofzoHij vond het maar raar. Had er nooit van gehoord.
Niet dat Castrol nou meteen het beste van het beste is, maar wat ben je dan voor motorzaak?Hij had alleen Motorex, maar dat heb ik maar fijn laten staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.15,- incl verzend ik em naar je!
[ Bericht 2% gewijzigd door pindaplukker op 18-04-2014 23:18:31 ]I are Baboon
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:10 schreef pindaplukker het volgende:
Kan ik hier iemand blij maken met een motor regenpak van MQP, maatje xxl?
+ koffer/rugtas/tanktas hoezen
Fotos:Ik heb al zoiets, anders had je hem aan mij wel kwijt gekundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.15,- incl verzend ik em naar je!![]()
Werkt prima, en past meestal onder je zadel
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Only the good use Castrol, en mensen die dat niet kennen moeten maar heel ver bij motorfietsen vandaan blijvenquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:09 schreef BlackLining het volgende:
Hmm.. Is het zo vreemd om Castrol olie te gebruiken, Power RS semisyntheet in dit geval?
Was net bij een of andere motortent in Gilze, vroeg om vier liter Castrol. Die vent keek alsof ie water zag branden. Huhwut? Castrol? Is dat voor in een tweetakt ofzoHij vond het maar raar. Had er nooit van gehoord.
Niet dat Castrol nou meteen het beste van het beste is, maar wat ben je dan voor motorzaak?Hij had alleen Motorex, maar dat heb ik maar fijn laten staan.
Wat voor rubbers moet je hebben?quote:
Ging om die afdekrubbers in de voorpoten. De mijne zijn nog prima, maar die dingen zijn lastig te krijgen in de juiste kleur. Leek me wel hendig om een setje reserves achter de hand te hebbenquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat voor rubbers moet je hebben?
Die harmonica dingen? Zijn er wel hoor, en beter als origineel. Volgens mij had ik je ooit al eens een linkje gegeven, maar ik weet nu het merk niet meerquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ging om die afdekrubbers in de voorpoten. De mijne zijn nog prima, maar die dingen zijn lastig te krijgen in de juiste kleur. Leek me wel hendig om een setje reserves achter de hand te hebben
Kan me geen link herinneren wat dat betreft... maar het zijn de donkerblauwe die ik zoekquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die harmonica dingen? Zijn er wel hoor, en beter als origineel. Volgens mij had ik je ooit al eens een linkje gegeven, maar ik weet nu het merk niet meer![]()
Zoek je een speciale kleur dan?
Tuurlijk, ga eens een keertje op een crossbaan kijken?quote:Op zaterdag 19 april 2014 08:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kan me geen link herinneren wat dat betreft... maar het zijn de donkerblauwe die ik zoek
Worden ze aftermarket dan ook verkocht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Klepstoter gevonden, borgmoer gevonden, afgebrooken bout uitgeboord. Voor zover ik nu kan zien, is alles klaar. Even kleppen stellen nog en dan weer in elkaar. Maar goed, ik moet nog maar niet of dat dwarse hok niet nog meer verrassingen voor me heeftquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:47 schreef vannelle het volgende:
Heb je nou dat moertje al gevonden BL?
Of lees ik daar compleet overheen?
Uhuh, kom hier dan effe langs morgenochtend, dan mag ji het laatste beetje effe doen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Drie kuub. Dat doe ik elke morgen om een beetje wakker te worden en de spieren los te krijgen joh
Opschieten, rijden met dat ding.
Goed nieuws dus.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Klepstoter gevonden, borgmoer gevonden, afgebrooken bout uitgeboord. Voor zover ik nu kan zien, is alles klaar. Even kleppen stellen nog en dan weer in elkaar. Maar goed, ik moet nog maar niet of dat dwarse hok niet nog meer verrassingen voor me heeft
De nokkenas had trouwens geen schade. Ongelogelijk eigenlijk, want die heeft dus met een losse klepstoter tegen die veer staan rammelen, waarbij die ook nog eens één van zijn geleiders afgebroken heeft. Klep lijkt, althans het deel wat weer naar boven komt buiten de cilinderkop, ook nog gewoon recht te zijn.
Nah kan niet, motor doet het nog nietquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uhuh, kom hier dan effe langs morgenochtend, dan mag ji het laatste beetje effe doen.
Kan op zijn vroegst dinsdag pas weer op de startknop drukken van de CB, carterdekseltje was vanochtend binnen bij de dealer, maar heb geen tijd gehad om hem op te pikken.
Als ik morgen zin heb ga ik de tellerbak weer uitelkaar trekken om te kijken wat er scheelt en te zien op het werkend te krijgen is, en misschien effe de gaskabels en hendel monteren, daarvoor moet de tank eraf, heb ik nog nooit gedaan bij het hok, dus dat wordt lagguh![]()
Dan moet ik nog effe de LED knippers bestellen, kijken wat voor relais erin zit en daar een LED-versie van roggelen, en eigenlijk een setje spiegels en bar-ends scoren.
En eigenlijk nog een rem- en koppelingshendel
En dan binnenkort de spuitset in matzwart, maar die is nog niet klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |