Dit...quote:Op woensdag 16 april 2014 19:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dattie z'n koter laat rijden is nog tot daaraantoe, maar dan ook nog in dergelijke kleding![]()
Leg dat maar ff uit aan moederlief, als je ten val komt.
Maar vroeger was alles beterquote:Op woensdag 16 april 2014 19:29 schreef KneusTeun het volgende:
Ik weet niet, maar zo ging ik vroeger ook mee op de guzzi.
Kon moeilijk aan me ouders vragen of ze voor die ritjes even paar honderd euro neergooide voor beschermende kleding waar ik in 3 weken uit gegroeid was.
gewoon een beetje bisonkitquote:Op woensdag 16 april 2014 19:40 schreef BlackLining het volgende:
Nou, die prutshazen van CMSNL zijn van plan mijn bestelling op 29 april (!) te verzenden. Twee weken geleden besteld. Gaan we dus niet nog een keer wat halen
En in die bestelling zit een boutje voor bovenop het kleppendeksel. Als dat er niet in zit komt de olie eruit als ik een beetje fatsoenlijk toeren maakDus ik ga morgen maar eens motorzaken bellen of ik er nog snel aan kan komen, anders wordt het toch weer een lastig verhaal zaterdag
Zo moeilijk kan een boutje toch niet zijn? Of zeg ik iets raars?quote:Op woensdag 16 april 2014 19:40 schreef BlackLining het volgende:
Nou, die prutshazen van CMSNL zijn van plan mijn bestelling op 29 april (!) te verzenden. Twee weken geleden besteld. Gaan we dus niet nog een keer wat halen
En in die bestelling zit een boutje voor bovenop het kleppendeksel. Als dat er niet in zit komt de olie eruit als ik een beetje fatsoenlijk toeren maakDus ik ga morgen maar eens motorzaken bellen of ik er nog snel aan kan komen, anders wordt het toch weer een lastig verhaal zaterdag
M7 wel..quote:Op woensdag 16 april 2014 19:48 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan een boutje toch niet zijn? Of zeg ik iets raars?
Het zit in het motorblok he. Ik heb weinig behoefte om daar gewoon een standaard M7 ding in te frotten wat eigenlijk helemaal niet past. Sowieso heb ik gemerkt dat het hard tegenvalt wat er zoal aan M7 op voorraad is. Vorige keer heb ik dat spul moeten importeren uit Hong Kong..quote:Op woensdag 16 april 2014 19:50 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke ijzerwarenzaak heeft toch wel M7 op voorraad?
Ik neem aan dat het gewoon metrisch draad is, waar je dan enkel op moet letten is de treksterkte. Maarja, je wilt wel zekerheid dat snap ik.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het zit in het motorblok he. Ik heb weinig behoefte om daar gewoon een standaard M7 ding in te frotten wat eigenlijk helemaal niet past. Sowieso heb ik gemerkt dat het hard tegenvalt wat er zoal aan M7 op voorraad is. Vorige keer heb ik dat spul moeten importeren uit Hong Kong..
Als het nou een kuipdeel ofzo was, vooruit. Maar mijn nokkenassen zijn me nét even iets te waardevol.
Ja, en vorm natuurlijk. Of ik moet zo'n ding af gaan zagen.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:03 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het gewoon metrisch draad is, waar je dan enkel op moet letten is de treksterkte. Maarja, je wilt wel zekerheid dat snap ik.
Hoe fucked up zou het zijn als nadat je de motor volledig opgeknapt hebt de motor er de brui aan geeft...quote:Op woensdag 16 april 2014 20:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, en vorm natuurlijk. Of ik moet zo'n ding af gaan zagen.
Beunen doen we niet aan in het motorblok. Heeft weinig te maken met zekerheid, gewoon met het geen zin hebben in het slopen van dat blok.
Snap dat je niet wilt beunen, maar weet nog wel een ijzerwarenwinkeltje in de regio dat je misschien eens zou kunnen bellen. Hij is bekend met motoren, dus kan je misschien ook zeggen als het niet gaat werken. Ook prima als je het niet vertrouwt hoor, maar misschien een optie om nog te proberen?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, en vorm natuurlijk. Of ik moet zo'n ding af gaan zagen.
Beunen doen we niet aan in het motorblok. Heeft weinig te maken met zekerheid, gewoon met het geen zin hebben in het slopen van dat blok.
wees blij dat je geen spaakwielen hebtquote:Op woensdag 16 april 2014 21:50 schreef Nero22 het volgende:
Ik wilde vandaag even nog het glaswerk schoonmaken op de brommer. Uiteindelijk stond ik mijn velgen schoon te schrobben.
Posertquote:Op woensdag 16 april 2014 21:50 schreef Nero22 het volgende:
Ik wilde vandaag even nog het glaswerk schoonmaken op de brommer. Uiteindelijk stond ik mijn velgen schoon te schrobben.
Breek mij de bek niet los. Hoe Honda ooit heeft kunnen bedenken dat die dingen op die manier vast moeten is mij een raadsel.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:45 schreef Erasmo het volgende:
Vandaag voor het eerst serieus gewerkt aan de DV, kv vervangen. Die kappen, wat een drama om dat te monteren
Ik zat vroeger ook zo op de motor bij mijn vader, maar ik mocht echt niet zelf gas geven en het stuur in mijn uppie vasthouden. Jij ook niet, denk ikquote:Op woensdag 16 april 2014 19:29 schreef KneusTeun het volgende:
Ik weet niet, maar zo ging ik vroeger ook mee op de guzzi.
Kon moeilijk aan me ouders vragen of ze voor die ritjes even paar honderd euro neergooide voor beschermende kleding waar ik in 3 weken uit gegroeid was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |