nice!quote:Op donderdag 17 april 2014 10:12 schreef KneusTeun het volgende:
leuk gedaan voor reclame.
En! mooie BMW's
Nee, dat was ik niet. Tijdstip klopt wel maar ik moest naar het uwv(quote:Op donderdag 17 april 2014 10:38 schreef Tunafish het volgende:
Gummiebeer, reed jij toevallig vanmorgen rond 9 uur bij de kruising van de Parkweg en van Heekstraat? Zag daar een blauwe Alp onder 't spoor door tuffen.
Ik zeg toch ook geen sturenquote:Op donderdag 17 april 2014 10:35 schreef KneusTeun het volgende:
nee, maar sturen? met die snelheid heb je behoorlijk wat kracht nodig om alleen te sturen. Jochie kan ook zijn gewicht niet gebruiken. Dus het is volgens mij meer gas geven dan sturen.
Maar misschien dat ik dat verkeerd zie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door BlackLining op 17-04-2014 15:56:13 ]Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
sorry my badquote:Op donderdag 17 april 2014 14:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook geen sturen.
Je ziet de dingen misschien niet verkeerd, maar je leest ze wel verkeerd.
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:42 schreef BlackLining het volgende:
Nou, ik heb de oorzaak van het tikken gevondenDat wordt nog een lang verhaal..
Borgmoertje van een klepstoter is pissen. Ligt nu *denk ik* dus onderin het carter
Dat doen we dus ook nooit meer zonder momentsleutel..JeuzesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:42 schreef BlackLining het volgende:
Nou, ik heb de oorzaak van het tikken gevondenDat wordt nog een lang verhaal..
Borgmoertje van een klepstoter is pissen. Ligt nu *denk ik* dus onderin het carter
Dat doen we dus ook nooit meer zonder momentsleutel..Oei, en daar heb je dus mee gereden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat gat rechts is de olieafvoer richting carter? dan zou je idd mazzel kunnen hebben. Als dat ding eerst een rondje kop doet heb je een bak ellendeEn die klep, is die nog recht?
Krijg je het carter los zonder het blok te demonteren?De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Daar heb ik een stukkie mee gereden jaquote:Op donderdag 17 april 2014 18:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oei, en daar heb je dus mee gereden?![]()
![]()
Dat gat rechts is de olieafvoer richting carter? dan zou je idd mazzel kunnen hebben. Als dat ding eerst een rondje kop doet heb je een bak ellendeEn die klep, is die nog recht?
Krijg je het carter los zonder het blok te demonteren?
nieuwerwetse troep heb je niet nodigquote:Op donderdag 17 april 2014 18:24 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb trouwens vandaag de cockpit en koplamp omgeschroefd, werkt allemaal goed, alleen doen mijn display's het nu niet meer, dus bij mij kan de boel ook weer helemaal open
Ik help het je hopen. Als er niks beschadigd is verder is het wel een goed moment voor een straatje staatslotenquote:Op donderdag 17 april 2014 18:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Daar heb ik een stukkie mee gereden jaHad te merken aan de gasreactie niet het idee dat er iets heel grondig mis was eigenlijk. Niet helemaal zuiver, maar een kwestie van nieuwe bougies en de carbs ff afstellen op de nieuwe uitlaat.
Olieafvoer richting carter zit tussen cilinders 3 en 4, dus op de foto links van de verdwenen klepstoter. Net de motor gecontroleerd op zijn kant gelegd, carterpan open en daar inderdaad het stelboutje gevonden[ afbeelding ]
Nu alleen het borgmoertje nog kwijt. Maar ik weet dus dat een en ander naar beneden gespoeld is. Ik denkt dat het borgmoertje naar de koppeling gegaan is, want dat is het laagste punt boven de carterpan. Die gaan we morgen open schroeven.
Op hoop van zegen
Voor zover ik na kon gaan is de klep nog in orde, hij gaat in ieder geval nog helemaal dicht. Verder kon ik in de kop geen schade vinden dus ik heb goede hoop dat zowel stelbout als borgmoer meteen richting carterpan gespoeld zijn. En vanaf daar is de enige weg terug naar de kop door de oliepomp, en daar zit nog een rooster voor.
Toch ist wel handig om te bepalen wanneer je moet tankenquote:Op donderdag 17 april 2014 18:34 schreef Maegrim het volgende:
[..]
nieuwerwetse troep heb je niet nodig
Mja, morgen even een nieuwe pakking organiseren voor de carterpan. Die is dus wel gesneuveld, maar goed. Als die erop zit gaat gij op zijn andere zij en maak ik de koppeling open. Ik hoop echt dat het borgmoertje daar ligt. Als dat zo is en alles werkt daarna ga ik inderdaad maar eens om die staatsloten jaquote:Op donderdag 17 april 2014 18:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik help het je hopen. Als er niks beschadigd is verder is het wel een goed moment voor een straatje staatsloten
[..]
Toch ist wel handig om te bepalen wanneer je moet tanken
stopt de jouwe niet als de benzine op isquote:Op donderdag 17 april 2014 18:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik help het je hopen. Als er niks beschadigd is verder is het wel een goed moment voor een straatje staatsloten
[..]
Toch ist wel handig om te bepalen wanneer je moet tanken
Het zou wel gruwelijk zuur zijn als je al dat werk hebt gedaan bij de eerste proefrit je blok aan bonken looptquote:Op donderdag 17 april 2014 18:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, morgen even een nieuwe pakking organiseren voor de carterpan. Die is dus wel gesneuveld, maar goed. Als die erop zit gaat gij op zijn andere zij en maak ik de koppeling open. Ik hoop echt dat het borgmoertje daar ligt. Als dat zo is en alles werkt daarna ga ik inderdaad maar eens om die staatsloten ja
Jep, ben bang van wel, dat moeten we ook zien te voorkomen. Benzinemeter is ook digitaal namelijk, en volgens mij heeft 'ie geen reservestandquote:Op donderdag 17 april 2014 18:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
stopt de jouwe niet als de benzine op is
On a more serious note..quote:NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |