abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138972153
Gummiebeer, reed jij toevallig vanmorgen rond 9 uur bij de kruising van de Parkweg en van Heekstraat? Zag daar een blauwe Alp onder 't spoor door tuffen.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  donderdag 17 april 2014 @ 10:47:09 #52
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138972340
Leek de bestuurder dronken?
Maakte hij buitensporig veel lawaai?

beide check? dan was het hem ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_138972409
hoax. steuntrekkers zijn niet zo vroeg wakker
pi_138972698
Oh, het lawaai zat wel goed ja :+ Dronkenheid is nogal lastig in te schatten, ik zie doorgaans geen verschil tussen bezopen bestuurders en Twentenaren.
pi_138973257
Ach ja, alles rijdt beter dan Italianen
pi_138974571
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:12 schreef KneusTeun het volgende:
leuk gedaan voor reclame.
En! mooie BMW's :)
nice!
pi_138975885
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:38 schreef Tunafish het volgende:
Gummiebeer, reed jij toevallig vanmorgen rond 9 uur bij de kruising van de Parkweg en van Heekstraat? Zag daar een blauwe Alp onder 't spoor door tuffen.
Nee, dat was ik niet. Tijdstip klopt wel maar ik moest naar het uwv( }:| ) en ben via kuipersdijk gereden.
pi_138977880
Ah. Daar kwam ik niet langs.
pi_138978208
quote:
9s.gif Op woensdag 16 april 2014 18:12 schreef Nero22 het volgende:
[ afbeelding ]
:')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_138978405
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:35 schreef KneusTeun het volgende:
nee, maar sturen? met die snelheid heb je behoorlijk wat kracht nodig om alleen te sturen. Jochie kan ook zijn gewicht niet gebruiken. Dus het is volgens mij meer gas geven dan sturen.

Maar misschien dat ik dat verkeerd zie.
Ik zeg toch ook geen sturen :*.

Je ziet de dingen misschien niet verkeerd, maar je leest ze wel verkeerd :D.
pi_138980927
Nou, ik heb de oorzaak van het tikken gevonden -O- Dat wordt nog een lang verhaal..

Borgmoertje van een klepstoter is pissen. Ligt nu *denk ik* dus onderin het carter :{

Dat doen we dus ook nooit meer zonder momentsleutel..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 19% gewijzigd door BlackLining op 17-04-2014 15:56:13 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_138981579
Oei.....echt zwaar en zwaar k*t! :X
  donderdag 17 april 2014 @ 16:11:19 #63
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_138981813
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_138982300
Je bent erndus niet bij zaterdag bl?
  donderdag 17 april 2014 @ 17:02:47 #65
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138983279
quote:
3s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:20 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook geen sturen :*.

Je ziet de dingen misschien niet verkeerd, maar je leest ze wel verkeerd :D.
sorry my bad
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  donderdag 17 april 2014 @ 18:12:16 #66
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_138985114
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 15:42 schreef BlackLining het volgende:
Nou, ik heb de oorzaak van het tikken gevonden -O- Dat wordt nog een lang verhaal..

Borgmoertje van een klepstoter is pissen. Ligt nu *denk ik* dus onderin het carter :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeuzes :X
  donderdag 17 april 2014 @ 18:22:20 #67
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_138985303
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 15:42 schreef BlackLining het volgende:

SPOILER
Oei, en daar heb je dus mee gereden? :{ :|W

Dat gat rechts is de olieafvoer richting carter? dan zou je idd mazzel kunnen hebben. Als dat ding eerst een rondje kop doet heb je een bak ellende :X En die klep, is die nog recht?
Krijg je het carter los zonder het blok te demonteren?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 17 april 2014 @ 18:24:36 #68
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_138985353
Ik heb trouwens vandaag de cockpit en koplamp omgeschroefd, werkt allemaal goed, alleen doen mijn display's het nu niet meer, dus bij mij kan de boel ook weer helemaal open :')

Volgende keer tussendoor maar effe testen ipv als laatste :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_138985507
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Oei, en daar heb je dus mee gereden? :{ :|W

Dat gat rechts is de olieafvoer richting carter? dan zou je idd mazzel kunnen hebben. Als dat ding eerst een rondje kop doet heb je een bak ellende :X En die klep, is die nog recht?
Krijg je het carter los zonder het blok te demonteren?
Daar heb ik een stukkie mee gereden ja :X Had te merken aan de gasreactie niet het idee dat er iets heel grondig mis was eigenlijk. Niet helemaal zuiver, maar een kwestie van nieuwe bougies en de carbs ff afstellen op de nieuwe uitlaat.

Olieafvoer richting carter zit tussen cilinders 3 en 4, dus op de foto links van de verdwenen klepstoter. Net de motor gecontroleerd op zijn kant gelegd, carterpan open en daar inderdaad het stelboutje gevonden _O_

Nu alleen het borgmoertje nog kwijt. Maar ik weet dus dat een en ander naar beneden gespoeld is. Ik denkt dat het borgmoertje naar de koppeling gegaan is, want dat is het laagste punt boven de carterpan. Die gaan we morgen open schroeven.

Op hoop van zegen :X

Voor zover ik na kon gaan is de klep nog in orde, hij gaat in ieder geval nog helemaal dicht. Verder kon ik in de kop geen schade vinden dus ik heb goede hoop dat zowel stelbout als borgmoer meteen richting carterpan gespoeld zijn. En vanaf daar is de enige weg terug naar de kop door de oliepomp, en daar zit nog een rooster voor.

:{

[ Bericht 2% gewijzigd door BlackLining op 17-04-2014 18:43:19 ]
pi_138985587
quote:
13s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:24 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb trouwens vandaag de cockpit en koplamp omgeschroefd, werkt allemaal goed, alleen doen mijn display's het nu niet meer, dus bij mij kan de boel ook weer helemaal open

nieuwerwetse troep heb je niet nodig
  donderdag 17 april 2014 @ 18:43:25 #71
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_138985849
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:31 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Daar heb ik een stukkie mee gereden ja :X Had te merken aan de gasreactie niet het idee dat er iets heel grondig mis was eigenlijk. Niet helemaal zuiver, maar een kwestie van nieuwe bougies en de carbs ff afstellen op de nieuwe uitlaat.

Olieafvoer richting carter zit tussen cilinders 3 en 4, dus op de foto links van de verdwenen klepstoter. Net de motor gecontroleerd op zijn kant gelegd, carterpan open en daar inderdaad het stelboutje gevonden _O_ [ afbeelding ]

Nu alleen het borgmoertje nog kwijt. Maar ik weet dus dat een en ander naar beneden gespoeld is. Ik denkt dat het borgmoertje naar de koppeling gegaan is, want dat is het laagste punt boven de carterpan. Die gaan we morgen open schroeven.

Op hoop van zegen :X

Voor zover ik na kon gaan is de klep nog in orde, hij gaat in ieder geval nog helemaal dicht. Verder kon ik in de kop geen schade vinden dus ik heb goede hoop dat zowel stelbout als borgmoer meteen richting carterpan gespoeld zijn. En vanaf daar is de enige weg terug naar de kop door de oliepomp, en daar zit nog een rooster voor.

:{
Ik help het je hopen. Als er niks beschadigd is verder is het wel een goed moment voor een straatje staatsloten :+

quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:34 schreef Maegrim het volgende:

[..]

nieuwerwetse troep heb je niet nodig
Toch ist wel handig om te bepalen wanneer je moet tanken :+
pi_138985945
quote:
12s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik help het je hopen. Als er niks beschadigd is verder is het wel een goed moment voor een straatje staatsloten :+

[..]

Mja, morgen even een nieuwe pakking organiseren voor de carterpan. Die is dus wel gesneuveld, maar goed. Als die erop zit gaat gij op zijn andere zij en maak ik de koppeling open. Ik hoop echt dat het borgmoertje daar ligt. Als dat zo is en alles werkt daarna ga ik inderdaad maar eens om die staatsloten ja :D
  donderdag 17 april 2014 @ 18:48:38 #73
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_138985963
quote:
12s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

[..]

stopt de jouwe niet als de benzine op is :+
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 17 april 2014 @ 18:52:09 #74
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_138986035
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:47 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Mja, morgen even een nieuwe pakking organiseren voor de carterpan. Die is dus wel gesneuveld, maar goed. Als die erop zit gaat gij op zijn andere zij en maak ik de koppeling open. Ik hoop echt dat het borgmoertje daar ligt. Als dat zo is en alles werkt daarna ga ik inderdaad maar eens om die staatsloten ja :D
Het zou wel gruwelijk zuur zijn als je al dat werk hebt gedaan bij de eerste proefrit je blok aan bonken loopt ;(

Neem ook meteen de pakking voor het koppelingsdeksel mee; die gaat ook overlijden als je hem open maakt. :)

quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:48 schreef stinkie het volgende:

[..]

stopt de jouwe niet als de benzine op is :+
Jep, ben bang van wel, dat moeten we ook zien te voorkomen. Benzinemeter is ook digitaal namelijk, en volgens mij heeft 'ie geen reservestand :X
  donderdag 17 april 2014 @ 19:23:51 #75
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138986984
quote:
:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P
On a more serious note..

Vrieskist, heb jij al een alternatieve route kunnen maken/bedenken voor de Fok! Motor Elfstendentocht?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')