1.77 max.quote:
Je bent scherp vandaagquote:Op woensdag 16 april 2014 14:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, normaal keer je m ook altijd de kont toe, vind je het heel gek dan?
Dat is de bedoeling van zo'n operatiequote:Op woensdag 16 april 2014 14:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee want nog langer
[..]
Lola was je gewoon voor
Dus helemaal niet erg
Nog wel.quote:
op mijn officiële persoonsbewijs staat het toch echt, 1 meter 80.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht wat?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee want nog langer
[..]
Lola was je gewoon voor
Dus helemaal niet erg
Dus geen goed planquote:Op woensdag 16 april 2014 14:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling van zo'n operatie
Nat enzo, geen drinken meer nodigquote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
op mijn officiële persoonsbewijs staat het toch echt, 1 meter 80.je bent geen 8cm groter dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Hoeveel CM wel denk je?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je bent geen 8cm groter dan ik.
Dat doe je goedquote:Op woensdag 16 april 2014 14:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nog 5 uur. Dan kan ik met recht zeggen dat ik weekend heb
4 denk ikquote:
Nee, jij bent gewoon langer dan je denktquote:Op woensdag 16 april 2014 14:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
4 denk ik, maar ik zal je er 1 voor de twijfel geven, dus 1.77
quote:
Vergeet z'n hakken niet in te calculerenquote:Op woensdag 16 april 2014 14:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
4 denk ik, maar ik zal je er 1 voor de twijfel geven, dus 1.77
Dat dacht ikquote:
Kan je nog ff snel zo'n grand big mac scorenquote:Op woensdag 16 april 2014 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat dacht ikMaar wel eerst nog 5 uur werken
Tis een noord afrikaanquote:Op woensdag 16 april 2014 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie ben je, wat kom je doen en van wie ben je een kloon... Maak u zelf bekend!
mokkiemokquote:Op woensdag 16 april 2014 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie ben je, wat kom je doen en van wie ben je een kloon... Maak u zelf bekend!
Hoi kaneel.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
mokkiemok
mijn gal spuwen en aardig doen tegen de mensen die dat verdienen
geen kloon, alleen nieuw account(schone lei)
Nee, dat weet ik zeker van nietquote:Op woensdag 16 april 2014 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon langer dan je denkt
Ik vind de BigMac niet lekkerquote:Op woensdag 16 april 2014 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
Kan je nog ff snel zo'n grand big mac scoren
Die zijn altijd al uitquote:Op woensdag 16 april 2014 14:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vergeet z'n hakken niet in te calculeren
hmmz okequote:Op woensdag 16 april 2014 14:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
mokkiemok
mijn gal spuwen en aardig doen tegen de mensen die dat verdienen
geen kloon, alleen nieuw account(schone lei)
Is dat een 1:1 kopie van die normale? (kleine)quote:Op woensdag 16 april 2014 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind de BigMac niet lekker
Oh, scheelt weer. Anders had er zeker 3cm bij gekomen.quote:
big tasty of mcchicken.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
waar wil je het over hebben dan, lolatje?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
Gaat het nou alweer over de Mac en BK?
Hij is qua grootte net zo groot als de bigtasty. Dus anderhalf keer de normale.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is dat een 1:1 kopie van die normale? (kleine)
[..]
Oh, scheelt weer. Anders had er zeker 3cm bij gekomen.
kaneel?quote:
Sorry dat mijn aanwezigheid dit blijkbaar triggert bij mensen. Ik ga wel weer wegquote:Op woensdag 16 april 2014 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
Gaat het nou alweer over de Mac en BK?
En waarom wil zijne lovely lady LoLa dat weten?quote:
Dat hoeft nou ook weer nietquote:Op woensdag 16 april 2014 14:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sorry dat mijn aanwezigheid dit blijkbaar triggert bij mensen. Ik ga wel weer weg
en ik ben 1.80.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik zeker van niet
Dit is geen big mac...quote:Op woensdag 16 april 2014 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
omdat nieuwsgierig?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
En waarom wil zijne lovely lady LoLa dat weten?
ik geloof jequote:
Mijn pauze is voorbij, vond het wel een mooi dramatisch afscheidquote:
oehquote:Op woensdag 16 april 2014 14:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij is qua grootte net zo groot als de bigtasty. Dus anderhalf keer de normale.
maar dat moet toch door iets getriggerd zijn ?quote:
Oke dramaqueen, moven danquote:Op woensdag 16 april 2014 14:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn pauze is voorbij, vond het wel een mooi dramatisch afscheid![]()
Ja door je eerste post hier?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:30 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
maar dat moet toch door iets getriggerd zijn ?
Sterf.quote:
Hai Perroquote:
Dit meen je nietquote:
aaah!quote:
Welke user was je hiervoor dan?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
aaah!
nou 24 jaar woon in Zuid-Holland en ben fokker sinds 18 april 2004.
onzinquote:
daar ga ik geen antwoord op gevenquote:
niet mysterieus, ik wil het gewoon niet zeggen.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:35 schreef Fascination het volgende:
God, hebben we weer een kloon die lekker mysterieus gaat doen. Boring, next.
Niet echt handig om te zeggen dat je al een fokker vanaf 2004 bent he?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:37 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
niet mysterieus, ik wil het gewoon niet zeggen.
dat was ook de reden waarom ik een andere naam heb genomen om van het gezeik van de oude af te zijn
oke tot het dik gedrukte stopte ik met lezenquote:Op woensdag 16 april 2014 14:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
daar ga ik geen antwoord op geven
ga anders even zitten neem wat te eten dan zien we wel wat er daarna gebeurd![]()
verder, ik weet niet wat mijn oude username voor status had bij jou(of niet had), kan me niet herinneren ooit iets naars tegen je gezegd te hebben hoor. laten we het daar op houden wat betreft mijn account
dat is om te laten zien dat ik alweer tijdje mee gaatquote:Op woensdag 16 april 2014 14:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Niet echt handig om te zeggen dat je al een fokker vanaf 2004 bent he?
Zeg dan gewoon niks erover.....quote:Op woensdag 16 april 2014 14:37 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
niet mysterieus, ik wil het gewoon niet zeggen.
dat was ook de reden waarom ik een andere naam heb genomen om van het gezeik van de oude af te zijn
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat is om te laten zien dat ik alweer tijdje mee gaat
dat wil ik nog wel melden
quote:
ik geef gewoon antwoord en reageer als het over mij gaatquote:
oordelen zonder kennis van zakenquote:Op woensdag 16 april 2014 14:39 schreef S95Sedan het volgende:
Nieuwe accounts
Wees gewoon een vent en sta achter je dingen die je zegt.
Make mequote:
mehh, verveel me tochquote:Op woensdag 16 april 2014 14:39 schreef perro. het volgende:
heb je een kloon, nog dat gezeik. je doet het niet goed, mok.
F1978?quote:
neequote:Op woensdag 16 april 2014 14:34 schreef perro. het volgende:
[..]
hoe gaat het? nog moeraspaling gevangen vandaag voor de lunch?
Welkom op Fok!quote:
gmta.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:35 schreef Fascination het volgende:
God, hebben we weer een kloon die lekker mysterieus gaat doen. Boring, next.
ok laat ik het wat duidelijker maken,quote:Op woensdag 16 april 2014 14:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Welkom op Fok!
Ik oordeel overigens niet, vind het alleen vrij kansloos. Maar dat is mijn mening.
Jamaar... ik vroeg... wat is een uitlaatspruitstukquote:Op woensdag 16 april 2014 14:39 schreef S95Sedan het volgende:
Nieuwe accounts
Wees gewoon een vent en sta achter je dingen die je zegt.
neequote:
Gewoon antwoord geven is zeggen wie je wel wasquote:Op woensdag 16 april 2014 14:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik geef gewoon antwoord en reageer als het over mij gaat
Touchéquote:Op woensdag 16 april 2014 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
Gewoon antwoord geven is zeggen wie je wel was
Die nam toch een ander account om van het Gezeik af te zijn?quote:
Dat doe je toch ook niet...quote:Op woensdag 16 april 2014 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
Jamaar... ik vroeg... wat is een uitlaatspruitstuk
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
Er wordt uiteindelijk toch wel achterhaalt wie je bent![]()
Draag jij dure boxershorts voor je piemol?
succes.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nja, tripje ziekenhuis, adios en tot later
Succesquote:Op woensdag 16 april 2014 14:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ah, we kunnen weer verderquote:Op woensdag 16 april 2014 15:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oh wat lief, jullie wachten op mij
Ja, hadden jullie toch een probleem gehad als ik tijdens het bloed afnemen dood neer was gedonderdquote:
liever nietquote:Op woensdag 16 april 2014 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, hadden jullie toch een probleem gehad als ik tijdens het bloed afnemen dood neer was gedonderd
Zolang ik niet in de buurt ben voorzie ik geen problemenquote:Op woensdag 16 april 2014 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, hadden jullie toch een probleem gehad als ik tijdens het bloed afnemen dood neer was gedonderd
Ze stak bijna die naald door mn arm heenquote:
ik kan er alsnog voor zorgen dat jij de schuld krijgt hoor.. Vraag me niet hoe, maar ik kan het vast welquote:Op woensdag 16 april 2014 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
Zolang ik niet in de buurt ben voorzie ik geen problemen
Ik heb een alibi.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan er alsnog voor zorgen dat jij de schuld krijgt hoor.. Vraag me niet hoe, maar ik kan het vast wel
nog niet zo lang geleden ook gehad. onderarm tot net boven elleboog dik en blauw.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze stak bijna die naald door mn arm heen
hoe durft zequote:Op woensdag 16 april 2014 16:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze stak bijna die naald door mn arm heen
je hebt iemand ingehuurdquote:
Oke, ik overdreef.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:16 schreef perro. het volgende:
[..]
nog niet zo lang geleden ook gehad. onderarm tot net boven elleboog dik en blauw.
En ik moest ook nog eerst naar een andere afdeling lopen om mn formulier op te halenquote:
Daar hou jij toch van?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oke, ik overdreef.![]()
Maar ik heb wel al een blauwe plek hoor
heb je haar wel tegen de grond gewerkt? dat zal haar leren.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oke, ik overdreef.![]()
Maar ik heb wel al een blauwe plek hoor
Uit naalden hoort alleen inkt te komen, geen blauwe plekkenquote:
Dat was me met haar gewicht nooit geluktquote:Op woensdag 16 april 2014 16:21 schreef perro. het volgende:
[..]
heb je haar wel tegen de grond gewerkt? dat zal haar leren.
Gequote voor de politie.quote:
het is een wonder dat je nog leeft inderdaad.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat was me met haar gewicht nooit gelukt
En al helemaal niet doordat ik al zo verzwakt was van die 2 hele buisjes bloed die ze afgenomen hadden
quote:
Ik quote lekker meequote:Op woensdag 16 april 2014 16:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan er alsnog voor zorgen dat jij de schuld krijgt hoor.. Vraag me niet hoe, maar ik kan het vast wel
Echt hequote:Op woensdag 16 april 2014 16:23 schreef perro. het volgende:
[..]
het is een wonder dat je nog leeft inderdaad.
Dat mag niet.quote:
ik doe het toch, het is gemakkelijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat mag niet.![]()
Waarom steel jij altijd mijn acties?
Ik ben het er niet mee eens, jongemanquote:
Ze zei jongemanquote:Op woensdag 16 april 2014 16:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens, jongeman
Maar daar meende ik niks van.quote:
dat je oud bent? Ja. Ja, daar zijn we het over eens.quote:
en wijs. vergeet wijs niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat je oud bent? Ja. Ja, daar zijn we het over eens.
Als dat zo is, vergeet ik die nietquote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
Zou niet durven, straks krijg ik straf
pas maar op dat ik jou geen Champignonsoep voerquote:Op woensdag 16 april 2014 16:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]ik ben daar goed in. Ik maak gewoon een driegangendiner voor je.
Champignonsoep vooraf, gevulde champignon als hoofdgerecht, en als dessert.. Champignons met chocolade.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel grappig.. elke keer als ik een eigenschap van mezelf geef vind jij het nodig om er 1 van jou te delenquote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
pas maar op dat ik jou geen Champignonsoep voerHet scheelt dat ik dat wel wegkrijg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friet!
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op woensdag 16 april 2014 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
wel grappig.. elke keer als ik een eigenschap van mezelf geef vind jij het nodig om er 1 van jou te delen
Die kleuterdiscussie ga ik niet met je aanquote:Op woensdag 16 april 2014 16:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik dat wel wegkrijg.
Friet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |