Commentaar bij het filmpje; ik reed daar dus met die snelheid door de berm al een flink eindquote:Op donderdag 17 april 2014 21:11 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd. Effe Anne DMen
klamme bougies?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:59 schreef mjan het volgende:
Uh... waar moet ik naar (laten) kijken als ie ineens in de regen onregelmatig gaat lopen? Hij reageerde echt heel schizofreen toen ik net door de regen reed en bleef potverdrie maar afslaan bij wat stoplichten. Heb echt het idee dat hij ergens water naar binnen aan het happen is. Bij droog weer nergens last van.
Kom maar door met de bandit of mooiweer-rijder grappen...
Water in een bougiegat?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:59 schreef mjan het volgende:
Uh... waar moet ik naar (laten) kijken als ie ineens in de regen onregelmatig gaat lopen? Hij reageerde echt heel schizofreen toen ik net door de regen reed en bleef potverdrie maar afslaan bij wat stoplichten. Heb echt het idee dat hij ergens water naar binnen aan het happen is. Bij droog weer nergens last van.
ik denk niet dat het aan de verlichting ligtquote:
luchtfilter danquote:Op donderdag 17 april 2014 23:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik denk niet dat het aan de verlichting ligt
Auto correct...quote:Op donderdag 17 april 2014 23:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik denk niet dat het aan de verlichting ligt
Bougie afwatering verstopt inderdaad. Heb ik ook wel eens gehad. In de bougiekelken zitten twee afwateringsgaatjes. Komen uit net onder de uitlaat, zit een brede poort recht onder waar de twee kanalen in uitkomen. Even wat remmenreiniger tegenaan en dan gaat ie wel weer openquote:Op donderdag 17 april 2014 22:59 schreef mjan het volgende:
SPOILER: hier dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan gaat ie op 2 poten lopen. Kan nèt maar echt lekker gaat het niet. Heb je 300cc effectief, weet je ook eens hoe Nero zicht voelt![]()
De enige winkel die mijn pakkingen op voorraad heeft zit in Utrecht.. Dus de wekker staat om 7.30, sta ik meteen als ie open gaat daar voor op stoepSleutelen als een malle morgen.
[ Bericht 8% gewijzigd door BlackLining op 18-04-2014 00:25:43 ]Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Speaking off...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.210 bij 297 mm
quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:18 schreef A4papier het volgende:
Funduro gekocht, hoor ik er nu bij? Of had het toch echt een Honda moeten zijn? [ afbeelding ]Fluorgele helm erbij en iedereen gaat voor je aan de kantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's funny
But not ha-ha funny.
hey! hier staat ook zo'n rode voor de deur, dus pas je op?quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:21 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Fluorgele helm erbij en iedereen gaat voor je aan de kant
Ja ja ja ja. Bedoelde alleen maar te zeggen dat het op een pliesiemoto lijkt in het wit. Niks negatiefs verder. Vind het wel een tof ding.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
hey! hier staat ook zo'n rode voor de deur, dus pas je op?
Ding heeft meer ruimte in die ene cilinder dan in jou hele blok he!
De GS versie is een echte politie fiets! dat dan weer wel, maar ook alpjesquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:24 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja ja ja ja. Bedoelde alleen maar te zeggen dat het op een pliesiemoto lijkt in het wit. Niks negatiefs verder. Vind het wel een tof ding.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:18 schreef A4papier het volgende:
Funduro gekocht, hoor ik er nu bij? Of had het toch echt een Honda moeten zijn? [ afbeelding ]Welnee, dit is ook leuk toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feli's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
True, daarom sluit je de knippers niet aan, en doe je die gewoon heel eigenwijs externquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:19 schreef Maegrim het volgende:
geintegreerde knippers zijn slecht zichtbaar vind ik
externe knippers en verstralers op de plek van de huidige knippersquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
True, daarom sluit je de knippers niet aan, en doe je die gewoon heel eigenwijs extern![]()
Of allebei natuurlijk
Uuuhhh, tis een áchterlicht heahquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:30 schreef A4papier het volgende:
[..]
externe knippers en verstralers op de plek van de huidige knippers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
dacht over mijn motorquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uuuhhh, tis een áchterlicht heah
Truequote:
Hij reageerde op die foto die ik postte, wel inlezen heah.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:33 schreef A4papier het volgende:
[..]
dacht over mijn motor. Die heeft voor de knippers ook in de kuip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |