1.77 max.quote:
Je bent scherp vandaagquote:Op woensdag 16 april 2014 14:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, normaal keer je m ook altijd de kont toe, vind je het heel gek dan?
Dat is de bedoeling van zo'n operatiequote:Op woensdag 16 april 2014 14:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee want nog langer
[..]
Lola was je gewoon voor
Dus helemaal niet erg
Nog wel.quote:
op mijn officiële persoonsbewijs staat het toch echt, 1 meter 80.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht wat?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee want nog langer
[..]
Lola was je gewoon voor
Dus helemaal niet erg
Dus geen goed planquote:Op woensdag 16 april 2014 14:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling van zo'n operatie
Nat enzo, geen drinken meer nodigquote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
op mijn officiële persoonsbewijs staat het toch echt, 1 meter 80.je bent geen 8cm groter dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Hoeveel CM wel denk je?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je bent geen 8cm groter dan ik.
Dat doe je goedquote:Op woensdag 16 april 2014 14:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nog 5 uur. Dan kan ik met recht zeggen dat ik weekend heb
4 denk ikquote:
Nee, jij bent gewoon langer dan je denktquote:Op woensdag 16 april 2014 14:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
4 denk ik, maar ik zal je er 1 voor de twijfel geven, dus 1.77
quote:
Vergeet z'n hakken niet in te calculerenquote:Op woensdag 16 april 2014 14:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
4 denk ik, maar ik zal je er 1 voor de twijfel geven, dus 1.77
Dat dacht ikquote:
Kan je nog ff snel zo'n grand big mac scorenquote:Op woensdag 16 april 2014 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat dacht ikMaar wel eerst nog 5 uur werken
Tis een noord afrikaanquote:Op woensdag 16 april 2014 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie ben je, wat kom je doen en van wie ben je een kloon... Maak u zelf bekend!
mokkiemokquote:Op woensdag 16 april 2014 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie ben je, wat kom je doen en van wie ben je een kloon... Maak u zelf bekend!
Hoi kaneel.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
mokkiemok
mijn gal spuwen en aardig doen tegen de mensen die dat verdienen
geen kloon, alleen nieuw account(schone lei)
Nee, dat weet ik zeker van nietquote:Op woensdag 16 april 2014 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon langer dan je denkt
Ik vind de BigMac niet lekkerquote:Op woensdag 16 april 2014 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
Kan je nog ff snel zo'n grand big mac scoren
Die zijn altijd al uitquote:Op woensdag 16 april 2014 14:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vergeet z'n hakken niet in te calculeren
hmmz okequote:Op woensdag 16 april 2014 14:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
mokkiemok
mijn gal spuwen en aardig doen tegen de mensen die dat verdienen
geen kloon, alleen nieuw account(schone lei)
Is dat een 1:1 kopie van die normale? (kleine)quote:Op woensdag 16 april 2014 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind de BigMac niet lekker
Oh, scheelt weer. Anders had er zeker 3cm bij gekomen.quote:
big tasty of mcchicken.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
waar wil je het over hebben dan, lolatje?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
Gaat het nou alweer over de Mac en BK?
Hij is qua grootte net zo groot als de bigtasty. Dus anderhalf keer de normale.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is dat een 1:1 kopie van die normale? (kleine)
[..]
Oh, scheelt weer. Anders had er zeker 3cm bij gekomen.
kaneel?quote:
Sorry dat mijn aanwezigheid dit blijkbaar triggert bij mensen. Ik ga wel weer wegquote:Op woensdag 16 april 2014 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
Gaat het nou alweer over de Mac en BK?
En waarom wil zijne lovely lady LoLa dat weten?quote:
Dat hoeft nou ook weer nietquote:Op woensdag 16 april 2014 14:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sorry dat mijn aanwezigheid dit blijkbaar triggert bij mensen. Ik ga wel weer weg
en ik ben 1.80.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik zeker van niet
Dit is geen big mac...quote:Op woensdag 16 april 2014 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
omdat nieuwsgierig?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
En waarom wil zijne lovely lady LoLa dat weten?
ik geloof jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |